Camping Les Ranchisses (Glamping)

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Largentière (Ardeche)

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

418 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• 2018
    4Marjolein29-07-2018

NOOIT MEER

Na een nacht gereden te hebben kwamen we om 8 uur aan op de camping. Daar kregen we te horen van de medewerker van touroperator dat we helemaal niet konden inchecken, dat kon pas van 16 uur. Wij konden dat nergens vinden. Staat duidelijk op de site. Nou niet dus. Handig als dit soort informatie op de voucher staat. We hadden er natuurlijk al rekening mee gehouden dat we nog niet in konden checken maar 16 uur is erg laat als je die dag wel gewoon moet betalen. Maar er werd toen gezegd: Nou jullie hebben geluk want degene voor jullie is gisteren al vertrokken en de tent is schoon, dus jullie kunnen er wel in. Naar mijn mening is de klant koning en zo ga ik ook met mijn klanten om. Wij voelden ons niet welkom. Tijdens het inchecken werd er gelijk gezegd dat er niet met een short gezwommen mocht worden, en deed je dat wel dan werd je gelijk van de camping gestuurd. Om 11 uur moet het stil zijn werd er gezegd. Bleek 10 uur te zijn.

• 5Staat v/h sanitair

L'équipe des Ranchisses., Proprietaire, 10-08-2018

We are sorry that you felt that way. Your comfort is our priority. Therefore, our team does everything to be the most welcoming possible to our vacationers. We understand your remarks, and will use to improve our service We hope you still had a nice time at the Ranchisses !

Met oudere kinderen

• 8Ardina28-07-2018

Chique, nette camping.

Nette camping. Elke avond werd vloeren bij het zwembad en bar schoon gespoten. Niet eten bij het zwembad. Zo blijft het ook netjes. Wellness heerlijk. Goed restaurant op de camping. Net wat meer als gemiddeld op een camping. Genoeg te doen voor kinderen tot en met jaar of 10. Verrmaak voor tieners viel erg tegen. Geen plek waar de kinderen elkaar kunnen treffen om contacten te leggen. Navraag bij animatie team bleken er uitjes gepland (niet zichtbaar op animatie bord) voor jongeren vanaf jaar of 16. Kinderen tussen 11 en 15 vallen overal net buiten. Kampeerplek ruim, voldoende schaduw. Voor ons had er wat meer sfeer mogen zijn. Echte "kampeergevoel" ontbrak. Misschien komt dat door dat we tussen stacaravans stonden.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

L'équipe des Ranchisses !, Proprietaire, 10-08-2018

Thank you for your notes. Our team takes all of them into consideration, so we can improve our service and offer you the best stay possible. We hope that you still very much enjoyed you stay with us !

• 5Claire21-07-2018

Nooit meer

Vriendelijk personeel bij de receptie en in de winkel. Wij vonden de plekken voor de kampeerders niet prettig. Een hoekplek zonder schaduw, totaal geen privacy en te dicht op elkaar. Douchegebouw wordt afgespoten, wel schoon maar voelt niet prettig. Wij zijn na twee dagen vertrokken zonder restitutie.. Er is ons wel een andere plek aangeboden. Naast sanitair en of langs de doorgaande weg. Er werd aangegeven dat je voor een plek aan de rivier een optie (extra betalen voor gegarandeerde plek kunt aanvinken) Als je boekt zou ik dit zeker doen! Wij dachten door de foto’s dat de camping wat meer charme had, zo hebben wij dit niet ervaren. Er zijn veel zwembaden mooie ligging maar zwembaden ogen niet gezellig. Wij gaan hier nooit meer heen. Smaken verschillen natuurlijk, het voelde te massaal. Muziek hard en laat op zondag, peuter van 1,5 lag tot laat wakker. Er is een speeltuin voor kleintjes naast het water en een springkussen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

L'équipe des Ranchisses, Proprietaire, 10-08-2018

We are glad that you found our team friendly. Considering your remarks, we do everything possible to offer the best, therefore we are sorry that you felt that way. We hope that your stay with us was still really enjoyable and that you had a nice time.

• 8Marieke02-05-2018

Prima vakantie

Ranchisses is een mooie camping. Goed verzorgd. Bij het restaurant kun je voor een redelijke prijs eten. De camping is in globaal twee delen verdeeld. Het ene gedeelte ligt bij het zwembad, receptie en winkeltje. Bij het andere deel kom je door een tunnel onder de weg. Daar loopt het wat steiler omhoog. Het was voor ons met twee kindjes van 1 (toen bijna 2) en 3 wel te doen maar wel een klim. Aan deze kant staan volgens mij voornamelijk de stacaravans. Als we nog een keer zouden gaan zou ik vragen voor een stacaravan bij het andere gedeelte. Wij hadden een stacaravan van touroperator. Die was prima.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 8Johan10-03-2018

Prachtig, we komen nog terug.

Zeer mooie omgeving. Vriendelijk personeel, mooie rustige camping. Een deel van de camping ligt aan de andere kant van de (soms drukke) weg, maar is via een tunnel bereikbaar.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Domaine Les Ranchisses, Proprietaire, 23-03-2018

Wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Bedankt voor dit mooie commentaar op onze camping.

Met oudere kinderen

• 2017
    8Louise15-09-2017

Lekkere vakantie

Prima vakantie gehad. Heerlijke niet te grote camping. Leuk met klein kind (3). Omgeving is heel mooi en veel te doen. Zwembad, bar, speeltuin etc allemaal prima. Al met al hele goede tijd gehad Ook nog wel wat opmerkingen. Wij waren in september en vertrokken ruim een week voor de sluiting, dat was wel heel goed te merken. Brood vaak op, nauwelijks keuze in schepijs meer, gewoon heel duidelijk dat ze dicht gaan. Ik snap wel dat ze niet met voorraad willen blijven zitten. Meest tenenkrommende was wel de touroperator die er echt geen zin meer in had. Ben nog nooit zo een accommodatie uitgekeken bij vertrek, er kon geen vriendelijk woord meer vanaf.

Verder tip; let goed op de locatie van je accommodatie, camping heeft 2 delen. Wij zaten op het bovenste deel ( ik had dit van ge voren wel gezien maar er was geen plek meer in eerste instantie beneden) is me erg meegevallen omdat we meteen aan het begin zaten maar met name in 2e rustige week leek beneden wel leuker

• 9Cathy K.08-09-2017

Geweldige camping

Wat een heerlijke camping met een zeer goed restaurant, in een prachtige omgeving.

Winkeltje is redelijk uitgebreid met altijd genoeg croissantjes en stokbrood in de ochtend. Het zwembad met het volwassen gedeelte was super. Vanaf het bad kun je ook in het gewone zwembad kijken en zo toch een beetje de kinderen in de gaten houden. De glijbanen hadden iets spectaculairder gemogen, maar ach een kniesoor die daar op let. Wij hadden een sta caravan met airco, wat geen overbodige luxe was gedurende de hele warme dagen. Al met al hebben we een super vakantie gehad en overwegen om wel weer terug te gaan (dat doen we normaal gesproken nl. niet)

• 10Eetgelegenheden

• 9Meester04-09-2017

Super leuke camping met goed personeel

Dit is een geweldige camping die eigelijk alles te bieden heeft met kinderen tot een jaar of 14 / 15. De camping is netjes en schoon en het restaurant is goed en heeft een fantastische ligging aan de rivier. De zwembaden zijn goed en het sanitair is erg schoon. Het personeel is aardig en behulpzaam. De animatie is geweldig dankzij de Nederlandse meiden Laura en Isa. Tot nu toe de beste camping ooit. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 9Myriam29-08-2017

Fantastisch!

Ontzettend leuke en mooie camping voor jonge gezinnen. Entertainment was geweldig mede dankzij Isa en Laura, twee Nederlandse meiden. Onze kinderen hebben genoten! Stacaravans van camping zelf zijn erg mooi en liggen vlakbij centrum. Stacaravans van touroperator staan veelal aan de andere kant van de weg behalve de luxe die staan ook vlakbij het centrum. Zwembad is prima en er staan genoeg ligbedden. Genoeg te doen in de omgeving: druipsteengrotten, kastelen, dorpjes Largentiere en Balazuc vooral leuk als er markt is, paardrijden, bomen klimparcour. Echt een plek om nog een keer terug te komen!

• 9Natasja18-08-2017

Geweldige vakantie in de Ardeche!!

Camping is erg mooi. Mooie omgeving met veel te doen. Zwembad is leuk voor de kinderen. Je mag er met opblaasbaar speelgoed in. Voor volwassenen de naturspa waar je heerlijk even kunt relaxen.Wij zaten in een stacaravan, vlakbij het zwembad. Deze ook netjes verzorgd. Kortom een fijne vakantie op een leuke camping.

Selectcamp

41 tips over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• petra, 21-07-2012

kasteel largentiere, crocodille farm in pierrelatte ( zeker bij slecht weer)

• Judith, 29-06-2014

Bezoek het plaatsje Thines, mooie autorit, en apart bergdorpje

• Nienke, 25-09-2013

Wandelen in de omgeving!

• Te voet naar Largentiere, staat met bordjes op de camping al aangegeven. Largentiere is echt een superleuk dorpje, must see!
    • Te voet naar Chassier, is wel een wat meer steile klim maar wel tof. Ipv bij de camping naar rechts te lopen naar Largentiere, ga je direct al naar links en dan volg je de bordjes.
    • Vanuit Largentiere naar Montreal lopen, ook steil, maar wel weer een toffe wandeling.
    • Bezoekje aan Vogue en Balazuc, kan je combineren in 1 dag.

69 vragen over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• Fenna, 09-10-2019

Staanplaats

Wij willen graag staanplaats boeken P1 P2 P3 en P16 is nog vrij in onze periode aan het water, hoe zijn die plaatsen? Mooie ligging? Of iemand nog ervaring met andere staanplaatsen op de camping die mooi zijn? We horen het graag :)

• robert , 16-01-2019

Vissen

Heeft er iemand ervaring met deze camping mbt de hengelsport? Kan er gevist worden in de rivier? En ligt er in de buurt ook een soort van meertje waar eventueel gevist kan worden?

Peter, 20-08-2019

Wifi voor 4 euro per week. Ja dus, de jeugd heeft dus altijd wat te doen!

• Irrimirri, 21-07-2018

Leeftijdsgenoten

We gaan 13 augustus 2018, komen er nog leeftijdsgenoten voor onze 13 jarige puberdochter?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig