Camping Les Ranchisses (Glamping)

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Largentière (Ardeche)

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

418 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• 10Inge26-08-2019

Fantastisch!

Prachtige camping! Fijn personeel, mooie groene omgeving en een heerlijke plek voor kinderen (en ouders). Restaurant heel sfeervol en lekker, stromend riviertje en gedeelte met kano’s ideaal voor kinderen. De miniclub en minidisco waren ook erg leuk met Nederlandse animatie. Enige minpunt, prijzig.

• 10Staat v/h sanitair

• 9N&E23-08-2019

Super

Wij vonden dit een gemoedelijke en overzichtelijke camping. Onze kinderen (7,6 en 4) maakten snel vriendjes. We zaten in een mobiel home. Vriendelijk personeel, nette camping en leuke animatie voor kinderen en volwassenen. De Nederlandse animatoren Laura en Isa hebben het erg leuk gedaan. Een aanrader!

• 8Staat v/h sanitair

• 8Leon20-08-2019

Prachtig gelegen camping

Zeer mooie vakantie gehad. Prachtige ruime en schaduwrijke plekken (grote vouwwagen). Sanitair erg basis, maar wel schoon. Onze kinderen lagen meestal rond 22 uur op bed, wat voor ons al best laat is (1, 5 en 8). Toch best veel lawaai nog op de camping daarna (harde muziek tot 23 sowieso en daarna nog veel rumoer op de camping tot een uur of 00) al heeft ons dat niet gestoord. Wat ons wel gestoord heeft tijdens de laatste paar nachten was de overlast van enkele Franse buren. Een paar keer 's nachts echt overlast van gehad. 's Nachts liep er helaas geen bewaking over de camping, dat had een boel gescheeld en hadden we wel veracht bij een camping van dit niveau. Het was ons te warm om veel te ondernemen, gelukkig is er op de camping genoeg afleiding en verkoeling te vinden. Kinderen hebben het ook heerlijk gehad bij de kids club, het springkussen, zwembad en riviertje. Een iets uitgebreidere kaart op het terras hadden wij leuk gevonden.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 8Fam Loef17-08-2019

Super vakantie gehad!!

Het is een hele fijne overzichtelijke camping. Personeel erg vriendelijk en een leuk animatie team met Nederlandse meiden. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Toezicht bij het zwembad is minimaal maar altijd wel een bedje vrij in het hoogseizoen, dus geen ergenissen van mensen die handdoekje leggen. Wij waren met een grote vouwwagen en de plekken zijn erg ruim opgezet, heel fijn. En het sanitair is schoon en wordt met veelvuldig schoongemaakt. Extra afwaspunten zou fijn zijn maar met wat creativiteit kom je er wel. Het punt met wasmachines ook heel netjes en goed geregeld. In de omgeving zitten wat grotere supermarkt want die op de camping is minimaal en behoorlijk aan de prijs. Voor het ontbijt is het prima. Largentiere de moeite waard om te bezoeken, ook wandelend is dat goed te doen. Zelf geen gebruik gemaakt van de SPA maar het ziet er mooi uit. Wij raden de camping echt aan!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

• 9Debbie08-08-2019

Top vakantie gehad

Geweldig mooie niet al te grote camping, we stonden op kampeer plek. Eerste deel van de camping. Mooie zwembaden, leuke animatie, mooi riviertje om in te spelen. Sanitair ook prima, werd goed schoongemaakt. Ik miste alleen de toilet brillen. Maar zeker is deze camping voor herhaling vatbaar.

• 9Eetgelegenheden

• 9Sanders07-08-2019

Geweldige camping waar je echt tot rust komt

De rust op de camping valt op, maar toch is het gezellig en er is van alles te doen. De animatie in de avond levert een gezellige sfeer op. Vanaf 23 uur is het echt stil en na 9 uur in de ochtend komt de camping langzaam tot leven. Het sanitair is schoon. De kampeerplekken zijn veelal ruim en mooi gelegen.

In het zwembad is het prima vertoeven. Er zijn altijd wel bedjes vrij. Doordat er een 16+ zwembad is, kunnen de kids lekker spelen in het andere zwembad.

De camping ligt buiten de drukste plekken van de Ardeche, maar is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen. Uiteraard mogen een kanotocht en uitstapjes naar prachtige dorpjes als Balazuc niet ontbreken.

• 10Familie Roks03-08-2019

Heerlijke camping!

Een camping waar de gasten centraal staan! Personeel is ontzettend vriendelijk. Wij gaan al vele jaren naar Frankrijk maar wij hebben nog nooit zo'n schone camping meegemaakt. Sanitair wordt vaak en grondig schoongemaakt zo ook het terras en het zwembad dagelijks. Boekje met informatie dat je ontvangt bij aankomst is erg fijn. Staat veel bruikbare informatie in. Mooi zwembad en spa gedeelte voor 16 plus heerlijk. Iedere ochtend vers brood en krant te verkrijgen. Animatie in de avond tot 23.00 uur. Wel hoorbaar maar ook erg gezellig. Omgeving prachtig en vanalles te doen. Wij komen hier zeker nog eens terug!

• 9Inge02-08-2019

Zeker aan te raden

De camping ligt fantastisch tussen het groen. Personeel is super vriendelijk. Vooral geschikt voor kinderen van basisschoolleeftijd. 12+ tot 16 kan net. Dat ligt er een beetje aan hoe ondernemend de kinderen zijn. Buiten de camping is ook van alles te beleven, te ontdekken. Spa voor 16+ is heerlijk. Enige tegenvaller was het 2-persoonsbed van de stacaravan van touroperator, maar je kan natuurlijk ook geluk hebben. Alle stacaravans van touroperator liggen op het hoger gelegen gedeelte, dat goed en veilig te bereiken is. Compliment voor mister George de Engelssprekende beheerder van touroperator. Bijzonder vriendelijk. Je kan allerlei spullen lenen bij zijn receptie.

• 9Sanne31-07-2019

Super fijne camping!

Wij zijn nu ruim een week thuis van twee geweldige weken op de camping en hebben heimwee! We hebben ontzettend genoten van de sfeervolle camping. Bar en restaurant zijn gezellig en eten goed in het restaurant (pinnen vanaf 5 euro). Animatie is ook heel geslaagd, met name de Nederlandse meiden Laura en Isa doen het geweldig. Onze kinderen hebben genoten van de shows en dansjes. Zwembad is fijn, niet te groot en druk, wij hadden altijd nog bedjes tot onze beschikking.
    Minpuntje vonden we het ietwat verouderde sanitair, er was bijvoorbeeld geen wc-bril. Dat mogen ze wel eens opknappen. Ook ligt het ver van de snelweg af, voor mensen met wagenziekte een uitdaging..

Met vrienden

• 10Corine Smeets29-07-2019

Geweldige Camping

Wat is het toch een heerlijke camping. Heerlijk eten in de Auberge. Borrelen bij de bar. Leuke animatie, overdag en 's-avonds, aan iedereen wordt gedacht. Gezellig en behulpzaam personeel, zowel in de receptie als in de bar en het restaurant. Wij komen er al 7 jaar en gaan zeker weer terug.

Selectcamp

41 tips over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• petra, 21-07-2012

kasteel largentiere, crocodille farm in pierrelatte ( zeker bij slecht weer)

• Judith, 29-06-2014

Bezoek het plaatsje Thines, mooie autorit, en apart bergdorpje

• Nienke, 25-09-2013

Wandelen in de omgeving!

• Te voet naar Largentiere, staat met bordjes op de camping al aangegeven. Largentiere is echt een superleuk dorpje, must see!
    • Te voet naar Chassier, is wel een wat meer steile klim maar wel tof. Ipv bij de camping naar rechts te lopen naar Largentiere, ga je direct al naar links en dan volg je de bordjes.
    • Vanuit Largentiere naar Montreal lopen, ook steil, maar wel weer een toffe wandeling.
    • Bezoekje aan Vogue en Balazuc, kan je combineren in 1 dag.

69 vragen over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• Fenna, 09-10-2019

Staanplaats

Wij willen graag staanplaats boeken P1 P2 P3 en P16 is nog vrij in onze periode aan het water, hoe zijn die plaatsen? Mooie ligging? Of iemand nog ervaring met andere staanplaatsen op de camping die mooi zijn? We horen het graag :)

• robert , 16-01-2019

Vissen

Heeft er iemand ervaring met deze camping mbt de hengelsport? Kan er gevist worden in de rivier? En ligt er in de buurt ook een soort van meertje waar eventueel gevist kan worden?

Peter, 20-08-2019

Wifi voor 4 euro per week. Ja dus, de jeugd heeft dus altijd wat te doen!

• Irrimirri, 21-07-2018

Leeftijdsgenoten

We gaan 13 augustus 2018, komen er nog leeftijdsgenoten voor onze 13 jarige puberdochter?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig