Camping A la Rencontre du Soleil

Camping A la Rencontre du Soleil
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor A la Rencontre du Soleil voor je op een rij gezet:

34 reviews over Camping A la Rencontre du Soleil in het Nederlands

Goede camping, prettige ligging, dorp is helaas niet op loopafstand, de waterval is duidelijk te horen en vooral 's nachts, goede sanitaire voorzieningen

Prima camping, heerlijke vakantie! Prachtige omgeving. Veel privacy!

Prima verblijf gehad, de camping ligt op een mooie locatie aan de voet van alpe d'Huez. Prachtige omgeving.

Veel lawaai van vrachtwagens en werken op de weg naar Alpes d'Huez

Super locatie om hier je vakantie door te brengen aan de voet van de Alpe d'Huez

Een leuke en zeer nette camping

Johan HARBERS
    28-8-2017

Misschien een beetje schaduw bij bet zwembad via parasols?

Restaurant is zeer goed wat prijs / kwaliteit betreft.

Goede camping

HEEMSKERK
    28-8-2017

Mooie rustige camping . Veel fietsers. Huisjes erg dicht op elkaar. Campingplaatsen verschillrnd van grote maar meestal ruim genoeg. Sanitair prima in orde. Zwembad lekker. Riviertje om even in te pootje baden. Restaurant heeft goed betaalbaar eten en de pizzas zijn geweldig. Weg omhoog hoor je wel maar vond het niet storend. Aanrader

Heerlijke camping ideale ligging!

Fam. van Halteren
    23-6-2017

Kleine gemoedelijke camping aan de voet van de Alpe d'Huez. De camping is hondvriendelijk. De hond kon lekker even afkoelen in de kleine rivier die langs de camping stroomt. Vanzelfsprekend i.v.m. de ligging veel racefietsers op de camping. De omgeving leent zich dan ook voor een prachtige tocht op de fiets. Eigenaren zijn de hele dag druk in de weer om de camping zo goed mogelijk te onderhouden. Schoon sanitair, douches niet altijd even warm en ook water voor de afwas vaak koud. Dorpje vlakbij met leuke restaurantjes en winkeltjes.

Wij hebben een heerlijke week doorgebracht op deze knusse camping.

Prima camping tijdens Alpe d'huzes

J.J. den Hartog
    7-6-2017

Grote plaatsen, vriendelijke eigenaar. Schoon sanitair. Broodjesservice via receptie. Goed restaurant op de camping. Ook afhaal mogelijk.

Oude reviews (archief)

een prima camping

Jack van Biemen
    23-8-2016

wij kozen deze camping omdat hier het sanitair netjes en verzorgd is. Wel wat gedateerd, maar het wordt 3x per dag schoongemaakt. de staanplaatsen zijn ruim . niet alle plaatsen hebben schaduw en dat is daar toch zeker een aanrader. er zit een lekker zwembad bij . Op 5 minuten fietsen ligt een grote supermarkt voor de broodnodige aankopen.

op de camping staan naast het sanitairgebouw verschillende fietsroutes aangegeven. toch handig . De eigenaren lijken nors, maar zijn erg behulpzaam. het norse komt meer door het taalprobleem. wij spreken te beperkt Frans en zij spreken gebrekkig Engels. maar uiteindelijk kom je er wel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping A la Rencontre du Soleil in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping A la Rencontre du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping A la Rencontre du Soleil scoort een 8.42 uit 10 op basis van 73 reviews.