Camping Capfun Le Domaine d'Imbours

Camping Capfun Le Domaine d'Imbourssterstersterster

5.3Matig

Frankrijk, Rhône - Alps, Larnas (Ardèche)

5.3Matig

• 5.6Eetgelegenheden
  • 4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Domaine d'Imbours voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Le Domaine d’Imbours in de Ardèche is een camping met een groot zwemparadijs, Franstalige animatie en een restaurant. Deze camping is gezellig druk en erg groot. De omgeving zit vol met leuke activiteiten zoals klimmen, kanoën en picknicken op het strandje 20 minuten van de camping. De krokodillenboerderij in Pierrelatte is een aanrader.

411 reviews over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours

• 9Rene10-09-2019

Kom graag nog een keer weer

Mooie camping schoon ook heel veel animatie maar alles in het Frans alleen de chateau waar wij in sliepen was aan een opknapbeurt toe.

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Griet07-09-2019

nooit meer Capfun

we hebben er 2 weken gekampeerd in augustus en dat is heel tegengevallen. we hadden gevraagd om een rustig plekje en zeker niet dichtbij de avondanimatie omdat dat duurt tot 24u iedere dag. werd geen rekening meegehouden . alleen maar Fransen en geen enkele Belg of Nederlander is er te zien met als resulaat ,wij werden bekeken als indringer en er werd naar ons niet geluisterd ook niet door de security bij problemen ,want het nachtlawaai duurde tot in de vroege uurtjes! het sanitair is heel smerig en in de toiletten zelf werden de rollen wc-papier er gewoon ingegooid. ligt natuurlijk aan de kampeerders zelf maar was niet aangenaam. het personeel was zeker niet vriendelijk! gelukkig is het een mooie omgeving met vanalles te doen maar Capfun zelf nooit meer.

• 6Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

• 8Joost12-08-2019

Een prachtige week!!

Zeer recent een week op de camping geweest. Samenstelling: Gezin met 3 kinderen. 9,13 en 15. De twee zwemparken op het terrein waren prima. Mooie, snelle en modere glijbanen. Ja, bij 2 glijbanen moest je op piek-uren even wachten. 15 tot 20 minuten max. Je mag pas glijden zodra je voorganger de glijbaan heeft verlaten. Dus een wachtrij i.v.m. de veiligheid. Het "grote" zwempark beneden was even lopen. Maar met de auto kon je hier prima komen. 2 ruime parkeerplaatsen bij het zwembad. Daarnaast rijdt er continu een pendelbus heen en weer. De Stacaravan was klein. Maar ja, wij hebben alleen maar buiten gezellig met zijn allen op de ruime veranda gezeten. Prima winkeltje en bakker op de camping.

Kortom....Een geweldige Week. Het is dat wij nooit 2x naar de zelfde camping gaan met vakantie anders waren wij in 2020 weer naar deze camping afgereisd. Maar wellicht volgende jaar wel weer naar een CAPFUN locatie!

• 3Olga08-08-2019

Verschrikkelijk! Vies en overvol

De caravans zijn niet schoon en oud. De matrassen zijn doorgelegen. De camping is enorm groot, er zijn veel zwembaden en glijbanen maar voor elke glijbaan moet je in de rij staan. Er wordt vrijwel geen andere taal dan frans gesproken door het personeel. In de omgeving is veel te doen, dat maakt het enigszins goed.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Beijers05-08-2019

Zeer aanbevolen, voor herhaling vatbaar

Gewoon gaan ondanks slechte reviews! Wij hebben 2 wk heerlijk genoten! Ruime staanplek, mooie zwembaden, super mooie omgeving en zeer vriendelijk personeel

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Sijben29-07-2019

Goede camping

Zaten twee weken in een stacaravan met twee kinderen van 10 en 14. stacaravan was oud maar wel met airco en vaatwasser, super gemakkelijk en alle caravans lekker beschut voor de zon. Camping was leuk...Super zwembaden en glijbanen Mooie campingwinkel en bakkerij Minpuntje, de vluchtheuvel waar je de auto op kapot rijd, ook al rij je super langzaam. 30 minuten van vallon pont d'arc af...is een aanrader.. ook het strandje bij pont d'arc zelf zeer leuk. Krokodillenfarm is ook leuk Jammer van de Franstalige animatie s'avonds daardoor niet veel ernaar toe geweest ,wel op twee plaatsen animatie. Was een leuke vakantie...

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Tobias van den brink05-05-2019

Leuke tijd gehad voor herhaling vatbaar

Hartstikke mooie camping. Wij zaten in een chalet voor 4 personen het was een mooie schoon huisje met een prima douche en toilet. We werden goed ontvangen in het engels.De 2 zwembaden zijn erg mooi. Wel is het zwembad onderaan de camping een stukje lopen ,maar daar rijd ook de hele dag door een bus naartoe. De omgeving is erg mooi je zit midden in de bergen.als je iets vergeten bent is er een mooie supermarkt op de camping en een bakker in de ochtend.De animatie was hartstikke leuk.Wel is het moeilijk voor de kleine kinderen bij de ochtend activiteiten, Maar voor de avond en middag hoef je geen woord frans te kunnen en kan je toch overal leuk aan meedoen.Je hebt GEEN last van de feestjes in de avond de muziek hoor je amper op de camping.Er is een mooi voetbal/basketbalveld en 4 tennisvelden. Je kan er prima eten maar het is niet geweldig.Vies sanitair komt volgens mij meer door gasten dan door het onderhoudt. Voor herhaling vatbaar!!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 2018
    3De kroon22-08-2018

Nooit meer camping Imbours

Vieze camping met slechte voorzieningen, sta plekken van nummer 92 tot 95 niet geschikt als camping plaats, meerdere keren stroom uitval en koude douches, verder animatie prima voor kinderen van 15 jaar oud maar alles franstalig. Klachten afhandeling erg slecht voor de Nederlandse gasten. Nieuw zwembad meerdere keren ongelukken gebeurd dus niet veilig.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 1Antoinette22-08-2018

Ga hier nooit naar toe!!!!

