Camping Belle Roche

Meer camping info

69 reviews over Camping Belle Roche

• 9Boersma30-09-2020

Heerlijke vakantie!

Wij zijn hier afgelopen zomer twee weken geweest en dat was perfect! We verbleven in een van de lodgetenten, in de meest luxe met eigen sanitair (badkamer en toilet). Deze lodgetent is de mooiste waar we de afgelopen jaren in hebben verbleven. Met een heerlijke veranda inclusief lounchebanken en een fabuleus uitzicht op de bergen in de omgeving. De camping is gemoedelijk en niet te groot. Maar groot genoeg voor de kinderen om lekker te spelen en vriendjes te maken. De camping heeft een lekker groot zwembad met wederom een prachtig uitzicht op de omgeving. Op de camping is kleinschalige horeca (pizza, hamburger, ijs etc.) en kun je elke dag de gebruikelijke broodjes bestellen. Zonder hoogwaardige culinaire verwachting was deze horeca prima. De omgeving is schitterend! Hoge bergen en prachtige vergezichten! Voor natuurliefhebbers een paradijs. Het aanbod van activiteiten in de regio is voldoende. Wat ons betreft een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 7Erwin25-08-2020

Gemoedelijk

Voor een vakantie in de Provence besloten wij op onze reis hier een nachtje te verblijven om vervolgens de volgende dag verder te reizen.

De camping is klein en erg gemoedelijk. Er is een zwembad en er kan een hapje gegeten worden. Vooraf moest de maaltijd opgegeven worden. Mijn vrouw had een overheerlijke pizza en ikzelf had een soort steak, deze was helaas niet heel bijzonder.

Wij verbleven in de tent Liberte, welke je kan huren voor één nacht. Voor schoon linnengoed werd gezorgd. Helaas waren de matrassen erg hard en hebben we dus ook niet zo goed geslapen.

Het sanitairgebouw was redelijk gedateerd en nodigde niet echt uit.

Bij vertrek de volgende dag waren we te vroeg voor het afhalen van broodjes. Echter toen de eigenares ons zag vertrekken kwam ze naar buiten met croissants en een stokbrood.

Al met al een gemoedelijke camping met vriendelijk personeel.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Familie van Leuken04-08-2020

Fantastisch.

Mooie en rustige camping met lieve eigenaars. Ideaal voor wandelaars en fietsers. Er zijn te weinig toiletten voor de dames. Bij ons was er 1 wc defect en was er maar 1 wc toegankelijk. Die was daardoor snel vies.. Je kunt voor weinig geld heerlijk eten op de camping. De camping ligt erg mooi, met broodservice en een klein supermarktje op loopafstand. Om 22 uur was het stil op de camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 2019
    8Tim21-08-2019

Mooie rustige camping, aanrader!

Heel mooie rustige, ruim opgezette camping. Leuke sfeer, veel (jonge) kinderen. Mooi riviertje om te spelen op 5 minuten afstand. Veel wandel mogelijkheden. Goede broodservice. Enige minpuntje was de staat van het sanitair zoals ook in onderstaande review beschreven, en werd niet goed schoongemaakt. Verder top verblijf hier gehad!

• 5Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Goedemorgen; Hartelijk dank voor uw mening. Het spijt ons over het sanitatieprobleem. We hebben een anomalie in de werking van de toiletten, lekken, die we moeite hadden met repareren. Toch is er altijd schoongemaakt met milieuvriendelijke producten. We zijn blij dat u een goed verblijf gehad en zal blij zijn om u terug te zien in ons huis!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Connie en Alex18-08-2019

Fijne, mooi gelegen camping in prachtige omgeving

Camping waar met name wandelaars en fietsers niets tekort komen. De camping is ruim opgezet rondom een centraal speelveld, zodat je niet het gevoel hebt dicht op elkaar te staan. Mooi zwembad met rondom uitzicht op de groene bergen. Tijdens ons verblijf veel kinderen in de lagere school leeftijd die zich uitstekend vermaakten. Ook ‘s avonds, wat nogal wat geluidsoverlast gaf voor de mensen die dichtbij de trampoline stonden. De vriendelijke, nieuwe, beheerders hebben beloofd dit komend seizoen aan te pakken. Wij denken hier nog zeker een keer terug te zullen komen!

