Camping La Ferme

• Sfeer in stad9,4
  • Activiteiten8,3

6 tips over Camping La Ferme

Dennis, 18-7-2015
waterval en grot bij Seytenex. Op Col de Forclaz kan je kijken bij de het springen van de paragliders. Wat ook erg leuk is, is om naar la Plagne te gaan (ongeveer een uurtje rijden). Ze hebben daar een gletsjer, sneeuw en een ijsgrot die je kan bezoeken. Je gaat met een liftcabine omhoog, waar je een fantastisch uitzicht hebt op de Mont-Blanc. Ook erg betaalbaar (15 euro per persoon en kinderen onder de 10 zijn gratis).
Monique, 22-8-2014

Rodelen bij Sambuy of Semnoz.

Waterfiets huren in Annecy en daarna een yoghurt ijsje halen in het centrum.

Zwemmen in het meer bij Talloires ( met duikplank en glijbaan).

cyberties, 29-7-2013

Dagje annecy.

Gorges du Fier.

Dagje mt Blanc.

Fietsroute om het meer.

Jan Jaap, 9-9-2012

Fiets rondom het meer van Annecy (aan de oostkant wel een steile klim (evt. lopen). Of eventueel alleen langs de westkant. Daar is over een oude spoorbaan een fietspad aangelegd.

Vanaf de camping ben je in ongeveer anderhalf uur rijden bij de Mont Blanc in Chamonix. Wel optijd daar heen i.v.m. drukte (of reserveren).

Dichtbij zijn ook nog grotten en een waterval. Tevens een mooie wandeling op de bergen achter de camping (vanuit Duingt).

Remco, 21-8-2012
het strand prima voor kinderen
Remco, 21-8-2012
er kunnen kinderen paardrijden