De route er naar toe was rot. We konden niet met de caravan door een plaatsje en moesten omrijden waardoor we door de bergen moesten. Eenmaal op de camping ging het inchecken netjes. Campingplaats was goed. Maar het zwembad boven was nog niet klaar er omheen en de glijbanen ook niet. Het was een bouwput. De glijbanen moesten klaar zijn. Het sanitairgebouw was vies, oud en er was overal wel iets kapot. Voor een 4☆camping was dit 1☆. Ik heb via Messenger contact gezocht met Capfun. Moest de enqeute formulier afwachten en dan zouden ze mijn klacht in behandeling nemen. Ik zit hier nog steeds op te wachten. Ik ga hier nooit meer naar terug.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Elkerbout21-08-2018

Prima camping, wij hebben het erg fijn gehad!

Prima camping!! Bij de receptie spreken ze goed engels. Hadden een zeer mooie en ruime plek in de buurt van de bar en speeltuintje. Het is inderdaad een erg grote camping, waar veel mensen de auto gebruiken om naar het zwembad beneden aan de berg te rijden. Is wel vervelend dat velen net even wat te hard over de camping rijden. Toilet gebouw is gedateerd. Continu hebben we personeel gezien die aan het schoonmaken waren. Toch regelmatig wat vieze toiletten, zegt denk ik meer over de gasten dan over de regelmaat van het schoonmaken. Zwembaden erg mooi, schoon en ruim opgezet. Geen last gehad van onvriendelijk personeel wat veel mensen omschrijven. Animatie alleen Frans maar dat weet je van Capfun campings. Mooie maar grote camping. Stroomuitval was gewoon pech. Werd hard aan gewerkt om dit op te lossen. Winkel was redelijk uitgebreid tegen prima prijzen. Al met al een plezierige camping. Je moet er zelf iets van maken. Prachtige omgeving

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

32 tips over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours

• schow, 04-01-2012

Zorg dat je genoeg cash geld hebt. Op de camping kan wel gepint worden, maar slechts 50 Euro tegen betaling van een Euro.

• Selena, 16-07-2012

Supermarkten: Lidl- St'Andeol 15.min rijden van camping Carrefour- erg grote supermarkt in Pierlatte, 20 min. rijden van camping

Omgeving:

• de pont dárc (mooie waterpartij in berggebied)
    • Grot van madeleine, zeer mooie grot en mooie omgeving,unieke liging.
    • plaatsje Gras en omgeving- ruige natuur en heel veel lavendel
    • de ardeche ,omgeving is erg mooi , vele mooie uitzichten.

• mactablet, 17-09-2013

Vallont pont d'arc is adembenemend mooi evenals de Gorges de l'Ardèche. Saint- Remèze is het bezoeken waard. De grot de Madeleine langs de Gorges, en natuurlijk de kanotocht over de Gorges.

44 vragen over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours

• Ingrid, 28-05-2018

Kun je hier bbq'e?

Heeft iemand enig idee of je hier kunt bbq’e (met houtskool) wij gaan hier in juli heen

Anissa, 01-06-2018

Hoi! Wij gaan ook 7 juli n week,je mag alleen electrisch bbq staat in de regels

• Simone, 04-03-2018

Verwachting?? Weer en camping

Heb mede door de kinderen 9 en 14 deze camping geboekt ..heb toch mijn bedenkingen:ik zou graag willen weten of het echt zo is dat het weer slecht kan zijn die periode?Ga juist daarvoor naar frankrijk zijn er nog nooit geweest en ook nog nooit op n camping..wie kan ons wat meer vertellen over de uitjes op de camping? Klimbos/paadrijden/quadrijden en de waterval op de camping?Is er geen supermarkt dichterbij dan alleen de grote op 25min afstand? Zeer bedankt voor degene die antwoorden mvg simone

Snijders , 08-06-2018

Ik weet niet in welke periode je gaat maar wij gaan al 4 jaar in juli of aug naar de ardeche en altijd mooi weer gehad de supermarkt is inderdaad een eind rijden maar de camping winkel heeft ook een hoop en.vond hem niet echt duur paardrijden kan op 5 minuten vanaf de.camping is erg leuk voor de kinderen de bezienswaardigheden op ongeveer 25 a 45 minuten

Margriet Lopes - van Brummelen, 11-06-2018

Vorig jaar voor ons (gezin met kind 16, 11 en 1) 1e x Frankrijk. Camping is fantastisch. Was ook bang, wil nu niet anders. Fantas omgeving, 2 fijne zwembaden (1 beneden als meer tijd hebt, 1 boven als kids snel plons maken), winkel is +, eten voor + prijs, entertainment +. Reistijd winkel/stad is 30 min vanwege bergen. Maar uitzicht onderweg maakt alles goed. Kortom: laat de voorpret maar beginnen. (Houdt alleen rekening met een Franse slag wat betreft sanitair)

Veel plezier!

Anissa, 14-06-2018

Bedankt voor de reacties!! We gaan er met een goed gevoel en veel zin naar toe granissa

• Hanneke, 08-02-2018

Klimaat

Wij hebben in de planning om de eerste week van de meivakantie naar deze camping te gaan (eerste week mei). Weet iemand wat het klimaat rond die tijd doet? Buiten zwemmen zal vast nog niet kunnen?

• Aantal campingplaatsenMeer dan 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa