Vakantiehuis Le Ginestet

Vakantiehuis
Vakantiehuis Le Ginestet

1 review over Vakantiehuis Le Ginestet in het Nederlands

Alle rust midden in de Ardeche

Rosalie Erkel,
5-9-2017

Leuk particulier vakantiehuis in landelijke omgeving met eigen prive zwembad. Het huisje heeft een vriendelijke uitstraling en een gezellige sfeer, gelegen op een eigen terrein van 1.800 m2 midden in de landerijen van de eigenaar, Deze vakantiewoning heeft ruimte voor 6 personen met 3 slaapkamers voor ieder 2 personen en 2 badkamers. Er is een ruime keuken met vaatwasser en wasmachine. Aan het huisje ligt een ruim terras en een eigen prive zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Ginestet in Largentière (Ardeche), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Ginestet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.