Pension Les Blancards

9.7Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Laurac en Vivarais (Ardeche)

9.7Fenomenaal

Pension info

• Kinderopvang
Meer pension info

13 reviews over Pension Les Blancards

• 10Tromer19-05-2012

Op deze plek geniet je 24 uur per dag!

De accommodatie is met liefde en zorg ingericht en alles wordt perfect onderhouden door de uiterst gastvrije en vriendelijke eigenaren. Het is heerlijk rustig gelegen in de natuur en op het eigen terrein kun je flinke wandelingen maken. Er zijn waterbronnen en een riviertje, voldoende plekjes zijn ingericht om ongestoord te relaxen of gezellig met een groepje mensen samen te zijn. Bij het zwembad zijn heerlijke ligstoelen en de jeux de boules baan is super.

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Rob Knapen19-09-2011

Super plek om 'thuis te komen'

Een paar dagen Les Blancard voelen als een weldaad. Geweldige plek, super ligging, hartstikke mooie verblijven. Gastvrijheid krijgt hier een nieuwe dimensie. Rust, jezelf én nieuwe vrienden vinden.

Alleen gereisd in september 2011

• 9Eva03-08-2011

droomplek om heerlijk tot rust te komen

heerlijk onderkomen, wij hadden een zeer ruime en luxe gite, alles is er! zwembad met ligstoelen in de tuin, overal zitjes om lekker te lezen en te genieten van de grote tuin. Omgeving ook super, alles binnen 20 minuten rijden. absolute aanrader, wij hebben er een relaxte vakantie gehad.

Gereisd met partner in juli 2011

• 9ellen20107-07-2011

Unieke locatie

Perfecte accommodatie: Schoon; Gastvrij; Rustgevend; Mooie uitvalsbasis om de Ardeche te verkennen;

Gereisd met partner in juni 2011

• 10koursch20-05-2010

sup-air

Voor de derde maal binnen een jaar mocht ik als gast hier verblijven, ditmaal in het gezelschap van oud tot jong. Met in totaal 18 personen hebben we heerlijk genoten. Ondanks het wat mindere weer was de week weer top. Ik kan alleen maar zeggen dat, indien mogelijk, je dit gevoel gewoon moet ervaren. Go with the flow of Les Blancards en geniet.............................................

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Ans van den Boom03-12-2009

Fantastische plek

Voor ons een paradijs op aarde, zowel geestelijke als lichamelijke rust

Gereisd met partner in april 2009

• 10koursch09-11-2009

Rust Ruimte Reinheid

Voor de tweede maal ben ik een week te gast geweest op les blancards. De eigenaresse is een vrouw die je het gevoel kan geven dat je zo welkom bent in haar centrum. Niets moet alles mag is het motto. Beide keren verbleef ik in de gite Uriel. Prachtig ingericht en alles tot je beschikking. Hopelijk kan ik in mei weer reserveren.

Alleen gereisd in oktober 2009

• 10John en Ineke Gerritsen15-09-2009

Geweldige plek waar je echt tot rust kan komen.

Les Blancards is een prachtige plek om naar toe te gaan wanneer je van rust houdt en met leuke mensen in contact wilt komen. Je kan gebruik maken van de faciliteiten die het healingcenter biedt, maar niets is verplicht, het motto: "Niets moet, alles mag" De omgeving nodigt uit tot ontdekken, want er valt in de nabije omgeving genoeg te ontdekken. Bijna alle ruimtes staan tot je beschikking en dat geeft een gevoel van vrijheid. De mensen van Les Blancards zijn allervriendelijkst en staan altijd voor je klaar. Wij hebbn daar een week in de gite vertoeft en hebben enorm genoten. Wij gaan er zeker weer naar terug.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Marianne13-09-2009

Geweldig

Rust, stilte, liefde, vrede, al de ingredienten die je nodig hebt om weer lekker bij te komen uit de hectische wereld. Minimaal 2x per jaar zou ik hier willen verblijven. De mensen die dit paradijsje runnen zijn fantastisch doordat ze zichzelf blijven.

Alleen gereisd in juni 2009

• 10Hurk31-08-2006

Het betreft hier een internationaal georiënteerd cursuscentrum met kunstzinnige workshops en cursussen in volpension die een week duren. Het gebouw is een oude boerderij, die als klooster heeft gediend. Het is smaakvol opgeknapt, moet mooie een- en tweepersoons kamers. De douches en WC's zijn op de gangen, maar dat is geen probleem: ze zijn fris en ruim. Het eten is werkelijk uit de kunst, fantasievol, verrassend en zeer smakelijk. Recent is een receptenboekje verschenen van Les Blancards. Een aanrader. De omgeving is schitterend: stil, bossen, bergen, rivieren, middeleeuwse stadjes en dorpen. De cursussen zijn bedoeld voor volwassenen, dus er is geen nota gegeven voor de kindervriendelijkheid. De prijs is relatief laag, gezien het feit dat er biologische produkten worden geserveerd. De service is goed, en de ontvangst is bijzonder vriendelijk en attent.

Alleen gereisd in juli 2006

Pension Les Blancards info