Hotel La Cascade

8.3Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Le Bourg d'Oisans

Op vakantie geweest naar La Cascade?

8.3Fantastisch

4 reviews over Hotel La Cascade

• 9M.09-07-2014

Prima uitvalsbasis voor fietsen

Met een collega heb ik een aantal nachten verbleven in dit hotel tijdens alpe d'huzes. Ligging is geweldig, aan de rand van Bourg d'Oisans en aan de voet van de Alp.

Het hotel is gevestigd in een oud pand. De medewerkers zijn iets gereserveerd maar wel behulpzaam. Het eten is prima. Het hotel is enkele jaren aangekocht en wordt stukje bij beetje opgeknapt. Dubbel glas is aangebracht, maar kamers zijn wat verouderd.

Voor een hoofdvakantie verwacht ik meer comfort, maar voor een fietsvakantie is dit perfect.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 8AlfaTony26-08-2013

Uitstekend 3 gangen diner.

Uitstekende uitvalbasis voor fietsers. Het eten was van zeer hoge kwaliteit en iedere avond een ander gevarieerd 3 gangen diner. Wij hadden een kamer met douche(erg klein) en toilet. Enige minpuntje was dat de bedden 2 dagen achter elkaar niet waren opgemaakt, en dus ook geen schone handdoeken!!! Dit hebben wij aan de manager doorgegeven, en hebben als nog schone handdoeken gekregen. Echter de volgende dag waren de bedden wederom niet opgemaakt, terwijl we hier wel voor hebben betaald. Ook kunnen de kamers een grote schoonmaakbeurt gebruiken, overal hingen er spinnenwebben, en liepen er grote spinnen. De spinnen heb ik zelf verwijderd. De eigenaars zijn erg vriendelijk, behulpzaam en spreken Engels. Ondanks het kleine minpuntje hebben wij een zeer goede vakantie gehad in dit hotel. Het eten is hier zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Theo06-08-2012

Goede keus!!

gezellig Hotel met enthousiaste beheerders.goed eten en perfecte ligging t.ov. De Alpe.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Joost21-06-2012

Super hotel op een prachtige locatie

Wat een leuk hotel is dit! Super ligging en een fantastiche mooi pand. Locatie aan de rotonde bij de Apl d'Huez vlak voor de officiele start van de beklimming. Vrij gelegen van het dorp ( 10 min lopen) wat fijn is en lekker rustig.

In het hotel zijn 10 kamers die niet groot zijn maar wel goed verzorgd. Goede (in ons geval losse) bedden en goed sanitair. Douchbak is wel Frans klein ;o) De kamers worden netjes elke dag schoongemaakt. In de kelder is een fietsenstalling die men altijd op slot houdt en enkel op eigen verzoek kan je je fiets eruit halen.

Het restaurant is goed te noemen en men serveert een goede kaart, ook voor de fietsers en sporters. De prijzen zijn niet overdreven duur. Er is een mooi terras met super uitzicht op de bergen. De mede eigenaar is zeer relax en is een goede gastheer. Hij zorg zelf ook voor een deel van de bediening.

Erg leuk verblijf gehad en zeker een aanrader als je deze mooie omgeving gaat bezoeken

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel La Cascade info