• 8Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Hallo, we zijn blij om te weten uw vakantie indrukken en uw wens om terug te komen met ons, bedankt! We hebben zorgvuldig rekening gehouden met uw opmerkingen over de trampoline die kinderen gelukkig maakt en de geluidsoverlast die het soms kan veroorzaken, en we denken aan een andere locatie die kinderen in staat zou stellen om te blijven spelen zonder de volwassenen lastig te vallen! We wachten weer met veel plezier op u op onze camping

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Peter10-08-2019

Super mooi!

Hele mooie camping, prachtige ligging, erg vriendelijke eigenaren. Lekker zwembad. We hadden een ingerichte Lodge tent voor een week. Hele fijne vakantie gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Dank u voor uw commentaar die ons aanmoedigt om in deze richting te blijven het weten om u altijd met de glimlach welkom te heten, om bij uw het luisteren voor uw behoeften te zijn, ter beschikking te stellen een plaats die iedereen toestaat om verblijf te besteden dat zij zullen herinneren en dat zij met hun gehouden van degenen zullen houden van te delen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8ilse&martijn01-08-2019

zoals kamperen bedoeld is.

Natuur camping met fenomenaal uitzicht op de Bergen. Leuk veldje met speeltoestellen voor de kinderen die rond etenstijd en net daarna allemaal samen spelen en rondrennen. dan is het ook even wat druk maar tegen een uurtje of 9 stilte en rust. mooi zwembad, vriendelijk personeel en zuivere lucht. Activiteiten in de buurt, daar moesten we echt even naar zoeken, maar uiteindelijk veel gevonden. met de step de berg af, het klimbos, dagje Grenoble, stoeltjes liften en een rodelbaan. OOk goede mogelijkheid tot wandelen en fietsen. Eigenlijk alles was perfect behalve het sinitair. Op basis van eerdere recenties dachten we dat dit heel goed en tenminste schoon was, echter zo hebben wij dat niet ervaren. Alle WC's zonder bril, spinnen in hoeken en gaten, knopjes, grendels en handvaten die half vast zaten of zelfs helemaal los kwamen. Wat ongelooflijk zonde dit en niet nodig. Advies aan de camping om hiet iets aan te doen.

• 3Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Goedemorgen, wij danken u dat u de tijd hebt genomen om een mening te geven over onze camping. We zijn verbaasd over uw opmerking over de netheid van de toiletten, want we hebben geen verdere negatieve feedback over gehad. Het is echter mogelijk dat de netheid niet onherstelbaar was, vooral tijdens hoge opkomst of in geval van onoverwinnelijkheid... maar we zorgen ervoor dat het het beste. We zullen hiermee rekening houden en in de toekomst waakzaam blijven! We zullen de toiletten deze herfst een beetje renoveren om mooiere faciliteiten te bieden in 2020. Daarnaast hebben we ervoor gekozen om milieuvriendelijke producten te gebruiken voor reiniging. Onze prachtige regio biedt vele sportieve activiteiten en we zijn blij om te zien dat u hen en dat gewaardeerd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Jn van Raamsdonk29-07-2019

Prachtige situatie, vriendelijke nieuwe eigenaren.

Heerlijke dagen gehad, fijn gefietst en enorm genoten van de prachtige omgeving En het echte camping gevoel dat we hier hadden!

• 8Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Hallo, bedankt voor uw beoordeling van uw aangename vakantie op onze camping. We zijn blij dat je kon genieten van prachtige fietstochten en hopen je snel weer te zien

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    8Linda VN13-06-2018

Prachtige locatie !

Heel mooi gelegen camping. Sanitair is echt proper. Vriendelijke mensen. Restaurant een beetje rommelig en ook wifi was niet al te goed

• 6Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Familie De Bruijn08-12-2017

Geweldige camping in de natuur

Deze camping is ons supergoed bevallen: - ruim opgezet, niet "schouder aan schouder" - midden in de natuur, mooie uitzichten - heerlijk verwarmd zwembad, groot genoeg - supermarkt op loopafstand (500m) - mobile-home gehuurd met erg goed bed, tv oven, magnetron, koelkast met vriesvak, enz. - genoeg te doen in de buurt (wandelen, cultuur, activiteiten) - camping-eigenaars zijn betrokken en behulpzaam (wij hadden nogal wat pech met de gezondheid en de auto) - personeel spreekt verschillende talen - hun restaurant oogt eenvoudig, maar het menu vonden wij heel goed en het eten voortreffelijk! - schappelijke prijs voor wat je krijgt.

MERCI, Nathalie et Patrick (et aussi les autres), pour une temps formidable à Belle Roche!

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair