Camping Les Ranchisses (Glamping)

Camping Les Ranchisses (Glamping)
7,8

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

370 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Nooit meer

Claire
21-7-2018

Vriendelijk personeel bij de receptie en in de winkel. Wij vonden de plekken voor de kampeerders niet prettig. Een hoekplek zonder schaduw, totaal geen privacy en te dicht op elkaar. Douchegebouw wordt afgespoten, wel schoon maar voelt niet prettig. Wij zijn na twee dagen vertrokken zonder restitutie.. Er is ons wel een andere plek aangeboden. Naast sanitair en of langs de doorgaande weg. Er werd aangegeven dat je voor een plek aan de rivier een optie (extra betalen voor gegarandeerde plek kunt aanvinken) Als je boekt zou ik dit zeker doen! Wij dachten door de foto’s dat de camping wat meer charme had, zo hebben wij dit niet ervaren. Er zijn veel zwembaden mooie ligging maar zwembaden ogen niet gezellig. Wij gaan hier nooit meer heen. Smaken verschillen natuurlijk, het voelde te massaal. Muziek hard en laat op zondag, peuter van 1,5 lag tot laat wakker. Er is een speeltuin voor kleintjes naast het water en een springkussen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
L'équipe des Ranchisses, Proprietaire, 10-8-2018

We are glad that you found our team friendly. Considering your remarks, we do everything possible to offer the best, therefore we are sorry that you felt that way. We hope that your stay with us was still really enjoyable and that you had a nice time.

Prima vakantie

Marieke
2-5-2018

Ranchisses is een mooie camping. Goed verzorgd. Bij het restaurant kun je voor een redelijke prijs eten. De camping is in globaal twee delen verdeeld. Het ene gedeelte ligt bij het zwembad, receptie en winkeltje. Bij het andere deel kom je door een tunnel onder de weg. Daar loopt het wat steiler omhoog. Het was voor ons met twee kindjes van 1 (toen bijna 2) en 3 wel te doen maar wel een klim. Aan deze kant staan volgens mij voornamelijk de stacaravans. Als we nog een keer zouden gaan zou ik vragen voor een stacaravan bij het andere gedeelte. Wij hadden een stacaravan van touroperator. Die was prima.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig, we komen nog terug.

Johan
10-3-2018

Zeer mooie omgeving. Vriendelijk personeel, mooie rustige camping. Een deel van de camping ligt aan de andere kant van de (soms drukke) weg, maar is via een tunnel bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Domaine Les Ranchisses, Proprietaire, 23-3-2018

Wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Bedankt voor dit mooie commentaar op onze camping.

Lekkere vakantie

Louise
15-9-2017

Prima vakantie gehad. Heerlijke niet te grote camping. Leuk met klein kind (3). Omgeving is heel mooi en veel te doen. Zwembad, bar, speeltuin etc allemaal prima. Al met al hele goede tijd gehad Ook nog wel wat opmerkingen. Wij waren in september en vertrokken ruim een week voor de sluiting, dat was wel heel goed te merken. Brood vaak op, nauwelijks keuze in schepijs meer, gewoon heel duidelijk dat ze dicht gaan. Ik snap wel dat ze niet met voorraad willen blijven zitten. Meest tenenkrommende was wel de touroperator die er echt geen zin meer in had. Ben nog nooit zo een accommodatie uitgekeken bij vertrek, er kon geen vriendelijk woord meer vanaf.

Verder tip; let goed op de locatie van je accommodatie, camping heeft 2 delen. Wij zaten op het bovenste deel ( ik had dit van ge voren wel gezien maar er was geen plek meer in eerste instantie beneden) is me erg meegevallen omdat we meteen aan het begin zaten maar met name in 2e rustige week leek beneden wel leuker

Gereisd Met jonge kinderen in september 2017

Geweldige camping

Cathy K.
8-9-2017

Wat een heerlijke camping met een zeer goed restaurant, in een prachtige omgeving.

