Camping La Ferme

8,3

• Activiteiten8,3
  • Sfeer in stad9,4

219 reviews over Camping La Ferme in het Nederlands

Ces vacances ont été très agréable , vous et les employés êtes très gentils .

Bon séjour au camping !Merci pour vos conseils de visite et activités à faire!

Proximité des mobil-home

Fabienne
20-8-2018

Les mobil home sont très proches les uns des autres et cela manque de confidentialité. Pire : nous avons eu des voisins qui fumaient sur leur terrasse dans le mobil home derrière le nôtre et nous ne pouvions pas ouvrir les fenêtres. Mais sinon nous avons passé un très bon séjour, à la hauteur de nos attentes !

vakantie 01.08 tm 16.01.2018

Richard
19-8-2018

Mooie ligging. Toiletgebouw tijd voor renovatie! Toiletten en douches zelf zijn schoon. Prachtige omgeving! Dichtbij veilige en mooie fietspaden. Advies: neem je fiets mee.

Merci

Sylvain
18-8-2018

Notre séjour fût agréable, le camping à la hauteur de nos attentes.

Notre emplacement était en plein soleil l'après midi, par contre bien ombragé en fin d'après midi.

Les sanitaires sont propres et bien entretenus.

Les activités bien adaptées à un camping familial.

Merci pour ce séjour et votre accueil.

Nous avons passé d'agréables vacances.

A bientôt

redelijke camping

Remy
18-8-2018

Het gebied rondom het meer en het meer zelf is geweldig. De camping op zich ook prima. Wat je er zoekt is er wel ongeveer.

Onze campingplek was ook heerlijk onder de bomen, dus tot 4 uur s'middags lekker in de schaduw. Heel fijn in een periode van overvloedig veel zon en alle dagen rond de 34-35 graden. Wat ik er had verwacht, we hadden een comfortplek gereserveerd, met stroom en water, is, dat je dan een waterpunt in de buurt van je plek hebt, en een stroompaal. De stroom moesten we 40 mtr. verderop halen met kabels van de camping. [van slechte kwaliteit, breuken aan elkaar geplakt en met kit dichtgesmeerd] Het water moesten we 100 mtr verderop in het toiletgebouw halen, en vuilwater er storten. Het chemisch toilet was bij de wc's in dezelfde ruimte. Voor niemand erg fris wanneer je er je ton staat te legen.

Bon séjour sous le soleil et le calme

André
15-8-2018

Bon séjour sous le soleil et le calme. Emplacement confortable et personnel agréable. Navette pour différent site très agréable, piste cyclable à proximité

Nice camping! We enjoyed our stay

Esther
15-8-2018

Nice camping! We enjoyed our stay. Everything was wel organized.

ANIMATIONS

Liliane
15-8-2018

Nous avons trouvé qu'il y avait un manque d'animations, notamment le soir.. Nous sommes campeurs depuis plus de 20 ans

et nous apprécions toujours des jeux ou animations diverses afin de ne pas passer les soirées seuls devant notre caravane.

Très bon camping, cela fait plusieurs fois que l'on y passe des séjours, j'adore la région et les enfants adorent le camping.

Merci pour le très bon accueil également;

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Ferme scoort een 8.31 uit 10 op basis van 218 reviews.