Camping Les Ranchisses (Glamping)

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Largentière (Ardeche)

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

418 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• 10Huub en Rita09-07-2019

Fantastisch! Wij komen terug!

Echte TOP camping. Mooie en ruime mobile homes. Alles even netjes en super vriendelijk personeel. Ideaal gelegen voor de verkenning van de Ardêche. Zo naar onze zin gehad. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar!!!!

• 10Staat v/h sanitair

• 8Gerda van den Brink22-06-2019

Een paradijsje

Wij staan momenteel met onze caravan op deze camping. (16 juni tot 10 juli) we hebben een Prachtige plek! P5. Mooi uitkijkend op t stroompje. Veel vogeltjes. Zeer grote staanplaatsen over bijna de hele camping. Nu is het nog erg rustig in deze tijd vh jaar. Het toiletgebouw, zwembad en winkeltje zijn vlakbij. Goed brood hier! En niet duur. De zwembaden zijn heerlijk, er is ook een verwarmde jacuzzi. Bij de receptie kan je een kaart krijgen- 5€ borg pp. Vanaf 16jr) . hiermee kan je de welness in. Daar is t zwembad met de bubbel ligbedjes in t water. We hebben een wandeling gemaakt vanaf de camping naar Largentiere. Vanaf de camping de weg oversteken en rechts aanhouden. Dan heb je een rotsig pad met mooie uitzichten! Wel pittig wandelen voor sommige. Voorlopig staan wij hier nog tot 10juli dus er valt voor ons vast nog veel te ontdekken. Eerste indruk is in ieder geval geweldig!
    Later meer info. Wieweet wordt t cijfer nog beter.

• 8Staat v/h sanitair

• 9André29-04-2019

Heerlijke week op mooie camping

Hele nette camping in mooi gebied. Prima restaurant en George van touroperator is absolutely the best!

• 9ilse Geens11-03-2019

Een camping om meerdere keren naar terug te keren.

Verzorgde camping met bijzonder vriendelijke werknemers. Voor ieder wat wils: uit eten of eten aan de tent of mobil-home. Stadje op wandelafstand. Genieten aan de rivier of aan het grote verzorgde zwembad. Welness naar eigen keuze. Prachtige omgeving om te voet, per auto of per fiets te verkennen.

• 8Hoogendoorn22-02-2019

Goede camping om de Ardeche te verkennen.

Goeie camping voor het verkennen van de Ardeche. Vriendelijk personeel. Mooi en net onderhouden zwembad. Sanitair is niet heel recent maar wel schoon. Helaas alleen niet altijd warm water bij het afwassen. Campeerplaatsen zijn ruim opgezet. Camping is groen. Er loopt wel een doorgaande weg langs de camping. Deze hoor je wel maar stoorde ons niet. Eetgelegenheid, leuk en lekker. Echt Frans landhuis met een mooie tuin. Omgeving is ook schitterend. Sommige gebieden in de Ardeche kunnen erg druk zijn. Gelukkig ligt de camping net iets de bergen in waardoor je daar op de camping geen last van hebt. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Hou wel rekening met het klimaat. Het kan er zeer warm worden (wij hadden een dag van 38 graden) maar ook zo weer omslaan (2 dagen later was het nog maar 18 graden). Uiteraard kan de camping daar niets aan doen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 9Karin van der Leij17-01-2019

Een fantastische camping. Ziet er super netjes uit, personeel is super aardig, bereidwillig om je met alles te helpen. Kinderanimatie erg goed, heel uitgebreid, met veel activiteiten. Sanitair wordt heel goed schoon gemaakt. Plaatsen voor caravan zijn mooi, vooral langs de rivier! Wij hadden in eerste instantie een vrij kleine plek gekregen, maar na vraag bij de receptie werd alles bekeken of wij naar andere plek konden. Dit was makkelijk geregeld. Na drie weken gestaan, kwamen ze persoonlijk naar onze tent met een fles wijn om ons goede reis te wensen en om ons te vertellen dat de volgende dag dat wij zouden vertrekken er een markt in het stadje was, waardoor het heel erg druk zou zijn om daar met onze grote caravan doorheen te moeten. Dus we konden óf eerder vertrekken, maar mochten ook later vertrekken en nog langer dan toegestaan op onze plek blijven.
    Wij komen zeker nog eens terug!

Met jonge kinderen

• 2018
    8N. De Jong07-11-2018

Heerlijk genoten

Fijne camping, niet te groot en daardoor overzichtelijk. Prima zwembad met voldoende ligbedden. 16+ gedeelte is een luxe :) Restaurant is een aanrader, je kan hier echt fantastisch eten pizza tot ala cart, wel reserveren! Winkeltje op de camping is prima, op het moment dat hij smiddags even dicht was mochten we via de bar toch even naar binnen wat boodschappen doen. Vriendelijk personeel, en op je verjaardag krijg je zelfs nog een leuk cadeautje.

In een gedeelte van het toilet en douche gebouw gaat savonds het ligt uit, staat verder niet aangegeven, wel lastig als je dan net onder de douche staat....

Tip: Canyoning !! Super gaaf !!

• 7Staat v/h sanitair

• 10Familie Vannevel29-08-2018

Wat een zalige camping!!!!!

Voor de 4e keer op rij dat we naar hier komen! Zalige plaats om tot rust te komen en een prachtige omgeving! Leuke animatie voor volwassenen én kinderen die op mensenniveau gehouden wordt. Geen giga shows of party’s tot midden in de nacht maar ...dit pas gewoon zo op deze camping. Zen... Om 23u is het echt wel stil! Fantastische eigenaars, supervriendelijk personeel aan de receptie, de bar, het restaurant, onderhoudspersoneel enz enz enz... Fijn om elk jaar ook weer te merken dat er hier en daar echt wel geïnvesteerd wordt in het welzijn van de camping en zijn gasten!

Met jonge kinderen

• 10Buurten28-08-2018

Heerlijke rustige vakantie

Ondanks dat klaar en duidelijk op de reisroute vermeld stont, dat bij de tour operators check in om 16hr was konden we danks de vriendelijke couriers al om 14 hr in onze tent... Heerlijk rustig en mooi gelegen... Er is inderdaad een weg ( D5) maar die is tijdens de avond en nachturen niet te horen. Al de buren hadden last van E en M die steeds hun family ruzie luidruchtig moesten bot vieren... Prima camping met top personeel en een geluk hebben die luidruchtige mensen zelf gekozen om vroeger op te stappen !!! Wij hadden nadien weer een heerlijke vakantie

• 10Staat v/h sanitair

• 9H. Groeneveld27-08-2018

Aanrader! Harstikke mooie camping

Duurdere camping, dus best spannend of de camping het ´waard´ was. Gelukkig was de camping het waard! Erg grote plek hadden we, 4 tentjes, koepelpartytent en 2 auto´s hadden we erop staan en nog genoeg leefruimte! Zeer vriendelijke mensen die op de camping werken, van de mensen die het onderhoud deden tot de activeitenbegeleiders! Zwembaden perfect, heerlijk het 16+ zwembad! Hygiene in de toiletgebouwen heel goed (niet iedere campinggast laat het zelf netjes achter) maar er wordt veel schoongemaakt. Goed heet water douche en ook voor de afwas. Leeftijd van onze kinderen: 9-12-13-14 en 15 jaar. Veel sportactiveiten, paar keer per week disco. Op de camping meer kleinere kinderen dan pubers, maar er waren leeftijdsgenoten en pubers moeten het toch ook echt zelf doen, het vermaken... Ik vond de plekken wel wisselend, het is aan te raden dat je zelf van te voren kijkt wat je wilt. Riviertje is smal en vrijwel ondiep. Conclusie: heel goed!

Selectcamp

41 tips over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• petra, 21-07-2012

kasteel largentiere, crocodille farm in pierrelatte ( zeker bij slecht weer)

• Judith, 29-06-2014

Bezoek het plaatsje Thines, mooie autorit, en apart bergdorpje

• Nienke, 25-09-2013

Wandelen in de omgeving!

• Te voet naar Largentiere, staat met bordjes op de camping al aangegeven. Largentiere is echt een superleuk dorpje, must see!
    • Te voet naar Chassier, is wel een wat meer steile klim maar wel tof. Ipv bij de camping naar rechts te lopen naar Largentiere, ga je direct al naar links en dan volg je de bordjes.
    • Vanuit Largentiere naar Montreal lopen, ook steil, maar wel weer een toffe wandeling.
    • Bezoekje aan Vogue en Balazuc, kan je combineren in 1 dag.

69 vragen over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• Fenna, 09-10-2019

Staanplaats

Wij willen graag staanplaats boeken P1 P2 P3 en P16 is nog vrij in onze periode aan het water, hoe zijn die plaatsen? Mooie ligging? Of iemand nog ervaring met andere staanplaatsen op de camping die mooi zijn? We horen het graag :)

• robert , 16-01-2019

Vissen

Heeft er iemand ervaring met deze camping mbt de hengelsport? Kan er gevist worden in de rivier? En ligt er in de buurt ook een soort van meertje waar eventueel gevist kan worden?

Peter, 20-08-2019

Wifi voor 4 euro per week. Ja dus, de jeugd heeft dus altijd wat te doen!

• Irrimirri, 21-07-2018

Leeftijdsgenoten

We gaan 13 augustus 2018, komen er nog leeftijdsgenoten voor onze 13 jarige puberdochter?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig