Camping A la Rencontre du Soleil

Camping Info

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer campinginfo

Vakantie vieren in de Franse Alpen op Camping à la Rencontre du Soleil (Le Bourg d’Oisans). Op de camping zoek je verkoeling in het zwembad of de rivier. Na een actieve dag eet je in het restaurant. Een kleinschalige camping waar ook je hond welkom is. Camping à la Rencontre du Soleil ligt aan de voet van de Alpe d’Huez, ideaal voor wielrenners.

We hebben een aantal aanbieders voor A la Rencontre du Soleil voor je op een rij gezet:

117 reviews over Camping A la Rencontre du Soleil

• 7André en Rineke17-09-2019

Prima camping maar humeurige eigenaresse.

Prima gelegen camping als uitvalbasis voor mooie fiets- en auto tochten. Voorzieningen in de huur accommodatie waren goed evenals de broodservice en de toeristische informatieverstrekking. Wifi van prima kwaliteit voor 2 toestellen inbegrepen. Helaas een humeurige eigenaresse die waarschijnlijk ook aan vakantie toe is.

• 7R+A06-09-2019

Mooie locatie maar gastvrijheid kan beter

Fijne prima vakantie gehad op mooie centrale locatie,,jammer dat eigenaresse van de camping toe was aan haar eigen vakantie en wat nukkig en onvriendelijk was en dat restaurant verbouwd werd. Volgende keer andere camping, volop goede keuzes in de buurt.

• 6Eetgelegenheden

• 9Babet28-08-2019

Heerlijke ligging van de camping

De camping, gesitueerd rondom een mooi meer maakte dat we een echt vakantiegevoel hadden. Het strandje was nooit druk, dus altijd ligstoelen toto onze beschikking. De stacaravan was gedateerd, maar wel lekker ruim. Helaas geen wifi op de plekken, ook niet betaald.

• 8Peter Bloemendaal08-08-2019

Mooie camping

Camping met mooi zwembad en goed restaurant en schoon sanitair.

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 8Maartje30-07-2019

Mooie ligging, vriendelijke mensen. Echter geen 5 sterren waard. €50 per nacht vee te duur voor wat de camping biedt. Geluidsoverlast van omliggende campings en ook de weg hoor je goed.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Carlo10-07-2019

Perfecte camping aan de voet van de alpe

Fijne schone camping Dicht bij de alpe deheuze Heerlijk restaurant tegen een normale prijs Min puntje Spiegels in de toilet ruimte hangen veel te laag

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 10Lea13-06-2019

Mooie camping met alle voorzieningen, goede service en vriendelijk professioneel

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Dorrie08-06-2019

Prima camping voor onze klim van de alp , tot Vlg jaar

• 7Staat v/h sanitair

• 2018
    10Frederik en Nele07-10-2018

Topcamping

Rustige, lokaal uitgebate en zeer nette camping. Zowel sanitair als sportterrein en zwembad zijn zeer goed onderhouden. Uitgebreide info en inschrijving voor activiteiten zoals fietshuur, kayak, rafting, canyoning en parapente mogelijk via de camping . (Duo-parapentesprongen landen in de wei naast de camping) Ideaal gelegen aan de voet van de bekende col van Alpe d’Huez op een steenworp van het centrum van Bourg d’Oisans. Ook grote Casino supermarkt is te voet bereikbaar. Geweldige uitvalsbasis voor het verkennen van de Oisans en het Parc National des Ecrins, zowel te voet als met de fiets via zeer goed aangeduide paden en uitgebreide wandelkaarten (te verkrijgen bij de toeristische dienst in Bourg d’ Oisans). Na de activiteiten kan je bekomen in een zeer goed restaurant “Coté Terrasse” dat eigenlijk enkel de gematigde prijzen gemeen heeft met het gemiddelde campingrestaurant. Een aanrader.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 6fam. de jonge27-08-2018

mooie omgeving, middelmatige camping.

Verzorgde camping met redelijk sanitair, niet te warme douches en niet te warme afwas gelegenheden. Plaatsen vrij ruim, afgesloten door hegjes. Iedereen die hier komt, rijdt alpe huez op en wat bergen in de omgeving. Wij zijn hier twee dagen geweest, om met bergpassen en skiliften naar boven te gaan. Incl. ijsgrotten, erg mooi. De ligging is bij punt 0 voor de wielrenners, dus super... voor de rest zijn de skidorpjes gewoon omgetoverd in de zomer tot vakantie dorpjes en zijn de skihutten nu thee gelegenheden.
    De camping, incl restaurant is veel te duur voor wat je krijgt en doet op de camping.

• 5Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

4 tips over Camping A la Rencontre du Soleil

• Fam.van Dijk, 30-06-2013

Voor de echte fietser is deze plek heel centraal !

• h.grethe, 14-09-2012

Tip: eigen dekbedden of slaapzakken meenemen.

• Linsey, 15-09-2014

Bij het restaurant kun je ook frietjes bestellen om mee te nemen. Erg lekker!

1 vraag over Camping A la Rencontre du Soleil

• Mariska, 11-07-2016

kampeerplek

Weet iemand wat mooie plaatsen zijn? We zoeken een rustige, schaduwrijke plek, met wat privacy (niet lage heggetjes).

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine