Le Bettaix

Vakantie in Le Bettaix

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bettaix voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl

Reviews over Le Bettaix

• 6nbvd02-03-2015

Rustig dorpje aan de rand van het skigebied

Met een groep vrienden en kinderen zijn wij afgereisd naar les Bettaix.Alleen een skishop, verder is er Niets in het dorp. Het restaurant is inmiddels opgedoekt. Wij houden van rust, maar dit was net te veel rust. Bovendien konden we 's morgens met de lift niet tijdig in Les Menuires zijn voor de aanvang van de skilessen van Prosneige. Skischool Prosneige is een absolute aanrader, kleinere groepen en veel aandacht voor de behoeften van de kinderen in de groep. We hebben een prima vakantie gehad, maar zullen nooit meer kiezen voor Les Bettaix. Wel voor het skigebied: Geweldig !

• 7Sfeer in stad
    • 1Uitgaanslevenn
    • 1Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Martine Vlugter31-12-2012

Le Bettaix: rust en ruimte en toch super skigebied

Wij zijn ervaren skiers en al vaak in Les Trois Vallees geweest, het gebied waar Le Bettaix onderdeel vanuit maakt. Dit plaatsje wordt ook wel geschreven als LE BETTEX. Het ligt zo'n 5 km over de weg vóór Les Menuires, in de Vallee de Belleville. Er is echt niets te beleven en dat is juist wat wij zoeken. Allemaal gezellige chalets, geen flats, een rustige sfeer. Er is één restaurant/bar met prima eten, fantastische pizza's (die je ook kunt afhalen) en er is één skiwinkel, waar je skies kunt huren. Verder is er niks in dit dorp. Wij zaten in Chalet le Lacuzon (geschikt voor 14 pers.). Het is 300m lopen naar de stoeltjeslift die je naar het centrum van Les Menuires brengt en je zit middenin het enorme skigebied van Les Trois Vallees. Boodschappen deden we aan het einde van de middag in Les Menuires en met een tas over de arm kan je rustig de blauwe afdaling naar huis doen (zelfs in het donker). Brood werd elke ochtend vers thuis bezorgd. Dat regelde de verhuurder van het appartement.

• 8Sfeer in stad
    • 10Skigebied gevorderden
    • 7Skigebied beginners
    • 5Après ski

december 2012

• 9Jeroen Geurtsen05-03-2009

Leuk, rustig dorp, goed bereikbaar, mooie ligging

Veel kleiner dan Menuires, maar buiten de hectiek; gezellige kroeg en restaurant in het dorp. Aansluiting op Menuires met een (wat langzame) skilift, maar een prima piste. Fantastische accomodatie (Kandinsky lodge) met goede catering.

• 9Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden
    • 9Skigebied beginners
    • 7Après ski

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 9Yvonne Wielart03-09-2006

Het huis is echt optimaal voor een grote groep er was niets op aan te merken lekker eten, schoon huis. Een heel groot minpunt is de weg er na toe, we hebben er uren over gedaan stonden op de snelweg al vast.( krokusvakantie) Het skigebied zelf is ook heel erg druk.

• 8Skigebied gevorderden
    • 5Skigebied beginners