Camping Les Ranchisses (Glamping)

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Largentière (Ardeche)

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

418 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• 9Sanne31-07-2019

Super fijne camping!

Wij zijn nu ruim een week thuis van twee geweldige weken op de camping en hebben heimwee! We hebben ontzettend genoten van de sfeervolle camping. Bar en restaurant zijn gezellig en eten goed in het restaurant (pinnen vanaf 5 euro). Animatie is ook heel geslaagd, met name de Nederlandse meiden Laura en Isa doen het geweldig. Onze kinderen hebben genoten van de shows en dansjes. Zwembad is fijn, niet te groot en druk, wij hadden altijd nog bedjes tot onze beschikking.
    Minpuntje vonden we het ietwat verouderde sanitair, er was bijvoorbeeld geen wc-bril. Dat mogen ze wel eens opknappen. Ook ligt het ver van de snelweg af, voor mensen met wagenziekte een uitdaging..

• 9Ron de Haan16-09-2016

Heerlijke vakantie

Heerlijke welness camping met zeer vriendelijk personeel Via touroperator geboekt Caravan ohara deze was schoon met een zeer goed werkende airco. 1 minpunt...geen muziek op het terras.

• 10Ferret Steven01-09-2016

Beste vakantie ooit.

Prachtig domein zijn 5 sterren meer dan waard.Mooie welness met zwembad,hammam,sauna en jacuzzi,fitnesszaal enkel toegankelijk vanaf 16+.Dit werd ook streng gecontroleerd,wat correct is.Er waren nog 4 andere zwembaden voor de kids.Lekker restaurant waar je goedkoop een menutje kan eten,wat zéér lekker en fijn afgewerkt is.Ook snacks zijn er verkrijgbaar.De caravans waren zéér proper niets op aan te merken.Dikke pluim voor eigenaars en personeel wat gans het team daar verwezenlijkt.Vriendelijkheid en ons een aangename vakantie bezorgen is hun motto.Zeker voor herhaling vatbaar.Doe zo verder Les Ranchisses.

• 10Eetgelegenheden

• 9Anne-Marie04-08-2016

Super vakantie gehad. Geweldige camping

Afgelopen juli op vakantie geweest met twee gezinnen. 4 kinderen in totaal. was echt een super camping. Met kleine kinderen moet je wel opletten dat je boekt aan de goede zijde van de straat, anders moet je een eindje lopen. verder een fantastische vakantie gehad. Mooie nette camping. Net en aardig personeel. Zwembaden ook heerlijk. De stacaravan was ook netjes. Wij gaan zeker nog een keer terug!!

• 9Rebecca14-08-2013

Fantastische Camping

Wij zijn dit jaar sinds lange tijd weer in Frankrijk geweest. wij kwamen een dag eerder aan dan gepland maar dit was geen enkel probleem. je kon meteen de camping op. Personeel is erg vriendelijk. het eten in het restaurant was niet altijd even goed maar daar kan je gerust wat van zeggen tegen het personeel. ideaal was het spa gedeelte waar je met een bandje in kan. is alleen voor mensen boven de 16 dus je kon heerlijk van je rust genieten. toiletten werden 4x per dag goed schoongemaakt. helaas zijn er dan altijd mensen die hier misbruik van maken en er weer een gigantische rotzooi van maken. wij hadden een familieplek voor 2 tentjes en een caravan. deze was zo groot dat je gemakkelijk met 2 caravans en tentjes kon staan. heerlijk die ruimte. . let er alleen wel op dat de GPS niet goed werkt in de ardeche. hij stopt bij het plaatsje. bel gewoon even de camping en die wijzen je gelijk de weg. dit is zeker een camping om nog een keer naar toe te gaan!

• 9wessel15-07-2013

Leuke camping

Het is een leuke camping maar het sanitair was niet heel schoon. Als je er naar toe gaat en je hebt kinderen dan zou ik een schepnet meenemen je kan er visjes vangen waterslangen en kikkers (slangen zijn niet giftig) je kan er heel leuk eten zwembad leuk

• 4Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

• 9Nadia13-06-2012

Natuurlijke kampeerplaatsen

Dat verwacht je niet van een grote camping, die aangesloten is bij touroperator en dergelijke. De kampeerplaatsen die aan de rand van het riviertje liggen zijn erg mooi en ruim. Als u gaat kamperen, vraag dan om die plaatsen! Je hebt daar niet het idee dat je op zo'n massa-camping staat. Vriendelijk personeel! Goed engels! Let wel op dat je de strakke shorts meeneemt voor de mannen, zwemshorts zijn niets toegestaan vanwege het milieu.

• 9Eetgelegenheden

• 9fam Zonneveld28-09-2009

prachtig

we hebben hier een topvakantie gehad, het is een zeer schone en complete camping, wij hadden een stacaravan de luxe en alles was aanwezig in de caravan een mooie veranda. echt een topper, het zwembad is heel erg mooi en schoon en de omgeving is prachtig

• 10Eetgelegenheden

Selectcamp

41 tips over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• petra, 21-07-2012

kasteel largentiere, crocodille farm in pierrelatte ( zeker bij slecht weer)

• Judith, 29-06-2014

Bezoek het plaatsje Thines, mooie autorit, en apart bergdorpje

• Nienke, 25-09-2013

Wandelen in de omgeving!

• Te voet naar Largentiere, staat met bordjes op de camping al aangegeven. Largentiere is echt een superleuk dorpje, must see!
    • Te voet naar Chassier, is wel een wat meer steile klim maar wel tof. Ipv bij de camping naar rechts te lopen naar Largentiere, ga je direct al naar links en dan volg je de bordjes.
    • Vanuit Largentiere naar Montreal lopen, ook steil, maar wel weer een toffe wandeling.
    • Bezoekje aan Vogue en Balazuc, kan je combineren in 1 dag.

69 vragen over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• Fenna, 09-10-2019

Staanplaats

Wij willen graag staanplaats boeken P1 P2 P3 en P16 is nog vrij in onze periode aan het water, hoe zijn die plaatsen? Mooie ligging? Of iemand nog ervaring met andere staanplaatsen op de camping die mooi zijn? We horen het graag :)

• robert , 16-01-2019

Vissen

Heeft er iemand ervaring met deze camping mbt de hengelsport? Kan er gevist worden in de rivier? En ligt er in de buurt ook een soort van meertje waar eventueel gevist kan worden?

Peter, 20-08-2019

Wifi voor 4 euro per week. Ja dus, de jeugd heeft dus altijd wat te doen!

• Irrimirri, 21-07-2018

Leeftijdsgenoten

We gaan 13 augustus 2018, komen er nog leeftijdsgenoten voor onze 13 jarige puberdochter?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig