Camping Les Ranchisses (Glamping)

Camping Les Ranchisses (Glamping)
7,9

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

371 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Leuke camping van alle gemakken voorzien

Renate
16-9-2016

Een week gestaan met onze camper. Het was nog redelijk druk voor het naseizoen, veel jonge gezinnen. We hadden een prachtige plaats aan de rivier. De vier zwembaden zien er prima uit. S'ochtends genoeg brood te krijgen in het winkeltje, €0,90 voor een stokbrood. Het restaurant heeft van alles wat. Ook kun je van alles afhalen en dit bij je camper/caravan/tent opeten. Echter viel de lasagna wat tegen... Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze spreken goed Engels. We vonden het jammer dat in het dorpje Largentiere niet zoveel te beleven viel. Misschien kwam dit door het naseizoen. Aubenas is ook een leuk centrum om naartoe te gaan met een hoop restaurants. Douche/wc hokken zijn schoon, echter geen wc-bril aanwezig op de wc's.

Gereisd Met partner in september 2016

heerlijke vakantie, prachtige camping en omgeving

Hermans
6-9-2016

Wij zijn voor het eerst met 3 kinderen (9,5 en 1) op vakantie geweest. Les Ranchisses was een voltreffer, volgend jaar weer! Het is een middelgrote, niet té drukke camping waar de kinderen zich de hele dag kunnen vermaken in de mooie zwembaden, het kleine riviertje, de kanovijver of het voetbalveldje. De twee waterglijbanen zijn vooral voor jongere kinderen prima. Bij het zwembad altijd voldoende ligbedjes ter beschikking en een prachtig zicht op de groene omgeving. De caravan van de touroperator was comfortabel met goede bedden en een heerlijke veranda. In de avonduren is er wel geluid van animatieteam maar rond een uur of 10/11 is het stil en rustig op de camping. Erg vriendelijk personeel, een goed restaurant (ook afhaalpizza's) en een gezellige bar! Let wel op dat je met jongere kinderen niet aan de terrassenkant zit ivm afstand.

zoals steeds fantastisch

Kristof Vannevel
6-9-2016

Het plaatje klopt gewoon op deze camping. De sfeer, de afwerking, netheid, ... alles is gewoon perfect! Over alles is nagedacht en dat is er ook aan te merken. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Voor ons is het de 2e keer dat we hier komen en komen volgend jaar zeker terug! En het restaurant... onbeschrijfelijk lekker!!! Keep up the good work!!

Beste vakantie ooit.

Ferret Steven
1-9-2016

Prachtig domein zijn 5 sterren meer dan waard.Mooie welness met zwembad,hammam,sauna en jacuzzi,fitnesszaal enkel toegankelijk vanaf 16+.Dit werd ook streng gecontroleerd,wat correct is.Er waren nog 4 andere zwembaden voor de kids.Lekker restaurant waar je goedkoop een menutje kan eten,wat zéér lekker en fijn afgewerkt is.Ook snacks zijn er verkrijgbaar.De caravans waren zéér proper niets op aan te merken.Dikke pluim voor eigenaars en personeel wat gans het team daar verwezenlijkt.Vriendelijkheid en ons een aangename vakantie bezorgen is hun motto.Zeker voor herhaling vatbaar.Doe zo verder Les Ranchisses.

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

100% relaxed!

Tim
23-8-2016

Geweldige camping!

Inmiddels voor de 6e keer op Les Ranchisses geweest. Voorheen in tenten van de touroperator (overigens een grote aanrader, mede door het fantastische personeel van deze TO!), dit jaar voor het eerst met onze eigen caravan.

De camping is niet te groot, maar toch van alle gemakken voorzien. Voor ons geven de gemoedelijke sfeer, fijne zwembaden, gezellige bar en het fantastische restaurant de doorslag om hier herhaaldelijk terug te komen. Voor de kids is er ruim voldoende animatie, maar ook het beekje en kanomeertje, de zwembaden en speeltuin bieden veel vertier.

Wij hebben alvast weer geboekt voor volgend jaar!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Super vakantie gehad!!!

De Busser
22-8-2016

Echt een leuke camping! De zwembaden waren lekker warm, echt heel aangenaam. De glijbanen zijn inderdaad niet zo spectaculair, maar goed genoeg voor kleine kinderen. Onze campingplaats was niet zo heel groot, er waren zeker wel betere plaatsen. Een rustige, super gelegen camping met een leuke mini disco!!! Onze dochter(2 jaar ) was gek van sip!!!

super

inge
19-8-2016

mooie middelgrote camping, mooi zwembad en goede ligging voor uitstapjes voor herhaling vatbaar, zoon van 15 jaar heeft zich uitstekend vermaakt, genoeg andere jongeren

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie nette middelgrote camping

PAJ Pennings
14-8-2016

Goed: -Rust op de camping. Om 23.00 uur ook echt stil -Veel animatie -Mooie omgeving -restaurant -Speeltuintje -de kano's die de kinderen zo kunnen pakken op een mooi stukje afgesloten water -vriendelijkheid van de medewerkers -Als je aan de zwembadzijde zit, is alles prima te lopen

Minder goed: -Geen wc brillen -Tussen 1800 en 2100 toiletgebouwen vies -Schepijs erg aan de prijs. 2 bollen kosten 3,50. Koop dan maar eens een ijsje voor 5 man. -glijbanen zwembad mogen wat meer spectaculair voor wat oudere kinderen -niet erg buggyvriendelijk (overal trapjes) Maar het is te doen hoor! -Jammer dat de tafeltennistafels een beetje uit de richting liggen. Daarom wordt er weinig gebruik van gemaakt. Terwijl er 4 staan.

Voor pubers is er wat minder te doen. Het is echt een camping voor gezinnen met kinderen in de basisschoolleeftijd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Prachtige camping, gemoedelijke sfeer

Fam. Heesakkers
10-8-2016

Mooi zwembad, ook voor de allerkleinsten. Glijbanen erg leuk! Veel groen op de camping met een riviertje dat door de camping loopt. Restaurant is heerlijk en leuk gelegen. Kinderen hebben genoten van de (Nederlandse) animatie. Veel te doen op de camping en in de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super plek

Christa
5-8-2016

Zeer mooie camping absoluut een aanrader.. Volgend jaar weer. Winkeltje heeft de eerste behoeftem, supermarkt in dorpje Largentiere, grotere in Aubenas (leuk plaatsje).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.