Camping Les Fontaines

• Activiteiten8,0
  • Sfeer in stad9,7

245 reviews over Camping Les Fontaines in het Nederlands

Anders

Fijne camping in een prachtige omgeving!

Martine
2-9-2018

Camping in een prachtige omgeving. Wij verbleven hier eind augustus, drukte viel ons toen mee. Annecy is wel erg druk, geen pretje om doorheen te rijden. Wij verbleven in een stacaravan die verouderd was, maar wel prima. Niet alle aanbieders hebben een (gedeeltelijk) overdekt terras, dus goed kijken waar je boekt mocht je dit fijn vinden. Zwembaden zijn super, voor ieder wat wils! Wel liggen ze uit elkaar. Het meer is best een eindje weg, met kleine kids niet lopend te doen. De combinatie omgeving ontdekken en chillen op de camping vonden wij ideaal!

Genieten van de mooie omgeving

Dorine van der Meij
26-8-2018

Franse camping vlakbij het meer van Annecy. We hadden een stacaravan via een touroperator geboekt. Was een wat oudere accommodatie maar met een geweldig uitzicht op de Col de la Forclaz. We hebben genoten van de vele parapenters die dagelijks de berg af gaan. En ja, dan ga je ook zelf ;)

Annecy hele leuke plaats maar druk. Wij zijn nog naar Chamonix/Mont Blanc geweest. Daar rijd je over de snelweg zo naar toe. Aanrader! Leuk stadje en bovenop de berg (Aiguille du Midi) geweldig uitzicht op oa de Mont Blanc.

Camping niet te groot, compact, en op loopafstand van het meer. Een zwembad met goede glijbanen en een zwembad om 'gewoon' te zwemmen. Liggen iets uit elkaar, maar de kids vonden het leuk om heen en weer te lopen en af te wisselen.

We hebben hier een leuke week gehad!

Mooie en fijne camping met mooi en netjes zwembad en prachtig uitzicht. Plekken zijn wat krapjes, maar verder is alles goed geregeld. Verder een camping om zeker weer naartoe te gaan, maar dan hopelijk op een grotere plaats. Activiteiten zijn goed geregeld, ze spreken daar Engels en Nederlands.

Venue Holidays

fijne tijd gehad op de camping

Pieter
16-8-2018

fijne tijd gehad op de camping. Erg genoten van mooie omgeving en fijne camping.

Aantal puntjes verbetering: uitchecken met controleren- erg vervelend om pas om 8 uur te kunnen uitchecken. Verder staat al het servies uitgestald op de tafel en wordt alles gecheckt wanneer je weggaat- erg omslachtig!!! en ouderwets.

Ontbreken van afzuigkap en airco in stacaravan. Zeker afzuigkap is echt niet fijn!

Zeer leuke camping

Wijbenga
13-8-2018

Mooie camping in een mooie omgeving. Gewoon alles goed geregeld.

Erg leuk, komen zeker terug.

Gally
13-8-2018

Leuke, niet al te grote camping. Veel huuraccommodaties. Mooie zwembaden. Camping vooral gericht op kinderen tot 12 jaar. Zelfde geldt voor animatie. Dit jaar overigens goed verzorgd.

Dennis
7-8-2018

Nette camping, vriendelijk personeel, voor jonge kinderen perfect!

Top vakantie gehad!

Fam. Sonneveld
6-8-2018

Prachtige ligging, alles zeer net en schoon! Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

Fijne gezellige, maar rommelige camping. .

Familie Zuidema
3-8-2018

Toiletten zijn aan onderhoud toe. Er mag meer aandacht aan het schoonmaken van de wastafels besteed worden. Verder was het wat rommelig hier en daar en veel huuraccomodaties.

Verder is de sfeer uitstekend en ook de animatie is goed. De zwembaden zijn erg schoon en mooi. Leuke glijbanen! Wij hebben ondanks de kleine kritiekpunten een top vakantie gehad die voorbij is gevlogen.

Heerlijke camping!

Mirjan van Loo-Berg
2-8-2018

Pluspunten:

- Schone camping

- Goede faciliteiten

- Vriendelijke personeel van touroperator

- Mooie ligging

- Kleinschalig (erg overzichtelijk met kleine kinderen)

- Geen overlast van insecten

- Prettige sfeer

Minpunten:

- Verouderde accommodatie (alles werkt wel)

- Niet erg veel bedjes langs de zwembaden

- Weinig schaduw plekken bij het zwembad

- Van de "beloofde"horren, was er zegge en schrijve eentje! Dat had toch minimaal op elke slaapkamer moeten zijn gerealiseerd.

- Wassen kost 6 euro per keer.

Venue Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Fontaines in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Fontaines zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.