Camping La Ferme

35 reviews over Camping La Ferme in het Nederlands

heerlijke vakantie gehad!!

sanne
5-9-2017

Wij hadden de aller nieuwste mobile home voor 7 nachten gehuurd op deze camping, mobile home was in april van dit jaar geplaatst deze was super!!!

Hij was dus splinternieuw en fris, had 2 slaap kamers met heerlijke bedden ramen konden goed open bij kamer met 2 losse bedden kon je zelfs een muggen hor vh raam schuiven en het raam verduisteren, er zat een vaatwasser in en veel opbergruimte! wat wij ook als prettig hebben ervaren was het ruime terras met overkapping, in de mobile home misten wij eigenlijk vrij weinig alleen een water koker vd thee zou fijn zijn en iets om in de keuken je handdoek/theedoek op te hangen, ook de grote koelkast inclusief vriezer was zeer fijn!

Het zwembad was heerlijk alleen jammer dat daar geen parasollen staan (mijn man is roodharig) want het zwembad ligt vol in de zon vandaar dat wij vaak uitgeweken zijn naar het meer voor wat schaduw en daar was het dan wat frisser.

Eten was heerlijk en voldoende en niet duur, niet heel veel keus alleen.

Een top vakantie hebben wij gehad hier op deze camping in een prachtige omgeving!!!

We hebben een hele fijne week gehad in Lathuile! De voorzieningen op de camping waren prima en goed schoon!

Fijn verblijf!

VAN ZWEDEN
      16-8-2017

We hebben heerlijke twee weken gehad op deze camping. We zaten in een Mobile home die ietwat verouderd was (kapotte gordijnen en ramen die niet goed werkte, et.) en als enigste het terras niet helemaal was overdekt.

Alles was aanwezig voor een prettig verblijf.

Miste wel bij het keukengerei een waterkoker of ketel voor thee en een klopper voor de pannekoeken.

De matrassen, in ieder geval van de twee persoons lag wat door naar het midden en de dekbedden vonden wij niet helemaal fris meer. We hadden een paar koude nachten dus een extra deken zou fijn zijn geweest.

Veel kastruimte om je sullen op te bergen, top!

Ik miste een engelse beschrijving of uitleg over het uitchecken.

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme voor je op een rij gezet:

Prima camping, niet te groot

Diana DEKKER
        15-8-2017

Prima camping, niet te groot. Zwembad niet groot maar erg netjes. Mix met mobile homes wel leuk. Sanitair mag schoner, spinnenweb van maanden is niet weggehaald en maakt onverzorgde indruk. Plaatsen zijn veelal niet vlak en daardoor lastig voor tenten. Comfort plek was ook maar net 100m2.

Personeel vriendelijk en behulpzaam. Prima sfeer.

fijne camping

Peter SCHOTGERRITS
        15-8-2017

Het zou fijn zijn als de oudere jeugd tot wat later bij het multiecourt terrein zou mogen zijn of een andere plaats.

die kun je namelijk niet al om 22.00 naar bed sturen .

En securitie zou engels moeten kunnen spreken om met internationale jeugd te kunnen communiceren in plaats van te gaan duwen uit onbekwaamheid..

In wc gebouw de wc vaak op en slechte verlichting

Alex KLEIJER
        13-8-2017

In wc gebouw de wc vaak op en slechte verlichting.Op de website werd bubbelbad getoond,kinderen verheugden zich daarop.Groot was de teleurstelling dat kinderen tot 18 jaar er niet in mochten.Klei. Kinderen oké ...maar 18???Benoem dit op de website.Patat was erg lekker

Beoordeling RJ Visser

Renzo Visser
        13-8-2017

Sanitair moet beter. Weinig toiletten voor veel gasten. Wordt keurig 3x schoongemaakt maar nog niet voldoende. Plek was vrij klein. Advies gehad om comfort plek te nemen maar had beter een luxe plek kunnen nemen. Verder nette camping.

Weinig schaduw bij het zwembad

René DE WIT
        10-8-2017

Weinig schaduw bij het zwembad. Een parasol zal fijn zijn.

Een licht tegenvaller

Erjan
        10-8-2017

Camping La Ferme ligt in een erg mooie omgeving. De camping zelf viel ons wat tegen, de campeerplekken zijn allemaal (erg) schuin en de stroomkabel moesten wij over het pad leggen. Er staan fruitbomen tussen de campeerplekken wat veel wespen en rommel met zich mee brengt. Ook het sanitair schiet te kort op de drukke dagen, zo kwam het met regelmaat voor dat je een koude douche had. De foto's op de website en in de folder zijn wat misleidend. Het personeel van de camping is wel erg vriendelijk en behulpzaam.

Prima camping, goed schoon en goed onderhouden. Alle basisfaciliteiten zijn aanwezig: winkeltje, speelzaal, zwembad, wasmachines etc.

Er is TV in de recreatieruimte maar die doet het jammer genoeg niet.

De plaatsen voor tenten en caravans zijn in veel gevallen niet bijster vlak, maar vrij hellend. Het valt niet mee om je stoel zo neer te zetten dat je er recht op zit.

We hebben een aantal aanbieders voor La Ferme voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Ferme in Lathuile (Haute Savoie), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Ferme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Ferme scoort een 8.29 uit 10 op basis van 183 reviews.