Camping Capfun Le Domaine d'Imbours

Camping Capfun Le Domaine d'Imbours
6,1

We hebben een aantal aanbieders voor Capfun Le Domaine d'Imbours voor je op een rij gezet:

255 reviews over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours in het Nederlands

Met jonge kinderen

Nooit meer camping Imbours

De kroon
22-8-2018

Vieze camping met slechte voorzieningen, sta plekken van nummer 92 tot 95 niet geschikt als camping plaats, meerdere keren stroom uitval en koude douches, verder animatie prima voor kinderen van 15 jaar oud maar alles franstalig.

Klachten afhandeling erg slecht voor de Nederlandse gasten.

Nieuw zwembad meerdere keren ongelukken gebeurd dus niet veilig.

Ga hier nooit naar toe!!!!

Antoinette
22-8-2018

De route er naar toe was rot. We konden niet met de caravan door een plaatsje en moesten omrijden waardoor we door de bergen moesten. Eenmaal op de camping ging het inchecken netjes. Campingplaats was goed. Maar het zwembad boven was nog niet klaar er omheen en de glijbanen ook niet. Het was een bouwput. De glijbanen moesten klaar zijn. Het sanitairgebouw was vies, oud en er was overal wel iets kapot. Voor een 4☆camping was dit 1☆. Ik heb via Messenger contact gezocht met Capfun. Moest de enqeute formulier afwachten en dan zouden ze mijn klacht in behandeling nemen. Ik zit hier nog steeds op te wachten. Ik ga hier nooit meer naar terug.

Prima camping, wij hebben het erg fijn gehad!

Elkerbout
21-8-2018

Prima camping!! Bij de receptie spreken ze goed engels. Hadden een zeer mooie en ruime plek in de buurt van de bar en speeltuintje.

Het is inderdaad een erg grote camping, waar veel mensen de auto gebruiken om naar het zwembad beneden aan de berg te rijden. Is wel vervelend dat velen net even wat te hard over de camping rijden. Toilet gebouw is gedateerd. Continu hebben we personeel gezien die aan het schoonmaken waren. Toch regelmatig wat vieze toiletten, zegt denk ik meer over de gasten dan over de regelmaat van het schoonmaken. Zwembaden erg mooi, schoon en ruim opgezet. Geen last gehad van onvriendelijk personeel wat veel mensen omschrijven. Animatie alleen Frans maar dat weet je van Capfun campings. Mooie maar grote camping. Stroomuitval was gewoon pech. Werd hard aan gewerkt om dit op te lossen. Winkel was redelijk uitgebreid tegen prima prijzen. Al met al een plezierige camping. Je moet er zelf iets van maken. Prachtige omgeving

Capfun

Voor kinderen fantastisch, voor ouders een ramp

Uit Drenthe
15-8-2018

Een fantastische kindercamping (vooral kinderen ouder dan 8 jaar) met zwembaden, glijbanen, activiteiten en reuring, speelhallen, bar, hangplekken, campingwinkel en speeltuinen. Franstalige animatie maar ook dat kan de pret voor kinderen niet drukken. Tent geboekt via Capfun: ook prima service. De tent goed, inboedel compleet, bedden goed. Keerzijde: Zéér grote en megadrukke camping! Alles is gericht op het verwerken van een enorme massa. Een grote stad op zich, geen cohesie onderling. Totaal geen privacy, hutje-mutje staplekken. Druk en gevaarlijk verkeer op de camping, ronduit gore zwembaden (troebel, slijmerig), vreselijk vies sanitair, elke dag meerdere uren stroomuitval gehad (dus bedorven voedsel en niet kunnen koken), het zwembad op de camping is nog in aanbouw, glijbanen die dicht zijn, werd ook enkele keren ontruimd vanwege kwaliteit zwemwater. De gemoedelijkheid ontbreekt in alles. Het is een camping zonder ziel.

Voor ons nooit meer domaine d'imbours !

Wesley
13-8-2018

Het enige leuke aan deze camping is het aqua park beneden aan de berg! En zelfs daar moet je eigelijk met de auto heen of het pendelbusje wat afgeladen vol zit!

Het sanitair bij onze plek was gewoon ronduit smerig ! als je wilde douche moest je echt sochtends vroeg gaan als er net schoon gemaakt was anders kan je beter niet gaan.

De wc's beneden aan de berg bij het aquapark stonk zo verschrikkelijk naar urine dat onze dochter niet eens durfde te gaan.

Toen op de laatste dagen te stroom steeds uitviel hebben we maar besloten eerder naar huis te gaan want dit was voor ons toch echt wel de druppel.

De plek waar we stonden lag vol met 4 pitten en grind , met een kindje van 1 jaar wordt je daar niet gelukkig van.

Voor ons echt nooit meer deze camping

Is vervallen camping

Marianne
13-8-2018

Onbeshoft personeel kleine huis gekregen veel betaalt beveilinging bij camping raar wordt elke keer van het kastje naar de muur gestuurd en pas op voor het zwembad water

Het DutchBox concept is een lachertje..... Er is niets Nederlands aan de camping!!!! Muv een tas controle briefje bij de kassa van de camping winkel die er alleen in het nl hangt.

Kinderen onder de 7 jaar mogen en kunnen er niets: de meeste glijbanen zijn verboden, net als het klimpark enz. Daarbij zijn de afstanden groot (ondanks pendelbus). Is het animatie programma overzicht alleen in het Frans verkrijgbaar en moet je maar raden wanneer de enige nl animator aanwezig is.

De nieuwe glijbaan ging uiteindelijk eind juli open met voorwaarden: 1.20 of 10 jaar oud! Op het oog werd beoordeeld of je wel of niet mocht glijden. Dochter van 6 is 1.20 mag niet, klein Frans jongetje wel. Ze beroepen zich op de regels maar zijn subjectief. Weinig leuke speelgelegenheden buiten de waterparken.

De omgeving is een aanrader: binnen een uur reizen mooie natuur, klimmen vanaf 3 jaar en kanoën vanaf 5 jaar, maar alles moet je zelf uitvinden

Net wat al getikt is, lees de negatieve recencies en ga dan toch.

We zaten wel in een (4 persoons) sta-caravan, dus over de camping toiletten/gebouwen kan ik niks zeggen. De sta-caravan was in elk geval redelijk schoon. En ja, er waren veel franssen op de camping, maar dat vinden we/ik juist positief. Je gaat niet alleen naar Fr op vakantie om vervolgens tussen de nederlanders te gaan zitten. Wel wat jammer dat grote supermarkt op 30min rijden is, hoewel de campingwinkel ook in de meeste zaken voorziet.

Stoelen op het zwembad misschien onvoldoende, maar ik heb nog geen camping meegemaakt waar dat wel het geval is. Dan ga je toch (even) met je handdoek op de grond liggen. Wel beetje weinig schaduw mogelijkheden op/bij de zwembaden.

Van (te) strenge beveiliging ook weinig gemerkt.

Zwembad is echt super!! Ik zou het een dikke 10 geven als het personeel niet zo chacharijnig was. Sanitair is matig. Het is er altijd dinker en niet schoon. En er is altijd wel iets stuk. Gewoon armoedig. In de brochure/internet stond dat er Nederlandse animatie zou zijn, maar het was niet eens Engels. Toen we er wat van zeiden, zeiden ze dat er 1 iemand ergens rond liep die Nederlands kon. Zelfs het programmaboekje kon niet in het Engels. Alleen bij de receptie spreken ze een beetje Engels.

Zwembaden is wel erg leuk, zeker voor de kinderen. Eten is goed, cocktails is een aanrader bij de beneden zwembaden. En Ardeche is een prachtig gebied, je moet er zeker op uit. Sanitair is echt verschrikkelijk, slecht en te weinig schoongemaakt. Douches last van schimmel, geen beginnend schimmel nee zeker 5 jaar zit het daar. Campingplek is ongelijk, niet echt geschikt voor tenten. Bovendien is het luidruchtig, Animatie (in het Frans en niet nederlands/engels enz) is open plek dus het geluid galmt over de campingplekken. Het is voornamelijk een Franse camping. Uitgang met de auto is een drama, personeel is aardig maar spreken amper Engels.

We zijn uiteindelijk eerder weggegaan vanwege de viezigheid.

Capfun

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Capfun Le Domaine d'Imbours in Larnas (Ardèche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Capfun Le Domaine d'Imbours zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.