Camping Les Ranchisses (Glamping)

Camping Les Ranchisses (Glamping)
7,9

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

23 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Super leuke camping!

Cel
19-6-2016

Enige minpunt is dat het water van de spa etc, waar je dus voor betaald omdat het op de camping aanwezig is, ijs en ijskoud is! Ook na 2 x aangeven bij de receptie (die zeggen dat ze ermee bezig zijn) is er nog niks veranderd! Heel erg jammer!!! Super mooie omgeving! Erg vriendelijk personeel!

Gereisd Anders in juni 2016
The Ranchisses team, Proprietaire, 25-6-2016

Hello Cel,

Thank you for your commentary.

We understand your disappointment. Actually the water temperature was 22 ° C, the heat pump was broken. However it was repaired on Monday,June 20th.

Hoping to welcome you an other time. Best regards.

Oud en vertrouwd

Laura
10-8-2015

Voor mij was dit het 6e jaar dat ik er ben geweest. Mijn ouders zijn er al 8 jaar geweest. Wij hebben de camping zien groeien van mini camping tot gezellige kleine camping. Wij (mijn ouders, mijn zusje (21) en ik (25) zaten op een heerlijk rustig schaduwrijk plekje. En ja ook voor mij en mijn zusje was het heerlijk genieten. Overdag lekker genieten bij het 16+ zwembad (geen paarse opblaaskrokkodillen) en in de avond genieten van een wijntje (1,50!! jeej!) in de bar. Ook het restaurant is heerlijk, met een super service van de hard werkende fransen die ook in zijn voor een grapje. Het enige nadeel wat wij hebben ondervonden hebben was dat er weinig schaduwrijke plekken waren bij het zwembad. Het is zeker de moeite waard om naar Largentiere (het stadje nabij de camping) te lopen. In 30 minuten ben je er, zeker een aanrader op de dag van de markt (parkeren is dan moeilijk.) Geniet van deze camping, voor onze familie is het als thuiskomen!

Gereisd Anders in juli 2015
2007

Met 3 kinderen (8, 7 en 3) op deze camping geweest in een

Karin
27-9-2007

Met 3 kinderen (8, 7 en 3) op deze camping geweest in een ingerichte bungalowtent. De plaatsen zijn inderdaad klein, maar wij hadden een hele mooie plaats met een soort uiterwaarde voor de tent en onderaan een riviertje. Alle ruimte dus voor de tent. Het kleine riviertje is perfect voor de kinderen, zelfs voor de kleintjes, het is ondiep maar wel met veel visjes erin. Ook de kano's zijn erg leuk en de zwembaden groot met veel ligbedden. Absoluut voor herhaling vatbaar

Gereisd Anders in september 2007

D-reizen

We zijn net terug van deze camping die we mede door de op

fam Dijkstra
2-7-2007

We zijn net terug van deze camping die we mede door de beoordelingen op deze site uitgekozen hebben.De door ons gelezen waarderingscijfers komen overeen met onze eigen ervaringen met deze camping. Het personeel is erg vriendelijk en hulpvaardig.De staat van de zwembaden, sanitairruimtes en de camping in het algemeen is gewoon goed te noemen je ziet dat er continue onderhoud gepleegd wordt. Het is meer een camping voor natuurliefhebbers en gezinnen met kleine kinderen ik vrees dat pubers zich na een paar dagen beginnen te vervelen. De kwaliteit van het restaurant op de camping vonden wij(ook de campingburen naast ons die al eerder hier geweest waren vonden het nu minder goed)in tegenstelling tot de veelal lovende revieuws van vorig jaar maar matig.De afhaalpizzas zijn o.k. , ook hier erg vriendelijk personeel. kortom de camping is een aanrader

Gereisd Anders in juli 2007

De rustige camping ligt op een mooie plaats aan het en die

connie en leo
27-6-2007

De rustige camping ligt op een mooie plaats aan het riviertje, en vlakbij diverse kleine plaatsen die een bezoek meer dan waard zijn. Vriendelijke bediening aan de receptie en winkel en werkelijk een zeer sfeervolle auberge als je zelf niet wilt koken. Er komen hier zelfs gasten uit het dorp. De bekende plaatsen van de ardeche liggen op korte afstand. het plaatsje Labeaume is werkelijk een plaatje, waar je eveneens goedk unt zwemmen in het riviertje.

Gereisd Anders in juni 2007
2006

Schitterende vakantie gehad in een 3kamer cottage

Wittesaele
21-11-2006

Schitterende vakantie gehad in een 3kamer cottage. Prachtig weer, schitterende camping met vooral rust. eten is fantastisch in het restaurant. Animatie kon iets professioneler(was in juni en ze waren nog niet op elkaar ingespeeld) De eigenaars doen er alles aan om mits een aantal kleine regels iedereen een geweldige vakantie te geven. Kom hier niet met kinderen boven de 12, want zij vinden hier heel weinig vertier !!!

Gereisd Anders in november 2006

Wij (2 volw

Fam. Nannings
18-11-2006

Wij (2 volw. en 1 kind van 1 jr.) zaten in een mooie tent van Touroperator op een hele mooie grote stek ! Camping is erg mooi. Voor de auberge een dikke 10. Heelijk die afhaalmaaltijden voor goede prijzen! Zwembaden ook prima. Alleen sanitair een minpuntje vanwege geen brillen op de wc! Wel schoon voor de rest.

Gereisd Anders in november 2006

2 weken met 2 kleine kinderen in het naseizoen, het was er

fam
9-9-2006

2 weken met 2 kleine kinderen in het naseizoen, het was heerlijk. Ideaal dat er rond deze tijd veel jonge gezinnen zijn en als het mooi weer is en je hebt 3 prachtige zwembaden, wat wil je dan nog meer. Er vriendelijke eigenaren en personeel, schoon sanitair en erg kindvriendelijke camping. Het eten afhalen op de camping was heerlijk en goedkoop, maar als je wil gaan uit eten in het restaurant zit je er super.

Kortom: fijne, gemoedelijke camping en als je rechtstreeks boekt ben je zeker de helft goedkoper uit dan via touroperator. Leuke attentie voor jezelf en de kinderen als je vertrekt!

Gereisd Anders in september 2006

Camping ligt mooi aan het riviertje

Jayke
19-8-2006

Camping ligt mooi aan het riviertje. Leuk voor de kinderen om op de stenen/rotsen te spelen en visjes te vangen. Het restaurant op de camping is super. Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke eigenaar. Ook prima om maaltijden af te halen en absoluut niet duur. Campingplaatsen achterop zijn wat minder. Wij stonden hier eerst, maar konden gelukkig verplaatsen. Plek was bij steile helling met losse stenen, niet geschikt met kleine kinderen en erg ver van het sanitair. Daar hoor je het verkeer op de D5 ook behoorlijk. Heb je verder op de camping geen last van. Sanitair goed verzorgd. Inderdaad tussen 6 en 8 wat minder warm water, maar dan ga je gewoon wat later douchen of afwassen. Winkeltje is klein, maar heeft elke dag vers stokbrood. Voor de supermarkt moet je wat verder rijden. Grote Leclerc op 20 min. Wij hebben een hele leuke vakantie gehad en komen misschien nog wel eens terug.

Gereisd Anders in Sat Aug 19 2006 16:18:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige camping

Bibi
19-8-2006

Geweldige camping. Echt een aanrader voor mensen die van een kleine (ca. 170 plaatsen)houden. Alles tip top verzorgd.Leuk zwembad, gezellige en goede auberge met betaalbare en lekkere menu's. Supervriendelijk personeel.Camping ligt aan klein riviertje (beekje), waarvan je niet moet verwachten dat je er kunt kanoen, wel op het aangelegde meertje waar je al iets kunt oefenen als je van plan bent een kanotocht op de Ardeche te maken. We zijn met drie kinderen 9-11-13 jaar geweest in juli 2006. De omgeving is prachtig en veel te doen te te bekijken. Grotten, Lavendelmuseum, Pont dÄrc, villages caractiere, noem maar op.

Gereisd Anders in augustus 2006

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.