Camping Le Moulinage

1 review over Camping Le Moulinage in het Nederlands

Leuke franse camping

Cristel koolen
9-8-2014

Leuke rustige franse camping. Vriendelijke eigenaren die alleen frans spreken maar engels gaan leren. Het is een camping met hoofdzakelijk prive mobilhomes die door de eigenaren zelf verhuurt of gebruikt worden. Alleen fransen en een paar belgische gasten. Voor de kinderen dus geen nederlandse vriendjes. Er is geen animatie, dit vonden wij niet erg. Wel worden er paella, mossel en lasagna avonden georganiseerd, die goed bezocht werden. De camping ligt aan de rivier de livrons waar je leuk kunt vissen en zwemmen. Op ongeveer 300 m een leuk rustig strandje. Het zwembad is simpel maar voldoende voor verkoeling. De ligging is rustig, maar met 10 minuten ben je in het levendige ruoms en 20 in vallon pont d arc. L' argetiere met zijn mooie kasteel is de moeite waard. Zeer veel te doen binnen 30 minuten van de camping. Voldoende supermarkten binnen 10 minuten. Lidl, intermarche, super u

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Moulinage in Laurac en Vivarais (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Moulinage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Moulinage scoort een 8.63 uit 10 op basis van 4 reviews.