Camping La Ferme

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,4

43 reviews over Camping La Ferme in het Nederlands

Anders

Prima camping, niet heel bijzonder

J&M
17-9-2018

Wij hebben een fijne tijd gehad op deze camping. Wat er voor ons echt uitsprong was het ontzettend vriendelijke personeel dat bovendien goed Engels sprak. De communicatie verliep dan ook soepel.

Een ander pluspunt was de jacuzzi met prachtig uitzicht en het schone zwembad. Ook waren we tevreden met de standplaatsen: voldoende ruimte en de plekken zijn enigszins van elkaar afgescheiden.

De camping is mooi aangelegd met slingerende paadjes naar de verschillende "straatjes".

Wel wat aanmerkingen. Het zwembad vonden we zelfs aan het einde van het seizoen nog vrij druk. De ligruimte om het zwembad heen is namelijk veel te krap. Ook ligt het zwembad direct naast de weg en de inrit naar de camping. Het sanitair is dringend aan vervanging toe. Er werd wel schoongemaakt maar schimmel in de kitranden verwijder je niet zo snel. Overal spinnenwebben. Restaurant stelde overdag niks voor, jammer. 's Avonds wel erg lekker gegeten!

Leuk voor een keer, maar niet nog eens.

Marit S
1-9-2018

Wij hadden een comfort plek gereserveerd in de schaduw en die kregen we. Leek mij wel handig met een baby die nog 2 keer overdag sliep! Met onze grote tent konden we er mooi staan. Wij stonden op plaats 79. Stroom was voor ons in de buurt maar een lange kabel is zeker aan te raden. Waterpunt is bij het toiletgebouw. Toiletgebouw zelf is dringend aan vervanging toe. Ik lees dat mensen het schoon vonden. Ik vond de douches vies. Niet als in vies, je zal van alles liggen maar oud vies. Oude resten shampoo op de wanden en je moet vooral niet omhoog kijken want je kon je shampoo zo op de spinnenwebben zetten. de WC's hebben geen bril. Daar had ik dan weer geen problemen mee maar mijn man bijvoorbeeld wel. Personeel was aardig, behulpzaam ook wel. Entertainment is allemaal in het frans. Zwembad is leuk, vooral schoon. Restaurant niet veel bijzonders. Afhalen kan ook. Ligt niet aan het meer zelf. Wist ik wel hoor! 2 leuke weken gehad.

Elodie

18-8-2018

Geweldige camping!!

Harrie
9-7-2018

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Jammer dat je voor wifi moet betalen tewijl het bij camping de Fontijn gratis is

heerlijke vakantie gehad!!

sanne
5-9-2017

Wij hadden de aller nieuwste mobile home voor 7 nachten gehuurd op deze camping, mobile home was in april van dit jaar geplaatst deze was super!!!

Hij was dus splinternieuw en fris, had 2 slaap kamers met heerlijke bedden ramen konden goed open bij kamer met 2 losse bedden kon je zelfs een muggen hor vh raam schuiven en het raam verduisteren, er zat een vaatwasser in en veel opbergruimte! wat wij ook als prettig hebben ervaren was het ruime terras met overkapping, in de mobile home misten wij eigenlijk vrij weinig alleen een water koker vd thee zou fijn zijn en iets om in de keuken je handdoek/theedoek op te hangen, ook de grote koelkast inclusief vriezer was zeer fijn!

Het zwembad was heerlijk alleen jammer dat daar geen parasollen staan (mijn man is roodharig) want het zwembad ligt vol in de zon vandaar dat wij vaak uitgeweken zijn naar het meer voor wat schaduw en daar was het dan wat frisser.

Eten was heerlijk en voldoende en niet duur, niet heel veel keus alleen.

Een top vakantie hebben wij gehad hier op deze camping in een prachtige omgeving!!!

We hebben een hele fijne week gehad in Lathuile! De voorzieningen op de camping waren prima en goed schoon!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.