Camping Les Ranchisses (Glamping)

8.4Fantastisch

Frankrijk, Rhône - Alps, Largentière (Ardeche)

8.4Fantastisch

• 8.7Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

Op Camping Domaine Les Ranchisses vier je vakantie in Franse sferen in de Ardèche. Een rustiek aangelegde camping met glampingaccommodaties en een prima zwembad. Hier is het altijd gezellig druk met bijna elke avond minidisco en livemuziek. Bezoek zeker eens de marktjes in Ruoms of Vallon Pont d'Arc, waar je ook lekker in de Ardèche kunt zwemmen.

We hebben een aantal aanbieders voor Les Ranchisses (Glamping) voor je op een rij gezet:

Contact

418 reviews over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• 10Huub en Rita09-07-2019

Fantastisch! Wij komen terug!

Echte TOP camping. Mooie en ruime mobile homes. Alles even netjes en super vriendelijk personeel. Ideaal gelegen voor de verkenning van de Ardêche. Zo naar onze zin gehad. Wij hebben weer geboekt voor volgend jaar!!!!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 8Gerda van den Brink22-06-2019

Een paradijsje

Wij staan momenteel met onze caravan op deze camping. (16 juni tot 10 juli) we hebben een Prachtige plek! P5. Mooi uitkijkend op t stroompje. Veel vogeltjes. Zeer grote staanplaatsen over bijna de hele camping. Nu is het nog erg rustig in deze tijd vh jaar. Het toiletgebouw, zwembad en winkeltje zijn vlakbij. Goed brood hier! En niet duur. De zwembaden zijn heerlijk, er is ook een verwarmde jacuzzi. Bij de receptie kan je een kaart krijgen- 5€ borg pp. Vanaf 16jr) . hiermee kan je de welness in. Daar is t zwembad met de bubbel ligbedjes in t water. We hebben een wandeling gemaakt vanaf de camping naar Largentiere. Vanaf de camping de weg oversteken en rechts aanhouden. Dan heb je een rotsig pad met mooie uitzichten! Wel pittig wandelen voor sommige. Voorlopig staan wij hier nog tot 10juli dus er valt voor ons vast nog veel te ontdekken. Eerste indruk is in ieder geval geweldig!
    Later meer info. Wieweet wordt t cijfer nog beter.

• 9ilse Geens11-03-2019

Een camping om meerdere keren naar terug te keren.

Verzorgde camping met bijzonder vriendelijke werknemers. Voor ieder wat wils: uit eten of eten aan de tent of mobil-home. Stadje op wandelafstand. Genieten aan de rivier of aan het grote verzorgde zwembad. Welness naar eigen keuze. Prachtige omgeving om te voet, per auto of per fiets te verkennen.

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Hoogendoorn22-02-2019

Goede camping om de Ardeche te verkennen.

Goeie camping voor het verkennen van de Ardeche. Vriendelijk personeel. Mooi en net onderhouden zwembad. Sanitair is niet heel recent maar wel schoon. Helaas alleen niet altijd warm water bij het afwassen. Campeerplaatsen zijn ruim opgezet. Camping is groen. Er loopt wel een doorgaande weg langs de camping. Deze hoor je wel maar stoorde ons niet. Eetgelegenheid, leuk en lekker. Echt Frans landhuis met een mooie tuin. Omgeving is ook schitterend. Sommige gebieden in de Ardeche kunnen erg druk zijn. Gelukkig ligt de camping net iets de bergen in waardoor je daar op de camping geen last van hebt. Wij hebben een leuke vakantie gehad. Hou wel rekening met het klimaat. Het kan er zeer warm worden (wij hadden een dag van 38 graden) maar ook zo weer omslaan (2 dagen later was het nog maar 18 graden). Uiteraard kan de camping daar niets aan doen.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

• 2017
    5Kelly26-06-2017

jammer...

Het is een mooie goed verzorgde camping. Aan de zwembadzijde liggen de meeste luxe stacarvans. Op de berg, 5 min lopen vanaf zwembad, ook goede stacaravans met meer buitenruimte. Jammer dat er groepen jongeren worden geplaatst naast gezinnen. We hebben veel overlast gehad van een groep jongeren die twee stacaravans hadden gehuurd naast ons. Tot 5 uur 's nachts franse rap muziek. Veel stacaravans werden gehuurd door zuipende jongeren. Niet iets wat je verwacht op een familie camping. Geen security die 's nachts de orde bewaakt. Je zou verwachten op een 5 sterren camping dat er regelmatig rondes worden gelopen om de rust te bewaken. Op zaterdagavond ging de animatie tot 3 uur 's nachts door. Leuk dat er wat gedaan wordt op de camping maar de muziek was zo luid dat ieder woord te verstaan was op de berg. Laat staan als je een caravan vlakbij het zwembad hebt wat grenst aan de bar/animatie.

We hadden meer van deze camping verwacht en waren blij dat we na 3 dagen weer weg konden. Jammer...

• 7Eetgelegenheden

• 6Teunissen03-06-2017

Nu niet meer

Na aankomst waren er alleen nog comfortplaatsen van € 24 namen we genoegen mee, plotseling na 2 dagen hoorden we van mede gasten dat de prijzen verhoogd zouden worden,bij navraag bij de receptie bleek dat te kloppen, wij arriveerden op 28 mei. en zouden 4 weken blijven maar door de prijsverhoging van € 5 per nacht zijn wij op 30 mei weer vertrokken.reaktie was is het beleid, voor ons heeft de camping afgedaan.

• 6Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 9Maria18-05-2017

fantastich

Erg mooie omgeving, met veel mogelijkheden. Mooie camping en aardige mensen Grote supermarkt niet in de buurt

• Oude reviews

9Renate16-09-2016

Leuke camping van alle gemakken voorzien

Een week gestaan met onze camper. Het was nog redelijk druk voor het naseizoen, veel jonge gezinnen. We hadden een prachtige plaats aan de rivier. De vier zwembaden zien er prima uit. S'ochtends genoeg brood te krijgen in het winkeltje, €0,90 voor een stokbrood. Het restaurant heeft van alles wat. Ook kun je van alles afhalen en dit bij je camper/caravan/tent opeten. Echter viel de lasagna wat tegen... Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Ze spreken goed Engels. We vonden het jammer dat in het dorpje Largentiere niet zoveel te beleven viel. Misschien kwam dit door het naseizoen. Aubenas is ook een leuk centrum om naartoe te gaan met een hoop restaurants. Douche/wc hokken zijn schoon, echter geen wc-bril aanwezig op de wc's.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Jeroen30-04-2016

Super Zwembad

Top zwembad, "Nieuwe caravan" dus schoon. Totaal geen last van de weg die er tussen door loopt.

• 1vissers leo04-10-2015

nooit meer

camping een echte schande. gelegen naast een met momenten drukke en lawaaierige weg comfortplaats amper 100 m2 en omdat er een putje en een kraantje (zo laag geplaatst dat er nog geen emmertje onder kon) werd een supplement van 4 € aangerekend. hebben al dikwijls op andere campings gestaan waar een putje en kraantje Geen supplement is. camping is zeker in augustus slordig en vol bijzettentjes. restaurant is ook absoluut te mijden. veel te duur voor de geboden kwaliteit. echt 0 op 10. hier komen we Nooit meer terug

• 6Staat v/h sanitair
    • 2Eetgelegenheden

Selectcamp

41 tips over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• petra, 21-07-2012

kasteel largentiere, crocodille farm in pierrelatte ( zeker bij slecht weer)

• Judith, 29-06-2014

Bezoek het plaatsje Thines, mooie autorit, en apart bergdorpje

• Nienke, 25-09-2013

Wandelen in de omgeving!

• Te voet naar Largentiere, staat met bordjes op de camping al aangegeven. Largentiere is echt een superleuk dorpje, must see!
    • Te voet naar Chassier, is wel een wat meer steile klim maar wel tof. Ipv bij de camping naar rechts te lopen naar Largentiere, ga je direct al naar links en dan volg je de bordjes.
    • Vanuit Largentiere naar Montreal lopen, ook steil, maar wel weer een toffe wandeling.
    • Bezoekje aan Vogue en Balazuc, kan je combineren in 1 dag.

69 vragen over Camping Les Ranchisses (Glamping)

• Fenna, 09-10-2019

Staanplaats

Wij willen graag staanplaats boeken P1 P2 P3 en P16 is nog vrij in onze periode aan het water, hoe zijn die plaatsen? Mooie ligging? Of iemand nog ervaring met andere staanplaatsen op de camping die mooi zijn? We horen het graag :)

• robert , 16-01-2019

Vissen

Heeft er iemand ervaring met deze camping mbt de hengelsport? Kan er gevist worden in de rivier? En ligt er in de buurt ook een soort van meertje waar eventueel gevist kan worden?

Peter, 20-08-2019

Wifi voor 4 euro per week. Ja dus, de jeugd heeft dus altijd wat te doen!

• Irrimirri, 21-07-2018

Leeftijdsgenoten

We gaan 13 augustus 2018, komen er nog leeftijdsgenoten voor onze 13 jarige puberdochter?

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig