Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Ruimte

Landhuis info

• Sportfaciliteiten
Meer landhuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over La Vie Tara

• 10Rosita Megchelenbrink10-11-2016

Schitterende plek in hoge energie frequentie

La Vie Tara ligt in het bedevaardsoord plaatsje Lalouvesc en La Vie Tara is een oud klooster met een prachtige interne kapel waar ook nog een leylijn doorheen loopt. Het klooster omvat een hele grote tuin en erachter loop je zo het bos in met de bijna onvoorstelbaar mooie uitkijkpunten over heel de Ardèche. Als het helder is kun je de Mont Blanc ook zien. Wil je het leven en jezelf begrijpen dan is dit de uitgelezen spirituele plek. Een 'thuis' gevoel. Fred en Patricia leven vanuit onvoorwaardelijke liefde en dat is voelbaar. Daarbij is Fred kok en kookt met passie, het eten is dan ook voortreffelijk. Ik ben er 6 dagen geweest en ik voel me herboren, beslist een aanrader dus ik kan ook niet anders dan tienen geven.

• 9Lia de Kok28-07-2016

Geweldige locatie

Nederlandse eigenaren die je echt in de watten leggen. Heerlijke maaltijden, mooie kamers en sfeervolle ontmoetingsruimtes. Om dit voormalige klooster ligt een ruime tuin plus terras. Het uitzicht is adembenemend en in de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Een echte aanrader dus.

• 9van der Horst20-07-2014

Top locatie

We hebben hier 1 nacht geslapen. Een super locatie met een enorme tuin. We werden direct super vriendelijk ontvangen. De sfeer was heel relaxed en huiselijk. We kregen een zeer ruime familiekamer met twee slaapkamers. Er werd heerlijk een driegangen diner voor ons gekookt. En het ontbijt was ook heerlijk. Onze kinderen hebben zich hier ook super vermaakt. Zeker voor herhaling vatbaar.

• 10Erik04-11-2013

Hotel in mooi dorp met prachtig uitzicht!

La Via Tara ligt in het mooie dorp Lalouvesc op ruim 1000 meter hoogte. Daarvandaan kijk je over de Rhône vallei en zie je in de verte de Alpen liggen. Bij helder weer kan je vanaf het hotel de Mont Blanc zien liggen. Het hotel ligt op een groot perceel met mooie tuin en je hebt allerlei hoekjes en plekjes waar je kunt ontspannen. Fred en Patricia doen hun uiterste best om iedereen naar het zin te maken. Hotel heeft een gezellige warme uitstraling (niet steriel). Mooie ruime bibliotheek met open haard. Ook mooi is het originele kapel wat aan het hotel vast zit. Dit kan dienst doen voor gezelschappen voor een cursus of bespelen muziekinstrument (akoestiek!).

• 9Jan Koppenhol19-10-2013

Fantastische chambre d'hotes

Zeer mooie ligging en mooi gebouw. Fred en Patricia zijn zeer gastvrij en zorgen ervoor dat je je thuis voelt. Zo staken zij de open haard aan in de bibliotheek en konden wij ontspannen onder het genot van een wijntje. Diner was zeer smaakvol en gezellig. Ontbijt is prima. Kortom: een zeer goede accomodatie.

• 9Jaco26-06-2013

Even helemaal weg...

Een heel mooi oud klooster met een zee van ruimte er om heen. Het klooster ligt op meer dan 1000 meter wat bij helder weer een fantastisch uitzicht geeft op de Alpen. In de omgeving worden veel oude SNCF spoorbanen gebruikt voor Velorail, een fantastisch ervaring voor zowel ons als onze kids. Het personeel is behulpzaam en de kok kookt de sterren van de hemel...heerlijk om terug te komen en het eten staat klaar. Wij komen hier zeker terug! De kids hebben genoten van de ruime tuin en hebben een poging gewaagd een boomhut te bouwen.

• 10Kitty tieman24-05-2012

Ik ben een absolute fan

zalig, warm, veilig, sfeervol, spiritueel en praktisch tegelijk, alles aanwezig om totaal op te laden, lichaam en geest, zonder vaag gedoe, glaasje wijn erbij.

• 10loes24-01-2011

te gek al drie keer geweest aanrader

het is zeker een topper. Lieve gastvrije mensen eten prima omgeving te gek . en er is altijd wat te doen. gezellige avonden.

sonja en Loes

• 8Sietske mulder06-12-2010

ont[in]spanned

Ik heb ervan genoten en kan het iedereen aanraden ,Lief ontvangen en goed verzorgd gedurende de week die ik er mocht vertoeven.

• 9nanda12-09-2010

een plek om op te laden

fantastisch daar voelt als thuiskomen allemaal heel vriendelijk en zorgzaam heerlijke plek om je accu weer op te laden om er weer een jaar tegen te kunnen dus echt wel fijn om daar elk jaar even naar toe te gaan het is altijd weer anders om de workshops die je kan volgen en andere mensen die je er ontmoet en niets moet maar heel veel kan in goed overleg dus wil je creatief aan de slag of met jezelf aan het werk heb je hier die plek gevonden grote tuin waar je altijd een plekje voor jezelf kan vinden en mooie omgeving om te gaan wandelen leuk klein dorpje waar de inwoners meest vriendelijk zijn(ze zijn afhankelijk van toerisme) dus wil je tijd voor jezelf hebben of voor elkaar kun je prima verblijven op la vie tara ben er zelf 5 jaar achter elkaar geweest en is me nog nooit tegen gevallen dit jaar iets anders gedaan maar mis het wel om naar la vie tara te gaan dus volgend jaar gewoon weer even een weekje bijtanken daar

Landhuis La Vie Tara info

• CafeNiet beschikbaar