Camping Les Ranchisses (Glamping)

Camping Les Ranchisses (Glamping)
8,1

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

372 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Super plek

Christa
5-8-2016

Zeer mooie camping absoluut een aanrader.. Volgend jaar weer. Winkeltje heeft de eerste behoeftem, supermarkt in dorpje Largentiere, grotere in Aubenas (leuk plaatsje).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super vakantie gehad. Geweldige camping

Anne-Marie
4-8-2016

Afgelopen juli op vakantie geweest met twee gezinnen. 4 kinderen in totaal. was echt een super camping. Met kleine kinderen moet je wel opletten dat je boekt aan de goede zijde van de straat, anders moet je een eindje lopen. verder een fantastische vakantie gehad. Mooie nette camping. Net en aardig personeel. Zwembaden ook heerlijk. De stacaravan was ook netjes. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

Gereisd Met vrienden in juli 2016

Teleurgesteld

An
24-7-2016

Stacaravan Bali geboekt via touroperator. In februari stelden wij de vraag waar de Bali's gelegen waren, er werd ons geantwoord dat alle types Bali zich aan de zwembad/rivierzijde bevonden. Dus geboekt aangezien wij twee kleine kinderen hebben en niet ver van het zwembad wilden verblijven. Bij onze aankomst bleek dat onze Bali de overzijde van de straat stond, in de verste uithoek, dus met kindjes 20 minuten stappen. Reactie van de receptie was 'kunnen wij niets aan doen' er was geen alternatief, aangezien alles was volgeboekt. Zij konden ons enkel een 1-kamer caravan aanbieden, maar dat is superklein en voor ons geen optie. Dus moesten wij er maar het beste van maken, de caravan stond aan een gevaarlijke afgrond, dus fietsjes, badminton, petanque en steps zijn in de auto blijven liggen. Plus dat er een drukke weg voor ons lag, dus daar ging onze rustige vakantie, De kinderen waren moe van het verre stappen, en moesten steeds op het terras blijven onder toezicht. Heel jammer!!! Wie boekt opgelet. Voor ons nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016
The Ranchisses' team, Proprietaire, 21-8-2016

Hello An, we are sorry that your disappointment with your place on the site didn't allow you to fully enjoy our services : pool, entertainment, mini-golf,... We hope to see you back again here.

D-reizen

Super camping! Zeker voor herhaling vatbaar!

Esther
3-7-2016

Super mooie camping, in een erg mooie omgeving. Van alle gemakken voorzien. Zwembaden netjes, verwarmd en voldoende ligbedden. Voor kleine kinderen voldoende te doen, leuk speeltuintje en luchtkussen. In het winkeltje is dagelijks vers brood, ideaal. Voor mensen met kleine kinderen zou ik aanraden om in het gedeelte te verblijven aan de kant van het zwembad. De huisjes aan de andere kant van de weg zijn wat vrijer gelegen maar verder van het zwembad en speeltuin etc. en via stijle wegen bereikbaar. Supermarkt leclerc bij Aubenas is erg groot, op 20 min rijden. Op 5 min rijden is een kleine Carrefour in Largentiere. Tips: Pont d'arc, markt Roums, Largentere, Balazuc en Voque, kasteel Montreal, Aubenas.

Fleur
2-7-2016

We hebben een geweldige vakantie gehad. Wij zaten in de glamptent van touroperator (zonder douche en wc). De tenten zijn dit jaar nieuw geplaatst en gebouwd op een soort houten vlonder, waardoor het water niet je tent in kan lopen. Prachtige tent en mooi uitzicht. De beheerders van touroperator (een belgisch echtpaar, uiterst vriendelijk, kwamen elke dag vragen of alles in orde was) Sanitair op deze camping is erg schoon. Voor de kinderen een laag toiletje. Voor baby's zag ik ook nog een soort babybadje in de wastafel waardoor je je baby makkelijk kan wassen. Uiterst verzorgde camping. Mooie ligging langs een riviertje. Het restaurantje op de camping is erg lekker en personeel erg vriendelijk. Voor kinderen is deze camping erg leuk. Elke dag (doordeweek) is er miniclub. Leuke leiding. Ook is er doordeweek minidisco buiten. Echt superleuk.

Kortom: deze camping is een aanrader!!! Enige nadeel aan de locatie vond ik de eindeloze bergweggetjes. Als je kind gevoelig is voor wagenziekte zou ik aanraden hier iets voor mee te nemen.

Heerlijke vakantie

Josien
25-6-2016

Heerlijke 2 weken gehad. We verbleven in een taos mobile-home met alles erop en eraan en superschoon! Lekker groot terras op afgeschermd autovrij stuk, (dit in tegenstelling tot andere stacaravans diende best dicht op elkaar (en achter elkaar op een rijtje) vonden staan. Ideaal voor kleine kinderen. Inderdaad dicht langs een d-weg, maar hier absoluut geen moment last van gehad. Veel voorzieningen voor jongere kinderen (speeltuintje, springkussen, zwembadje, kanovijvertje), voor oudere kinderen misschien wat minder vertier. Mooi verzorgde camping, dorpje largentiere stelt niet veel voor (heeft veel last van krimp met veel veel leegstand) maar heeft wel een (kleine) Carrefour, voor de hypermarches moet je stukje rijden (Ruoms of Aubenas). Wij zaten in voorseizoen en het was qua bezetting prima, maar kan me voorstellen dat het in het hoogseizoen druk kan worden, mn niet veel parasols bij zwembaden. Al met al prima relax vakantie met kleine kinderen (0 en 2 jaar).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig park in alle opzichten!

Esther Ham
19-6-2016

Gisteren terug gekomen van een heerlijke week op Les Ranchisses.

Zelden zo genoten van datgene wat er op een park te doen is en van personeel dat zo enthousiast, spontaan en vriendelijk is. We kregen bij vertrek zelfs een fles wijn mee.

Een heerlijk zwembad, zalige spa en wellness mogelijkheden (goed geschoold personeel bij de wellness; fantastische massages en beautybehandelingen.

Een leuk speeltuintje, leuke animatie, springkussen, midgetgolf, kano-meertje, tennisbanen etc etc. Voor elke leeftijd- en voor ieder wat wils.

Elke ochtend vers gebakken broodjes en croissants in een supermarktje met enorm leuke openingstijden (8.00 - 19.00 uur). Verswaar niet aanwezig (boter, kaas, vleeswaar, yoghurt etc), maar in Largentiere op 5 min rijden zit een Carrefour.

Een gezellige bar (met ruim assortiment vers schepijs) en heel gezellig en lekker restaurant (afhalen ook mogelijk).

Wij vonden opvallend dat het park en de faciliteiten allemaal enorm goed zijn onderhouden en schoon zijn.

Wij beseffen dat we in een nog heel rustig voorseizoen zaten (overal volop plek, weinig geluid, nergens hoeven te wachten etc)

Op de camping zijn wij niet geweest, dus daar kunnen we geen mening over geven. Wij zaten in een Sunelia loft (luxe stacaravan). Alsof we de eerste waren: brandschoon en alles leek gloed nieuw. Alle benodigde inventaris. Het enige aandachtspunt wat wij op de stacaravan kunnen geven is dat er geen sfeerlicht of dimmer op de verlichting zit (dus 's avonds niet heel sfeervol > bij ons waren de avonden nog te koud om buiten te zitten) en we misten handdoek haakjes in de keuken (maar he, waar heb je het dan over....?!) En ja, natuurlijk is de ruimte krap, maar dat wete je vooraf en wij vonden het meer dan prima te doen.

Feit is, waar al heel vaak over is geschreven hier dat het park aan een (met tijden) drukke weg ligt. 's Nachts rijdt er nauwelijks iemand. In de ochtend en overdag raast er verkeer voorbij. Het is met name het razen (gigantische snelheden) wat ons opviel, niet zozeer de hoeveelheid verkeer. Je hoort dit gewoon goed, daar kan ik niks meer of minder van maken (onze stacaravan stond ook wel echt aan die weg (met heg ertussen), maar heel storend hebben wij het niet gevonden. Overdag waren wij toch veel weg en 's avonds/ 's nachts is er niet veel verkeer.

Wij vinden dat niet vergeten mag worden dat het park naast een drukke weg ook in een prachtig dal ligt, omringd door de bergen met een eigen stromende beek...

Verder ook een prachtige omgeving waar heel erg veel te zien en te doen is. Je moet hier wel eventjes de auto voor in, maar met een half uur bereik je ontzettend veel dorpjes en toeristische plekken zoals bv. Pont d' Arc.

Ik zie graag een nieuwe plek en omgeving, maar als ik ergens nog eens naar terug ga dan zal het zeker Les Ranchisses zijn.

Super leuke camping!

Cel
19-6-2016

Enige minpunt is dat het water van de spa etc, waar je dus voor betaald omdat het op de camping aanwezig is, ijs en ijskoud is! Ook na 2 x aangeven bij de receptie (die zeggen dat ze ermee bezig zijn) is er nog niks veranderd! Heel erg jammer!!! Super mooie omgeving! Erg vriendelijk personeel!

Gereisd Anders in juni 2016
The Ranchisses team, Proprietaire, 25-6-2016

Hello Cel,

Thank you for your commentary.

We understand your disappointment. Actually the water temperature was 22 ° C, the heat pump was broken. However it was repaired on Monday,June 20th.

Hoping to welcome you an other time. Best regards.

Veel te doen met een vleugje luxe

Babs marijnissen
26-5-2016

Super leuke camping, veel muziek in de avond was voor ons erg gezellig, wij zaten aan het begin, dus wel in de ochtend geregeld het gestommel van personeel en vrachtauto's die moesten lossen, alles was omheind, wel wat heuvelachtig op de camping. Mooi restaurant, leuke omgeving, drukke weg, niet qua lawaai, wel als je deze over wil steken. Ik adviseer niet om naar Largentière te lopen, er is geen fiets of voetpad, je loopt op of langs deze drukke weg. Mooi zwembad en spa, fitness, alles goed geregeld. Ecer restaurants gingen pas om 19:00 wat voor ons gezin en strikte diëten te laat was. We hebben genoten van de omgeving en dexe actieve camping.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Super Zwembad

Jeroen
30-4-2016

Top zwembad, "Nieuwe caravan" dus schoon. Totaal geen last van de weg die er tussen door loopt.

Gereisd Met partner in juni 2014

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.