Winkeltje is redelijk uitgebreid met altijd genoeg croissantjes en stokbrood in de ochtend. Het zwembad met het volwassen gedeelte was super. Vanaf het bad kun je ook in het gewone zwembad kijken en zo toch een beetje de kinderen in de gaten houden. De glijbanen hadden iets spectaculairder gemogen, maar ach een kniesoor die daar op let. Wij hadden een sta caravan met airco, wat geen overbodige luxe was gedurende de hele warme dagen. Al met al hebben we een super vakantie gehad en overwegen om wel weer terug te gaan (dat doen we normaal gesproken nl. niet)

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Super leuke camping met goed personeel

Meester
4-9-2017

Dit is een geweldige camping die eigelijk alles te bieden heeft met kinderen tot een jaar of 14 / 15. De camping is netjes en schoon en het restaurant is goed en heeft een fantastische ligging aan de rivier. De zwembaden zijn goed en het sanitair is erg schoon. Het personeel is aardig en behulpzaam. De animatie is geweldig dankzij de Nederlandse meiden Laura en Isa. Tot nu toe de beste camping ooit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Myriam
29-8-2017

Ontzettend leuke en mooie camping voor jonge gezinnen. Entertainment was geweldig mede dankzij Isa en Laura, twee Nederlandse meiden. Onze kinderen hebben genoten! Stacaravans van camping zelf zijn erg mooi en liggen vlakbij centrum. Stacaravans van touroperator staan veelal aan de andere kant van de weg behalve de luxe die staan ook vlakbij het centrum. Zwembad is prima en er staan genoeg ligbedden. Genoeg te doen in de omgeving: druipsteengrotten, kastelen, dorpjes Largentiere en Balazuc vooral leuk als er markt is, paardrijden, bomen klimparcour. Echt een plek om nog een keer terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Geweldige vakantie in de Ardeche!!

Natasja
18-8-2017

Camping is erg mooi. Mooie omgeving met veel te doen. Zwembad is leuk voor de kinderen. Je mag er met opblaasbaar speelgoed in. Voor volwassenen de naturspa waar je heerlijk even kunt relaxen.Wij zaten in een stacaravan, vlakbij het zwembad. Deze ook netjes verzorgd. Kortom een fijne vakantie op een leuke camping.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Geweldige camping

Hanno
17-8-2017

Geweldig restaurant. Geweldig zwembad. Grote campingplaatsen. Spa met zwembad volwassenen .....TOP. Fijne campingwinkel. Mooi en zeer schoon sanitair. Rustige camping

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

heerlijk, relaxte vakantie

Fam. Bijen
15-8-2017

Wij hebben heerlijk genoten op deze camping. Ontvangst was prima en toevallig in het Nederlands. Onze kinderen 7,8 en 11 jaar oud hebben zich prima vermaakt, met name in het zwembad. Je mag in het zwembad spelen met ballen en opblaasbanden e.d. Wanneer je hier niet van houdt is er een 16+ zwembad met massagestralen, bubbelbad en sauna. (voor mannen is in dit bad een "strakke" zwembroek verplicht. Uitzicht op de "gewone" zwembaden. De glijbanen vielen wat tegen, klein. Wij hadden een ruime kampeerplek, auto naast de caravan en nog ruimte voor een bijzettentje. Alle plekken hebben voldoende schaduw, veel hoge bomen/ heggen. Wij stonden aan de kant van een doorgaande weg, je hoort het verkeer wel maar voor ons geen probleem. Voldoende animatie. Onze kinderen maakten gebruik van de mini disco om 19.30 uur en soms het avondprogramma, muziek, goochelaar, clown. 's middags waren er sportactiviteiten maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. Hoewel er geen specifieke animatie is voor 10+ vermaken zij zich prima op het sportveld, 's avonds de ontmoetingsplek voor de jeugd. Genoeg (Nederlandse) kinderen om mee te spelen. Restaurant op de camping was goed, vooraf reserveren, dit zegt al genoeg. Het sanitair was schoon! en nooit gesloten ivm schoonmaak, er waren genoeg wc.s, douches en (af)wasgelegenheden, geen elke keer hoeven te wachten. Op loopafstand (30 min.), via een wandelpad, naar Lagentiere, gezellig dorpje met 2 x per week een marktje en diverse restaurantjes. Veel (sportieve) activiteiten in de buurt. Er is genoeg te doen en te zien. Wij zouden graag nog eens terug komen.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQNiet toegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.