Chalet La Gizerol

Chalet

• Ligging t.o.v. pistes7,0

We hebben een aantal aanbieders voor La Gizerol voor je op een rij gezet:

2 reviews over Chalet La Gizerol in het Nederlands

Prima huis voor een week

Skimuts
27-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Het huis ligt centraal in Le Bettaix en op loop/ski-afstand van de (langzame) stoeltjeslift. Skieen vanuit Les Menuires terug naar het huis gaat via een blauwe (vaak ijzige) piste. Het huis schijnt in 2004 gerenoveerd te zijn, maar verwacht niet teveel luxe. Een extra poetsbeurt is ook niet overbodig. Verder is het een prima huis met voldoende ruimte en een gezellige open haard.

In Le Bettaix zit restaurant Le Frison; hier kun je heerlijk eten en ook de catering (o.a. fondue) is goed verzorgd. Voor boodschappen moet je naar Les Menuires of Moutiers.

Prima groot chalet, skiën tot aan huis

wintersportliefhebber
24-1-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Bettaix is klein, via 2 liften kom je in Les Menuires. Bij Le Frison kun je heerlijk eten, je kunt ook catering bestellen ook erg lekker. Het chalet is erg groot, ligt goed, als het gesneeuwd heeft kun je tot aan het chalet skiën. Ik zou zeker nog eens terug gaan.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet La Gizerol in Le Bettaix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet La Gizerol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Chalet La Gizerol scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.