Vakantiehuis Le Coq

1 review over Vakantiehuis Le Coq in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi nieuw chalet

3-8-2009

Mooi nieuw chalet van nederlandse particuliere eigenaar. Goed gemeubileerd, goede bedden. Van de 5 slaapkamers waren er 3 ter onzer beschikking. Ruim terras en schuin aflopende tuin. De woning staat tussen twee vergelijkbare woningen aan een B-weg waar wat lokaal verkeer over heenkomt. Enige minpuntje: bij aankomst een lichte hondegeur in huis. Het huis staat verder op zichzelf dus voor (jonge) kinderen is er niets, maar dat wisten we.

Vanuit Le Biot is het een half uur naar het meer van Genève en zo'n anderhalf uur naar Chamonix.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Coq in Le Biot, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Coq zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.