Camping Capfun Le Domaine d'Imbours

Camping Capfun Le Domaine d'Imbours
6,6

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Domaine d'Imbours voor je op een rij gezet:

243 reviews over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours in het Nederlands

massaal, maar leuk

wil, 20-12-2017

Rustige plekjes genoeg. Wel massaal in de zin van de aangeboden activiteiten. Wel gezellig. Een grote camping met genoeg aanbod en de ardeche in de buurt. Je kan kiezen voor een rustige plaats of lekker druk. Af en toe hoorden we 's avonds de animatie, maar als je daar gezellig naar toe gaat heb je er geen last van. Heb de tip van oordopjes opgevolgd, dus kon lekker slapen toen ik dat wou. Lekker zwemmen/toeren/chillen/voorstellingen bekijken/de natuur in. Van alles wat. Prijs/kwaliteit restaurant kan beter, maar wel te doen op aankomst/vertrekdag. Verder toch bbq-en/zelf koken.

Mooie grote camping

Raymond, 11-12-2017

Wij hebben 2 weken een chalet gehuurd op deze camping. We hadden een ideale plek en hebben heerlijk genoten op deze camping.

Zwembaden waren echt fantastisch. Personeel van de receptie, supermarkt, broodwinkel en restaurant zeer vriendelijk.

De camping is wel vooral Franstalig ingericht en dit is jammer bij de animatie en avondshows.

De Ardeche is een berggebied met een mooie natuur.

Hoi,

bedankt voor het plaatsen van deze recensie! Wij zijn blij u te mogen informeren dat de camping Imbours deze zomer meer internationale avonden zal organiseren voor Nederlandstalige gasten :)

Nooit meer

J, 29-8-2017

Bij aankomst plek ouders bezet en wij pal in de zon en scheef. Na lang aan dringen nieuwe plek gekregen. Toen mijn ouders geen stroom kunnen pakken zat vol. Securitie mee kijken en ondertussen met Franse buren je gewoon uitlachen (walgelijk gewoon)Nederlandse jeugd kon niks goed doen. Ik he me er de tweede week echt niet meer prettig gevoeld. Veel politie op de camping. Altijd te veel lawaai volgens de fransen. Franse buren hadden last van ons omdat er een x een boer werd gelaten (denk dat ze de koningin van Frankrijk is denk ik ga in hutje op onbewoond eiland) zwembaden en etc op de camping prima. Maar voor ons noooooiiiiit meer deze camping. Ze hebben last van de Nederlandse jeugd. Ik zou zeggen Cap fun schrap deze camping. En nog even voor de mensen die zeuren over zwemshort overal in Frankrijk (misschien op 1 of 2 campings niet)zijn strakke zwembroeken verplicht. Wil je dit niet kom dan niet naar frankrijk

Beste,

bedankt voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad op de camping. Wij werken hard om de sfeer op de camping zo gezellig mogelijk te maken en hopen dat dit alle gasten zal inspireren om meer respect voor elkaar te hebben.

Niet meer deze camping!

Erik, 29-8-2017

Bij aankomst was de receptie vriendelijk en werd je snel geholpen.

Accommodatie van ons was net nieuw dit jaar, dus perfect. Schoon, alles aanwezig wat we nodig hadden.

Zwembad boven mwoah, maar wel lekker. Glijbanen beneden waren top en personeel daar was streng maar rechtvaardig. Moet ook bij zwembaden vind ik.

Animatie etc. allemaal in het Frans helaas, niet handig voor NL'se kinderen. Doe het dan op zijn minst ook in het Engels (NL hoeft nog niet eens).

Zoals hieronder aangegeven door anderen vonden wij de beveiligers ook veel te streng en onrechtwaardig en overdreven optreden naar voornamelijk de NL 'se kinderen van 9 tot 12 jaar.

Hadden diverse NL 'se gezinnen last van (let wel, kenden elkaar allemaal niet dus houden echt geen hand boven het hoofd van eigen kind). Aanpakken als ze echt iets ergs hadden gedaan, tuurlijk, geen probleem.

Zal u de verhalen en overdreven gedoe van de beveiligers van de camping besparen, had je bij moeten zijn en moeten ervaren.

Maar dit ging nergens meer over.

Wij zijn door dit gedoe ook 1 dag eerder vertrokken en komen hier dankzij het optreden van de beveiligers nooit meer.

Ook was het gebied niet zo mooi als in andere delen van de Ardèche (3 kwartier verder rijden was het veel mooier)

Als laatste hebben ook wij ons verbaasd hoe hard veel mensen reden op de camping (ook personeel).

Gelukkig hebben wij geen kindjes van 5 of 6 meer, zou me er anders niet veilig voelen.

Beste Erik,

Bedankt voor uw feedback. Op de camping Imbours was vorig jaar een Nederlandstalige animator aanwezig bij de miniclub. Dit zal deze zomer opnieuw het geval zijn. Wat de security betreft, de problemen die op de camping ontstaan zijn hadden niets te maken met de nationaliteit van de kinderen, maar wel met hun gedrag. Van alle gasten op de camping wordt er verwacht dat zij zich netjes en respectvol gedragen. Kinderen blijven dan ook altijd onder de verantwoordelijkheid van de ouders. Als deze simpele regels niet gerespecteerd worden dan moet het personeel van de security optreden.

Jammer

Nagelhout, 23-8-2017

Na veel jaren franceloc is dit de eerste tegenvaller. Securite gedroeg zich ronduit belachelijk en dreigend naar Nederlandse kinderen, de sfeer is ronduit slecht en erg anti Nederlands. Receptie, winkel en barpersoneel is wel vriendelijk. Bij het zwembad enorm veel kapotte stoelen en bedjes. Voor ons na veel jaren franceloc was dit voor even de laatste keer.

Beste familie Nagelhout,

jammer om te lezen dat u een slechte ervaring heeft gehad op de camping Imbours. Echter wil ik duidelijk maken dat ons personeel van de security geen enkel verschil maakt tussen Franse en Nederlandse gasten als het om het respecteren van de leefregels gaat. Het hele campingteam werkt hard om de sfeer op de camping (en tussen campinggasten) zo gezellig mogelijk te maken en er wordt van iedereen verwacht dat zij zich netjes tegenover elkaar gedragen.

Nooit meer!

Benny, 22-8-2017

Bij aankomst moesten we een waarborg van 250€ betalen en was onze gite nog niet beschikbaar. Uiteindelijk hebben we ruim drie uur op onze sleutel gewacht waardoor we pas om 19u konden uitladen ne een rit van 13u...

Interieur was echt smerig. Leek schoongemaakt met een vuile vaatdoek, het stonk er naar schimmel.

De magnetron deed het niet net als de airco en de helft van de kookplaten.

De matrassen voelden klam aan en zaten onder de vlekken. Onder de 'bedden' lagen stofnesten en dode insecten. Indien we geluk hadden dat de doorstromer het deed, konden we douchen.

Overdag puffen bij +35 graden, snacht te koud om ramen open te laten.

We gingen naar little in de buurt om kommenset te kopen aangezien die in de gite beschimmeld waren.

Personeel jong en onervaren en enkel franstalig.

Hier zien ze ons nooit terug, net als wij onze waarborg kwijt zijn, want ze gingen er vanuit dat wij een raam hadden stukgemaakt! :(

Beste Benny,

wat spijtig om te lezen dat uw accommodatie niet goed is bevallen. Op basis van uw review lijkt het dat u deze problemen niet bij de receptie hebt gemeld. Dit is jammer want accommodaties dienen schoon en netjes te zijn bij aankomst van de gasten en enig probleem wordt onmiddelijk opgelost door ons personeel. Alle mankementen, zoals ook een kapot raam, dienen zo snel mogelijk gemeld te worden om slechte verrassingen te vermijden na het vertrek als uw accommodatie gecontroleerd wordt. Er is ook altijd iemand die Engels spreekt bij de receptie.

Groetjes, Tom van Imbours

Groot en Frans, maar met geweldig zwembad!

J3F, 14-8-2017

Bij aankomst werden we overweldigd door de grootte van deze camping. Er zijn enorm veel verhuurobjecten en staanplaatsen en het totale beboste terrein is nog veel groter. Erg veel Franse gasten. Nadelen daarvan voor ons waren dat onze tieners geen Nederlandse leeftijdgenootjes hebben 'gevonden' en ook niet aan georganiseerde activiteiten hebben meegedaan omdat alles in het Frans ging. Maar er blijft genoeg over voor een aangenaam verblijf. Ten eerste het geweldig spectaculaire zwembad voor echte durfals! Ook het bad bij de receptie is lekker en heeft twee leuke glijbanen. Zowel boven rond het centrum, als beneden bij het zwembad is het gezellig druk. Tussen de kampeerplekken (die overigens erg ruim zijn en gezellig kriskras staan) zijn geen speelveldjes op een enkel glijbaantje na. De hele camping is ook erg stenig, maar wel schaduwrijk. Onze caravan was prima schoon, met deels overdekte vlonder. De camping ligt afgelegen, maar met een stukje rijden bekijk je de highlights van de Ardeche.

Beste Jef,

bedankt voor uw feedback! Leuk om te lezen dat u van uw verblijf op de camping genoten heeft. In de zomer 2018 wordt de camping Imbours opnieuw een Dutchbox camping. Dat betekent dat er speciaal aandacht besteed zal worden aan onze Nederlandstalige gasten! Een Nederlandstalige animator zal ervoor zorgen dat Nederlandstalige gasten elkaar gemakkelijk vinden en ook gezellig deel kunnen nemen aan de animatie :)

Groetjes, Tom van Imbours

Afschuwelijke onpersoonlijke massale camping!

Marjan liemberg, 13-8-2017

Grote camping met eindeloos rijen mobilhomes, geen privacy op camping, draaimolen, suikerspinnen, hamburgers en friet, onpersoonlijk, enorme afstanden, slagbomen met toegangscodes, vanaf once kampeerplek 1 km om bij t zwembad te komen. Afschuwelijk!!! Voor mij nooit meer capfun!!!!!

Beste Marjan,

Bedankt voor uw review. De camping Imbours is inderdaad een grote camping maar dit komt samen met een groot waterpark en uitgebreide animatie voor alle leeftijden. Er is een gratis shuttle om van en naar het waterpark te gaan.

Mooie omgeving

Saskia, 12-8-2017

Een zeer grote camping!Wij stonden pal tegenover het centrum waar de restaurantjes, supermarkt en animatie gelegen zijn.Hierdoor werden wij s'morgens vroeg al gewekt door lossende vrachtauto's die de supermarkt kwamen bevoorraden.Er wordt veel met auto's rond gereden, erg druk dus.Er was veel animatie, helaas alleen in het Frans.Sanitair is matig.Er werd meerdere keren per dag schoongemaakt, maar hoe je een toilet of wasbak achterlaat is natuurlijk ook afhankelijk van de mentaliteit van diegene.De zwembaden zijn leuk, al moet je voor het grote zwempark een paar honderd meter afdalen. Security is ook aanwezig en inderdaad erg streng naar de Nederlandse kinderen toe.Helaas werkt de gebrekkige beheersing van de Engelse taal hieraan ook niet mee.De prachtige omgeving maakt heel veel goed!Het is een stuk rijden naar de stadjes, maar met de natuur daar is dat zeker geen straf.Altijd tevreden geweest over de campings van Franceloc, maar naar deze camping gaan wij zeker niet meer terug!

Grote camping met veel animatie

Ed, 11-8-2017

Een franse camping met veel franse kampeerders, animatie voornamelijk in het Frans, maar Engels lukte ook goed.

Ik lees veel negatieve reacties maar zie geen eerlijk antwoord over de "overlast" die NLers hier veroorzaken. Kinderen die tot laat op de avond op de camping "rotzooi" schoppen, stenen lopen te gooien en te schreeuwen alsof er brand is.

Wij ( gezin met twee jongens van 13 en 15) hebben een heerlijke vakantie gehad, wil je alles op de camping in het NL hebben dan niet gaan! Ik ontmoet graag anderen dan NLers op mijn vakantie en tja Frankrijk is Frankrijk geweldig land en als je de moeite neemt hele aardige vriendelijke mensen. Beveiliging mag van mij best strakker optreden. Ook ik heb politie op de camping gezien, dit naar aanleiding van een incident met een "nep" wapen, tja de politie is iets anders dan in NL. Al met al een grote drukke camping, een hekel aan frans en franstallige? Dan zeker niet gaan 😉 Drie weken met caravan gestaan tussen Fransen en NLers en wie maakt de meeste herrie? Inderdaad NLers, in het zwembad inderdaad geen zwemshort, maar waarom is dat een probleem, wifi en mobiel bereik minimaal dus heerlijk vakantie, mijn jongens hebben het niet gemist.

Beste Ed,

bedankt voor deze leuke feedback! Wij hopen dat de relaties tussen Franstalige en Nederlandstalige gasten volgende zomer nog soepeler kunnen worden dankzij extra meertalig personeel die ervoor zorgen dat iedereen elkaar begrijpt en respecteert :) Wij hopen u en uw gezin in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen op één van onze Capfun campings!

Groetjes, Tom van Imbours

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Domaine d'Imbours in Larnas (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Capfun Le Domaine d'Imbours scoort een 6.58 uit 10 op basis van 382 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: