Camping Les Ranchisses (Glamping)

Camping Les Ranchisses (Glamping)
8,1

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

372 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Zalige vakantie

Karolien
12-8-2015

We waren zeer tevreden over onze vakantie op camping les Ranchisses, het waren 10 fantastische dagen en zouden zeker terug komen. het enige minpunt vonden wij het restaurant, heel duur voor wat het maar was en de pizza's die afgehaald kunnen worden zijn niet lekker, ze hebben zoveel werk voor pizza's te bakken dat het heel snel moet gaan en dat merk je Maar op de camping niets aan te merken, super zwembad, mooie accommodatie, kindvriendelijk, vriendelijk personeel, kortom top ervaring!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Top camping in een fantastische omgeving

Marc
11-8-2015

Erg mooie camping met vriendelijk personeel. Er heerst op deze camping een gemoedelijke sfeer, en er is veel te beleven, prima zwembad, riviertje langs de camping, actief animatieteam, etc etc. De omgeving is schitterend en l argentiere ligt op loop afstand ( 30 min) en dit is een leuk historisch stadje.

Topcamping, voor herhaling vatbaar

Vandamme Koen
11-8-2015

Leuk voor jonge kinderen, niet echt voor tieners, sanitair zeker ok , eten ook lekker , enige opmerking die wij hadden was dat het beetje gras en onkruid dat er te vinden is op de plaatsen dan wel heel lang stond en dat niemand zich dat leek aan te trekken,

Oud en vertrouwd

Laura
10-8-2015

Voor mij was dit het 6e jaar dat ik er ben geweest. Mijn ouders zijn er al 8 jaar geweest. Wij hebben de camping zien groeien van mini camping tot gezellige kleine camping. Wij (mijn ouders, mijn zusje (21) en ik (25) zaten op een heerlijk rustig schaduwrijk plekje. En ja ook voor mij en mijn zusje was het heerlijk genieten. Overdag lekker genieten bij het 16+ zwembad (geen paarse opblaaskrokkodillen) en in de avond genieten van een wijntje (1,50!! jeej!) in de bar. Ook het restaurant is heerlijk, met een super service van de hard werkende fransen die ook in zijn voor een grapje. Het enige nadeel wat wij hebben ondervonden hebben was dat er weinig schaduwrijke plekken waren bij het zwembad. Het is zeker de moeite waard om naar Largentiere (het stadje nabij de camping) te lopen. In 30 minuten ben je er, zeker een aanrader op de dag van de markt (parkeren is dan moeilijk.) Geniet van deze camping, voor onze familie is het als thuiskomen!

Gereisd Anders in juli 2015

Mooi plaatsje, lawaai 's avonds

Marjo
9-8-2015

Eind juli anderhalve week op les Ranchisses doorgebracht. Had meer verwacht voor vijf sterren. De voorzieningen zijn prima, redelijk restaurant, groot zwembad (erg veel chloor), lekker vers brood, airco in de stacaravan en ook goede matrassen. De " spa" heeft niks meer dan het volwassenenbad: sauna, turks stoombad en bubbelbad. Pas op met het woord " hammam": je verwacht een heel badhuis, maar dat is dus het Franse woord voor Turks stoombad. Massage was wel goed. De stacaravan was prima; overkapt terras was fijn met die hitte (35+ graden). De plekjes zijn klein en de auto's staan bij de caravans, dus je kijkt de hele tijd vanaf je terras op auto's en andere gasten. Weinig privacy. Daarom prijs/kwaliteit laag beoordeeld. Eindschoonmaak is duur, 70 (!) euro. Voor vijf sterren verwacht ik meer ruimte. Animatie aan om kwart over acht tot elf uur. Schalt over de hele camping. We kunnen geen aramsamsam meer horen. Voor ons geen blijver; volgend jaar wat rustigers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

Blijft een heerlijke plek....!!

Robert
4-8-2015

Waren er net weer voor de 6e keer, verspreid over de afgelopen 10 jaar. Heerlijke plek, verscholen in een groene kom met een (klein) riviertje en meertje op de camping. Niet heel goedkoop, maar alles is goed geregeld. Rustig en kleinschalig met toch alle faciliteiten. Wij hebben nu voor het eerst met een caravan gestaan. Sanitair dik in orde en ruime plekken. Klein winkeltje (maar iets groter in het dorp, <10 min, en veel groter in Ruoms, 25 min). Vers brood. Leuke NL en FR talige kinderanimatie tot ca 11 jr. Voor grotere kinderen wat beperkt. Heerlijk restaurant met goede afhaalpizza's (oa). Sommige plekken hoor je de D5 wel maar vrijwel nooit storend. Wel veel te luid is de avondanimatie, deze is zelfs bijna achteraan de camping nog hard en op terras versta je elkaar bijna niet. Apart zwem/saunacomplex voor 16+ ! Schaduwplekken in zwembad beperkt maar meestal genoeg bedjes, ook in hoogseizoen. Eigenaar maakt begin ochtend een rondje om 'bedjesreserveringen' weg te halen, chapeau!

Niet meer!

Fam.
3-8-2015

We kwamen aan op deze camping die inderdaad erg groen is. Er is een zwembad bij maar dat is erg klein voor wat betreft het aantal mensen. De mobile home had ik direct via de camping geboekt. Als ik naar de prijs kijk vond ik deze niet in verhouding, te hoog voor wat je krijgt. Voor die prijs krijg ik ergens anders een mobile home van max. 2 a 3 jaar oud. Deze camping is geschikt voor mensen met kleinere kinderen en voor fietsers die graag tochten door de bergen maken. Wij waren er zo uitgekeken. Het is leuk om naar Balazuc te gaan om daar een tocht met een kano te doen. Het restaurant is overigens wel gezellig en je kunt er zeer goed eten. Samenvattend was dit voor ons geen juiste keuze.

Wederom top!

Smeets
30-7-2015

Hier voor de derde keer geweest. Ook nu de kids wat ouder zijn was het weer top. Mensen die klagen over geluidsoverlast wonen waarschijnlijk in NL op het platte land. Voor ons normale geluiden en zeker niet te bestempelen als overlast. Het was voor ons weer veel te kort.

L'équipe des Ranchisses, Proprietaire, 21-8-2015

Thank you for this kind word family Smeets. We enjoyed to receive you for the third time this year. It’s thanks to encouragements as these that we remain motivated and enthusiastic!

Topcamping!

Caroline Engelen
26-7-2015

waar moeten we beginnen? Supervriendelijk personeel, alles netje en schoon, mooie standplaatsen, veel schaduw maar toch ook weer voldoende zon, zwembad was prima in orde, genoeg ligbedden, Geen slipgevaar voor kinderen, enz enz enz. Animatie van de camping zelf was leuk laar kan iets beter, de externe animatie (bvb de bandjes die komen optreden) zijn wel ok. Winkeltje op zich is net iets duurder maar prijzen swingen niet de pan uit, en 2km verder is een supermarkt. Vanaf 23u is het er echt wel stil in tegenstelling wat soms gezegd wordt. ligt idd wel verder af van andere grote steden maar als je al 1000km of meer gereden hebt om tot daar te komen, dan mag 20km voor een grotere stad toch geen probleem zijn, niet? Is ook een heel Hondvriendelijke camping! Komen er zeker terug, maar dan wat langer! En boodschappen doen in het zuiden duurder? Ik dacht het niet! De meeste producten waren net iets goedkoper dan in België!

Fantastische camping!

I van der Sman
26-7-2015

De camping was prachtig! Het is een mooi, schoon en groene camping. de zwembaden zijn prima, wij hadden erg warm weer en dan staan er toch echt te weinig parasols, zelf dus 1 gekocht. Onze mobile home was ook prima in orde, mooi plaatsje ook, aan de andere kant van de weg. geen last gehad van de weg! Misschien was wel de muziek 's avonds wat aan de harde kant, gelukkig wel rond 11 uur stil. Prachtige omgeving en veel te doen, aanrader!!!

L'équipe des Ranchisses, Proprietaire, 21-8-2015

Thank you for your kind words Ingridenart, and hope to see you back here again one day soon! It’s thanks to encouragements and compliments like these that we remain motivated and enthusiastic!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.