Camping La Cascade

7.9GoedScore uit 40 reviews
  • 7.5Staat v/h sanitair

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

39 Reviews over La Cascade

• 8Ellen24-08-2021

Rustige fijne camping

Camping heeft ruime plaatsen. Zwembad is eenvoudig, maar prima. Sanitair enigszins gedateerd, maar wel schoon. Toen wij er waren was de camping maar half vol, ondanks dat we in het hoogseizoen waren. Jammer dat er 's ochtends geen broodjes verkrijgbaar zijn op de camping. Maar de camping ligt dichtbij het gezellige dorp le Bourg d'oisans. Het ijsloket en terras bij het zwembad waren ook gesloten, hierdoor minder sfeer. Ondanks dit hebben wij en onze kinderen het fijn gehad op deze camping, je kwam echt tot rust ...geen drukke animatie, kinderen vermaakten zich wel met andere kinderen bij het speeltuintje.

• 9M. Engel13-04-2019

Fatastische wintercamping, volgend jaar wéér

Wat een leuk stadje is dit aan de voet van Alpe d'Huez, waar wij geskied hebben! Een prima wintercamping, La Cascade, met hele goede winterplaatsen met grind, verder zijn de zomerplaatsen allemaal met mooi gras, prima sanitair, niet nieuw maar erg goed onderhouden. Prettige eigenaar, wij hebben ook nog nooit 16 amp. stroom gehad, allemaal voor een redelijke prijs. Zaterdags markt in het stadje, heel erg leuk, ook zijn er prima restaurants in Bourg d'Oisans.

• 7Martin23-07-2018

Prima camping voor wielrenners.

Waterval hoor je dag en nacht. Maakt heel veel herrie , wij stonden in de eerste rij met een tent. Slechte wifi, behalve bij de receptie. Geen restaurant.

Camping aan de voet van de Alpe 'D huez. Makkelijk bereikbaar met de auto, 15 min. Grote winkel ook te voet bereikbaar (Casino) Restaurant aan de overkant bij camping Étoiles Isère. Ook take away: kip, pizza, friet. Brood kun je bestellen bij het zwembad.

• 7John Kijkuit11-06-2018

Goed voor max 1 week

Op deze camping een kleine week geweest i.v.m de Alpe d’HuZes. In deze periode staat de camping vol met louter Nederlanders. De camping is netjes, geen top. Ligt wel aan de voet van de Alpe d’Huez. De eigenaar komt wat nors over, maar is zeker niet onvriendelijk. Camping verplicht je om in deze voorseiziensperiode minimaal een week te boeken en ook te betalen. Op deze manier profiteert men maximaal van de deelnemers aan de Alpe d’HuZes. Sanitair is echter voldoende. Camping ligt ook naast een Cascade. Die is goed hoorbaar. Geen beveiliging op de camping. Gedurende ons verblijf werden er diverse racefietsen gestolen.

• 5Michel Lecaux01-08-2017

TRES DECUS

Hebergement correct mais pour un 4 etoiles pourrait etre amélioré pas de micro onde grille pain plaques électriques à changer trop de temps à chauffer aucune animation pour les enfants ne pas se fier à au site du camping il n y a rien sauf 1 jour par semaine personnel tres tres discret juste apercu pas de boutique depannage prevoir ses courses location tres chères par rapport aux activites et services

• 9Jill Sharpe12-09-2016

Beautiful campsite

Second year we have visited La Cascade and can't wait to come back next year! Spotlessly clean and views to die for. Lovely spacious pitches also hedged giving privacy. lovely clean swimming pool. Only criticism really is it does start to close down for the end of the season slightly early with no bread or snacks and one of the toilet blocks closing- this only leaves 3 ladies toilets and 2 mens. Felt that full facilities should be there until at least end of August. That said we will be booking again for next year. - little gem of a campsite with lovely staff

• 7Familie Bloem29-08-2016

Prima camping maar met te weinig "beleving".

We hadden deze omgeving en specifiek de Alpe 'd Huez al jaren op onze planning staan en dus ook hoge verwachtingen. In de 3e week van juli verwacht je veel mensen en een hoge bezettingsgraad op de camping. Maar wij troffen een bezetting aan van nog geen 40%! dus een 'dooie' boel. Terwijl de campingfaciliteiten prima waren. Op zoek naar een oorzaak, konden we maar één ding bedenken: het 24-7 aanhoudende geruis van de waterval achter de camping. Maar ook Le Bourg d Oisans kende weinig 'reuring'. Omgeving daarentegen is schitterend. Planning na een week gewijzigd terwijl we wel 2 weken geboekt hadden. Uit de reviews had ik al opgemaakt dat de campingleiding hierover mogelijk lastig zou doen. Deden ze aanvankelijk ook, maar door een goede argumentering van mijn kant konden ze niet anders dan instemmen met mijn vertrek en heb ik alleen mijn werkelijke verblijfsdagen betaald. We zijn zon 100 km noordelijker gegaan, naar de zuidkant van het Meer van Annecy in het plaatsje Dousard. Achteraf een juiste beslissing. Hier troffen we wel aan wat we in Bourg `d Oisans e.o. gemist hebben.

• 1Jacob Kristensen26-07-2016

Undgå for enhver pris!

Vi oplevede at blive svindlet og beskyldt for løgn på dette aldeles rædselsfulde sted. Vi havde haft et hytte i to dage, som selv skulle rengøres, men da vi blev inspiceret fandt de et dækaftryk i folden på gardinet, som de påstod vi havde lavet, hvorfor de måtte trække af vores depositum. Vi havde end ikke haft cykler i nærhedet af hytten, men da vi påpegede det, blev ejeren tilkaldt, og han råbte af os på fransk og slog i bordet, hvorefter har trak penge fra vores kreditkort, inden vi nåede at spærre det. Med vores to smp piger i bilen var det en meget ubehagelig oplevelse. Undgå!

I tillæg var børnepoolen tom og vandet i det lidt større pool helt koldt. Intet talwer for dette sted, som efter vores mening er på kanten til forbryderisk.

• 9Moerman22-07-2016

prima camping, begrijp negatieve reacties niet.

goede fasciliteiten, bescheiden, rustig personeel bij kantine/zwembad. Dichtbij Alpe d'Huez..rustige volwassen campinggasten. Nadeel waterval 's nachts (oordopjes mee). Misschien had ik deze review beter niet kunnen schrijven want nu zal het er wel drukker worden en ik kom zeker terug.

• 9Staat v/h sanitair
  • 2Leif Hjermitslev17-07-2016

Ikke anbefalelsesværdig

Det såkaldte vandfald var larm, ikke noget man kunne se. Dårlig service - campingpladsen var ca. belagt med 10%, og enorm kedelig. Vi havde booket en hel uge, men valgte så at tage videre efter 5 dage - men sandelig om vi ikke skulle betale for hele ugen :-(. Bare for meget, vi optag ikke plads for nogen, og de var bare interesseret i vores penge, og ikke andet! Fatter ikke hvor den får 4 stjerner fra?

• 3Staat v/h sanitair

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiene

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar