Camping De L'Arche

Meer campinginfo

33 reviews over Camping De L'Arche

• 9Herman en Wilna16-06-2019

Heel erg fijn.

In het voorseizoen een heerlijk rustige camping. Hele fijne camping voor tentkampeerders omdat de toegang wat krap is voor grote campers en grote caravans. Aardige ontvangst, supervriendelijke mensen. Schone toiletgebouwen, een kleine en een grote. Camping is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn, omdat je een trap op moet naar het toiletgebouw, terras en zwembad. Kleine supermarkt en andere winkeltjes in de buurt. Restaurants op loopafstand. Electra in net als op andere Franse campings belachelijk duur. 5 euro per dag.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8Mireille & Gunnar12-06-2019

heerlijk tot rust gekomen

We hebben in het voorseizoen genoten van een ruime kampeerplek, rust (er waren weinig anderen), schoon sanitair, vriendelijk ontvangst door lieve mensen en de mooie omgeving nabij.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Andre, Marjan & Roos11-05-2014

Heerlijke dagen gehad, begin mei 2014.

Mooie kleine, rustige camping. Leuk gelegen aan Ardeche, goede uitvalsbasis voor de streek. Buiten het seizoen een aanrader... hoogseizoen waarschijnlijk bomvol. Aardige eigenaars, Gilles en Caterine.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Met jonge kinderen

• 8ellen03-08-2011

kleine eenvoudige camping!

camping de l'arche in lanas is een leuke camping als je niet teveel om luxe geeft. de camping is niet groot en buiten staanplaatsen hebben ze ook versch. accomodaties in de verhuur. er staan twee ezels op de camping, daar kunnen de kinderen op rijden (tegen betaling). het sanitair is ok, maar de douches hebben vaak koud water en zijn aan de kleine kant. het zwembad is klein maar zorgt op warme dagen voor de nodige verfrissing! de camping ligt aan de rivier de ardeche en vanaf de camping kun je een kanotocht maken van 12 km. er loopt een mooi wandelpad vanaf de camping naar het dorpje lanas. hier kun je op het pleintje lekker op het terrasje zitten en wat drinken/eten. de camping ligt centraal t.o.v. de bekende bezienswaardigheden en leuke karakteristieke dorpjes.(vogüé en balazuc o.a.). op ong. 1 km ligt een klein winkelcentrum met o.a. supermarkt en bakker. hier kun je ook wat eten (kebab en pizza). in aubenas kun je boodschappen doen in de grotere supermarkten (leclerq en carrefour)

• 7Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden