Camping Les Ranchisses (Glamping)

Camping Les Ranchisses (Glamping)
7,9

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

58 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping) in het Nederlands

Heerlijke week op mooie camping

André
29-4-2019

Hele nette camping in mooi gebied. Prima restaurant en George van touroperator is absolutely the best!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Heerlijk genoten

N. De Jong
7-11-2018

Fijne camping, niet te groot en daardoor overzichtelijk. Prima zwembad met voldoende ligbedden. 16+ gedeelte is een luxe :) Restaurant is een aanrader, je kan hier echt fantastisch eten pizza tot ala cart, wel reserveren! Winkeltje op de camping is prima, op het moment dat hij smiddags even dicht was mochten we via de bar toch even naar binnen wat boodschappen doen. Vriendelijk personeel, en op je verjaardag krijg je zelfs nog een leuk cadeautje.

In een gedeelte van het toilet en douche gebouw gaat savonds het ligt uit, staat verder niet aangegeven, wel lastig als je dan net onder de douche staat....

Tip: Canyoning !! Super gaaf !!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijke rustige vakantie

Buurten
28-8-2018

Ondanks dat klaar en duidelijk op de reisroute vermeld stont, dat bij de tour operators check in om 16hr was konden we danks de vriendelijke couriers al om 14 hr in onze tent... Heerlijk rustig en mooi gelegen... Er is inderdaad een weg ( D5) maar die is tijdens de avond en nachturen niet te horen. Al de buren hadden last van E en M die steeds hun family ruzie luidruchtig moesten bot vieren... Prima camping met top personeel en een geluk hebben die luidruchtige mensen zelf gekozen om vroeger op te stappen !!! Wij hadden nadien weer een heerlijke vakantie

Aanrader! Harstikke mooie camping

H. Groeneveld
27-8-2018

Duurdere camping, dus best spannend of de camping het ´waard´ was. Gelukkig was de camping het waard! Erg grote plek hadden we, 4 tentjes, koepelpartytent en 2 auto´s hadden we erop staan en nog genoeg leefruimte! Zeer vriendelijke mensen die op de camping werken, van de mensen die het onderhoud deden tot de activeitenbegeleiders! Zwembaden perfect, heerlijk het 16+ zwembad! Hygiene in de toiletgebouwen heel goed (niet iedere campinggast laat het zelf netjes achter) maar er wordt veel schoongemaakt. Goed heet water douche en ook voor de afwas. Leeftijd van onze kinderen: 9-12-13-14 en 15 jaar. Veel sportactiveiten, paar keer per week disco. Op de camping meer kleinere kinderen dan pubers, maar er waren leeftijdsgenoten en pubers moeten het toch ook echt zelf doen, het vermaken... Ik vond de plekken wel wisselend, het is aan te raden dat je zelf van te voren kijkt wat je wilt. Riviertje is smal en vrijwel ondiep. Conclusie: heel goed!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijk, volgend jaar weer!!

Robert
21-8-2018

Wij zijn dit jaar voor de 9e keer geweest. (Nu 4e X met caravan). Blijf het een top camping vinden! Kleinschalig, niet te veel plaatsen en overzichtelijk. Ontzettend compleet en goed verzorgd. Heerlijk restaurant, gemoedelijke sfeer, faciliteiten ruim voor aantal plaatsen (hoewel op sommige momenten het zwembad wel druk kan zijn, maar zeker niet de hele dag), wellness bij prijs inbegrepen. Heerlijk zwem/kano vijvertje. Winkel ruim gesorteerd. Medewerkers onwijs vriendelijk. D5 hoor je soms, maar niet hinderlijk.

Natuurlijk zoals vaak in midden Frankrijk pak je de auto als je iets wilt doen, verwacht geen enorme winkels en activiteit op loopafstand zoals bv aan de kust. (Wel supermarkt in dorp op 5 min) En ja, je moet een strakke zwembroek aan als man, maar dat is nu eenmaal de Franse wet (en nee je wordt niet naar huis gestuurd, maar wel netjes aangesproken). Tip: doe eens een canyoning tocht ipv kanoën! Super avontuurlijk!

NOOIT MEER

Erik
29-7-2018

Ligt langs een drukke doorgaande weg. De hele nacht gaat dat door waardoor je niet aan je nachtrust komt. Zwemmen in short verboden, staan wel op de foto op de site. Doe je het toch word je van de camping gestuurd. Veel herrie van kleine kinderen 's morgens. Rekening houden met elkaar? Onze kinderen wilden uitslapen en moesten 'savonds om 10 uur stil zijn. Andersom werd er geen rekening met onze kinderen gehouden. Slechte informatie gekregen die niet klopte. Als je een camping zoekt voor je rust moet je niet hierheen gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
L'équipe des Ranchisses, Proprietaire, 10-8-2018

Thanks for your remarks. We are really sorry that your stay went that way. (Small aside, the swim shorts are not allowed for reasons linked to the quality of the water.) In any case, know that we are taking each of your remarks in consideration. And we hope that you managed to spend a nice time with us !

NOOIT MEER

Marjolein
29-7-2018

Na een nacht gereden te hebben kwamen we om 8 uur aan op de camping. Daar kregen we te horen van de medewerker van touroperator dat we helemaal niet konden inchecken, dat kon pas van 16 uur. Wij konden dat nergens vinden. Staat duidelijk op de site. Nou niet dus. Handig als dit soort informatie op de voucher staat. We hadden er natuurlijk al rekening mee gehouden dat we nog niet in konden checken maar 16 uur is erg laat als je die dag wel gewoon moet betalen. Maar er werd toen gezegd: Nou jullie hebben geluk want degene voor jullie is gisteren al vertrokken en de tent is schoon, dus jullie kunnen er wel in. Naar mijn mening is de klant koning en zo ga ik ook met mijn klanten om. Wij voelden ons niet welkom. Tijdens het inchecken werd er gelijk gezegd dat er niet met een short gezwommen mocht worden, en deed je dat wel dan werd je gelijk van de camping gestuurd. Om 11 uur moet het stil zijn werd er gezegd. Bleek 10 uur te zijn.

L'équipe des Ranchisses., Proprietaire, 10-8-2018

We are sorry that you felt that way. Your comfort is our priority. Therefore, our team does everything to be the most welcoming possible to our vacationers. We understand your remarks, and will use to improve our service We hope you still had a nice time at the Ranchisses !

Prachtig, we komen nog terug.

Johan
10-3-2018

Zeer mooie omgeving. Vriendelijk personeel, mooie rustige camping. Een deel van de camping ligt aan de andere kant van de (soms drukke) weg, maar is via een tunnel bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017
Domaine Les Ranchisses, Proprietaire, 23-3-2018

Wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen! Bedankt voor dit mooie commentaar op onze camping.

Geweldige camping

Hanno
17-8-2017

Geweldig restaurant. Geweldig zwembad. Grote campingplaatsen. Spa met zwembad volwassenen .....TOP. Fijne campingwinkel. Mooi en zeer schoon sanitair. Rustige camping

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Fijne camping

Kris
14-8-2017

We hebben twee weken op deze camping gestaan in een mobile home ( nr 230). We zaten op de berg, via een tunnel liep je naar de camping. Mijn mening is dat deze camping gericht is op gezinnen met kleine kinderen (tot 10 jaar). Voor tieners is er geen "animatie". Mijn dochter (12 jaar) heeft zich overigens prima vermaakt; hangen op het voetbalveldje met mensen die ze daar heeft ontmoet, maar er wordt niets voor ze georganiseerd. Het grootste pluspunt voor ons was het 16+zwembad; heerlijk rustig, bubbelbaden, sauna's, harde stralen. Overal genoeg ligbedjes. Ook hier het bekende handdoekje leggen :( , maar de handdoeken werden ook wel eens weggehaald door het personeel :) ! 5 dagen in de week animatie overdag en in de avonduren, in de weekenden niets. De animatie is voornamelijk in het frans. Wat wel leuk was, dat er geregeld s 'avonds een band optrad (de ene keer beter dan de andere keren). Kortom een fijne vakantie gehad, ik zou hier zeker nog een keer naar toe gaan

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Ranchisses (Glamping) in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Ranchisses (Glamping) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.