Camping Le Verger Fleuri

17 reviews over Camping Le Verger Fleuri in het Nederlands

hele fijne rustige camping

VAN DE WINCKEL
20-8-2017

we hebben hier 2 nachten gestaan, mooie plaatsen, sanitair is schoon, vriendelijke mensen.

Heerlijke vakantie gehad en een schitterende omgeving

Hans En Carla HENCKENS
17-8-2017

Heerlijke vakantie gehad en een schitterende omgeving.

van der Meij-Vester

Helga
16-8-2017

Heerlijke camping, vlak bij het meer.

Super aardige mensen, goed restaurant. Kortom reden om terug te komen!

Vakantie 2017

Hans METZ
          11-8-2017

Prima camping, dagelijkse schoonmaak was onder de maat. Zeer goede heet water voorziening.

Leuke kleine rustige camping

Wim Holleboom
          5-8-2017

Leuke kleine rustige camping. Genoeg te doen in de omgeving. Goed bereikbaar. Eten ook goed.

Fijne camping

Luc
                3-8-2017

De camping ligt in een boomgaard in het dorpje. Mooie plekken waarvan sommige nogal scheef zijn. Op enkele plekken heb je een mooi uitzicht op de bergen. Het sanitair is best verouderd maar wel schoon. De camping heeft geen zwembad maar als compensatie stond er een groot luchtkussen voor de kinderen. Dit geeft wel veel herrie en je hoort steeds de pomp lopen.

Er is een restaurant maar dat hebben we niet geprobeerd. Je kunt op elk moment een stokbrood kopen.

De camping ligt zo'n 1,5 km van het meer. Als je van het meer teruggaat naar de camping is dat een klimmetje.

Je kunt de parapenters erg goed zien. Zij starten op de Col de la Forclaz en landen in het naastliggende dorp Doussard. Erg mooi om te zien.

Aan de westkant van het meer kun je mooi en makkelijk fietsen.

Prima camping op de kerkklokken na

Hester DE WAAL
                1-8-2017

Prima camping op de kerkklokken na. Dit is voor ons reden om hier niet meer terug te komen. Daarnaast was de afloop van het feest in lathuile vervelend. Had beter begeleid moeten worden door politie.

Goede camping, perfecte uitvalsbasis voor activiteiten op het meer en in de bergen

gezellige camping

Anneke
                28-7-2017

Gezellige, camping met voor gezin ruime plek, leuke bingo, bbq en petanque

Heerlijke rustige en mooie camping

Marcel
                    16-6-2017

Heerlijk rustig. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Mooi uitzicht op de bergen aan de andere kant van het meer.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Verger Fleuri voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Verger Fleuri in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Verger Fleuri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Le Verger Fleuri scoort een 8.75 uit 10 op basis van 109 reviews.