Camping Le Verger Fleuri

8.2Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Lathuile (Haute Savoie)

8.2Fantastisch

Meer campinginfo

151 reviews over Camping Le Verger Fleuri

• 5Caroline van der Mijle24-08-2019

Nooit meer!

Wij huurden een 'tithome'. Erg sober en spartaans. Beetje muf en niet zo schoon . Let op! Bij inchecken wordt onverwachts om een "deposit' gevraagd. 50 euro. Bij uitchecken bleek dat je zelf de eindschoonmaak moest doen. Dit was ons van te voren niet verteld. Er hangt wel een lijstje wat je gedaan moet hebben bij vertrek met punten als: laat geen vuile vaat achter en breng de vuilniszakken weg. Uiteraard hadden wij aan alle punten op dat lijstje voldaan. Maar het bleek dat er een totale eindschoonmaak van ons eerd verwacht. Dit hebben we alsnog gedaan. Uiteindelijk leverde wij de tithome schoner op dan dat ie was bij aankomst. De mevrouw verzekerde ons dat alles oke was en dat de deposit teruggestort zou worden. Dit is niet gebeurd. Na een week gevraagd waarom niet: antwoord: u heeft de eindschoonmaak niet gedaan. Op ons verweer dat we dat wél hadden gedaan, werd niet meer gereageerd. Wij voelen ons toch een beetje opgelicht.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 8Bert Beekhof29-07-2019

Mooie rustige camping

Mooi gelegen rustige camping, franse eigenaren en meer fransen dan nederlanders. Sanitair wat verouderd maar schoon. Lathuile is iets verder weg gelegen van het meer. Terras op camping biedt goed eten tegen schappelijke prijs. Ook 1x per week moules/ frites. Voor de oudere jeugd niet zo geschikt. Wij hadden een mobile home, goed uitgerust met douche/wc, 2 sl kamers en voldoende groot terras met beschutting tegen de zon

• 7Eetgelegenheden

• 10Harry van Geloof20-07-2019

Een hele fijne camping!!!

Komen net thuis van een fantastische week op de camping! Kleinschalig, heerlijk rustig (niet zo chaotisch als op een groot park) voor ons super! Speeltuin is wat klein maar het springkussen maakte alles goed. Genoeg kinderen om mee te spelen voor onze dochter van 6 (die is ook huilend naar huis gegaan omdat ze/we graag nog wilde blijven. Huisje caravan schoon en van alle gemakken voorzien en s'avonds koelt het lekker af! Super aardig personeel. Het eten in het restaurantje was boven verwachting. Veel sportieve uitdagingen in de buurt. Redelijke afstand van Chamonix. De strandjes bij Annecy zijn beknopt, maar daar kwamen we ook niet voor. Ons cijfer pakt misschien wat hoog uit, maar we hebben gewoon enorm genoten!

Ons huisje/caravan was keurig

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Met jonge kinderen

• 2018
    7hilda21-07-2018

prima camping dichtbij het meer

We hebben een paar nachten hier gestaan. prima plek maar niet heel ruim. Sommige plekken zijn wat schuin. De kerk klokken gehoord maar kan niet zeggen dat ik daar last van had. Sanitair was altijd schoon,douches altijd warm. Het is een kleine camping verwacht geen enorm animatie team knetterende disco's of iets dergelijks. Wij hebben heerlijke dagen gehad. Dichtbij het meer maar uit de drukte. Supermarkt grote intermarche en lidl op max 15 min.

• 7Eetgelegenheden

• 2017
    9VAN DE WINCKEL20-08-2017

hele fijne rustige camping

we hebben hier 2 nachten gestaan, mooie plaatsen, sanitair is schoon, vriendelijke mensen.

• 8Staat v/h sanitair

• 7Hans En Carla HENCKENS17-08-2017

Heerlijke vakantie gehad en een schitterende omgeving.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 10Helga16-08-2017

van der Meij-Vester

Heerlijke camping, vlak bij het meer. Super aardige mensen, goed restaurant. Kortom reden om terug te komen!

• 7Hans METZ11-08-2017

Vakantie 2017

Prima camping, dagelijkse schoonmaak was onder de maat. Zeer goede heet water voorziening.

• 6Staat v/h sanitair
      • 9Eetgelegenheden

• 9Wim Holleboom05-08-2017

Leuke kleine rustige camping. Genoeg te doen in de omgeving. Goed bereikbaar. Eten ook goed.

• 8Luc03-08-2017

Fijne camping

De camping ligt in een boomgaard in het dorpje. Mooie plekken waarvan sommige nogal scheef zijn. Op enkele plekken heb je een mooi uitzicht op de bergen. Het sanitair is best verouderd maar wel schoon. De camping heeft geen zwembad maar als compensatie stond er een groot luchtkussen voor de kinderen. Dit geeft wel veel herrie en je hoort steeds de pomp lopen. Er is een restaurant maar dat hebben we niet geprobeerd. Je kunt op elk moment een stokbrood kopen. De camping ligt zo'n 1,5 km van het meer. Als je van het meer teruggaat naar de camping is dat een klimmetje. Je kunt de parapenters erg goed zien. Zij starten op de Col de la Forclaz en landen in het naastliggende dorp Doussard. Erg mooi om te zien. Aan de westkant van het meer kun je mooi en makkelijk fietsen.

1 tip over Camping Le Verger Fleuri

• oetsie61, 04-10-2013

Ga eens het gebied in, links achter de camping. Dan ben je ineens in een heus "berggebied", rustig, prima wandelgebied, ook in het hoogseizoen. Maak een uitstapje naar La Sambuy. Stoeltjes lift, prachtig uitzicht.

0 vragen over Camping Le Verger Fleuri

• Aantal campingplaatsen50 tot 200