Camping A la Rencontre du Soleil

Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Camping A la Rencontre du Soleil
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor A la Rencontre du Soleil voor je op een rij gezet:

40 reviews over Camping A la Rencontre du Soleil in het Nederlands

Anders

mooie omgeving, middelmatige camping.

fam. de jonge
27-8-2018

Verzorgde camping met redelijk sanitair, niet te warme douches en niet te warme afwas gelegenheden. Plaatsen vrij ruim, afgesloten door hegjes.

Iedereen die hier komt, rijdt alpe huez op en wat bergen in de omgeving. Wij zijn hier twee dagen geweest, om met bergpassen en skiliften naar boven te gaan. Incl. ijsgrotten, erg mooi.

De ligging is bij punt 0 voor de wielrenners, dus super... voor de rest zijn de skidorpjes gewoon omgetoverd in de zomer tot vakantie dorpjes en zijn de skihutten nu thee gelegenheden.

De camping, incl restaurant is veel te duur voor wat je krijgt en doet op de camping.

Heerlijk onstpannen vakantie!

Koen
22-8-2018

Prima kleinschalige camping in een schitterend gebied. Ontvangst was gastvrij en de camping is in onze ogen voorzien van alles wat je nodig hebt. Goede plekken en een gezellig sfeer. Verder een prima restaurant met goed eten tegen een goede prijs!

Daarmee een geweldige uitvalsbasis voor een vakantie in de Franse Alpen, fietsen, wandelen, dorpjes bezoeken, alles is mogelijk en relatief dichtbij.

Verzorgde camping met heel goed sanitair

Kristof
13-8-2018

Verzorgde camping met heel goed sanitair (voor een Franse camping toch).

Plaatsen meestal vrij ruim, afgesloten door hegjes.

Wat ons wel opviel was dat hier totaal geen familiale sfeer heerst. De meeste komen hier enkele dagen hun ding doen (een col beklimmen) en zijn terug weg.

(Om de beurt babysitten terwijl de partner is gaan sporten... wij zijn toch meer voor een vakantie met heel het gezin)

De ligging is super omdat het zo centraal is, voor de rest is het wel veel te duur voor wat je krijgt.

Eten is lekker en bij prijs. Supermarkt vlakbij is heel handig. Leuk zwembad.

De waterval hoor je maar stoort echt niet (dat compenseerde andere geluiden) Geluid van de col naar Alpe Dhuez valt ook best mee. Wat ons wel stoorde was disco/live muziek van de omliggende campings, heel spijtig maar kan deze camping niets aan doen.

Mooie gastvrije camping in een hele bijzondere omgeving

René Smit
10-8-2018

Mooie gastvrije camping in een hele bijzondere omgeving. Wij hebben genoten.

We vonden de staanplaatsen nogal krap, zeker met een caravan. Wagen kon niet bij op staanplaats staan.

Weinig plaatsen om drinkwater te nemen, ook weinig afvoerputten.

Hartelijke ontvangst en vriendelijke directie.

Eerlijk gezegd hadden we van een 5 sterren veel meer verwacht.

Met vriendelijke groet,

Pierre

Gezellige camping

Martijn
24-7-2018

Gezellige camping. Wel wat gedateerd maar alles wel schoon.

Goede camping, prettige ligging, dorp is helaas niet op loopafstand, de waterval is duidelijk te horen en vooral 's nachts, goede sanitaire voorzieningen

Prima camping, heerlijke vakantie! Prachtige omgeving

Xanny
6-9-2017

Prima camping, heerlijke vakantie! Prachtige omgeving. Veel privacy!

Prima verblijf gehad, de camping ligt op een mooie locatie aan de voet van alpe d'Huez. Prachtige omgeving.

Veel lawaai van vrachtwagens en werken op de weg naar

VAN DEN BON
30-8-2017

Veel lawaai van vrachtwagens en werken op de weg naar Alpes d'Huez

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping A la Rencontre du Soleil in Le Bourg d'Oisans, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping A la Rencontre du Soleil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.