Géén boekingskosten

• 7.3Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

74 Reviews over Belle Roche

• 8Gerard11-08-2022

Ontspannen ruime camping

Fijne camping, lekker ruim zwembad, mooi uitzicht. Ruime plekken. Veel speelmogelijkheden. Sanitair verouderd maar op zich schoon. Veel NL maar ook Fransen en andere nationaliteiten. In het dorp een mini super, maar dichtstbijzijnde super is in mens op 25 minuten rijden. Tip: wandelen bij mont aiguille, de bruggen over lac monteynard. Dichts bijzijnde toegang tot het meer in treffort, ca. 40 min. rijden. Spelen in riviertjes kan in de omgeving. Al met al een camping om enkele dagen tot een week te vertoeven.

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Esther11-08-2022

Een echte aanrader!

Wij stonden 10 dagen op deze camping en verbleven met onze kinderen van 10 en 12 jaar in een stacaravan. De eigenaren (echtpaar) zijn enorm behulpzaam en vriendelijk. Er hangt een gemoedelijke sfeer op de camping en alles klopt in onze ogen. Het enige nadeel vonden wij dat je voor veel activiteiten minimaal 45 minuten in de auto zit. Al is dat geen straf vanwege de prachtige omgeving (mooie bergen). Alleen voor onze dochter met wagenziekte iets minder prettig.

• 9Paulien10-08-2022

Prachtig plekje!

Fantastisch mooi plekje tussen de bergen! Heel vriendelijke, behulpzame campingeigenaren die goed engels spreken. Ruime plekken, prachtig uitzicht op de bergen overal. De 'binnenring' grenst aan het speelveld waar genoeg te doen is, met genoeg vriendjes en vriendinnetjes, allerlei leeftijden. Er is o.a. een zwembad, trampoline, voetbalgoal, volleybalnet, speelhuisjes, kegelspel, jeu de boules, voetbaltafel, tafeltennis, spelletjes te leen bij de receptie, ed. De 'buitenring' is wat rustiger. Aantal plekken hebben weinig schaduw.

Toiletgebouwen wat verouderd en krappe afwasplekjes, maar mooie ruime, warme douches en er wordt grondig schoongemaakt. Minpunt: geen toiletbrillen.

Voor een goede supermarkt en winkels moet je naar La Mure (40min). Tips: klimparcour Accrobuech, canyoning Rio Sourd, klimbos aventure trieves, passerelles Ebron en Drac, woensdagavondmarktje Lalley, gletsjer en ijsgrot la Meije (2u), wandelen, fietsen

• 8Marcel10-08-2022

Mooi gelegen, kleinschalige camping

De camping ligt in het dal, waardoor er vanaf de camping een mooi uitzicht is op de bergen rondom. Veel plekken zijn gesitueerd rondom een speelveld, wat een gezellige sfeer creëert. Kinderen maken daardoor snel contact. Veel plekken hebben vrij beperkt schaduw. Toen wij er waren, bestonden de gasten voornamelijk uit Nederlandse en Franse gasten. Geen Nederlandse enclave dus. In de nabije omgeving van de camping zijn volop wandelroutes uitgezet. De eigenaren lenen je graag een wandelkaart uit. De camping is kleinschalig met zeer behulpzame eigenaren die het meeste werk zelf doen. De toiletgebouwen zijn gedateerd en hier en daar aan onderhoud toe. De douches zijn niet altijd warm of juist te warm. Mooi ruim zwembad dat mede door de kleinschaligheid van de camping zelden te druk is. Op loopafstand is er een kleine supermarkt die voorziet in eigenlijk alle belangrijke zaken. Voor een grote supermarkt moet je een half uurtje rijden.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8Geeske09-08-2021

Fijn verblijf

Prima camping. Fijne ruime kampeerplaatsen met voldoende privacy. Lekker zwembad om af te koelen. Iedere ochtend vers brood en mogelijkheid om 'savonds een eenvoudige maaltijd te bestellen. Camping is ruim opgezet met voldoende mogelijkheid voor kinderen om te spelen. Echt een camping voor rustzoekers die ook genieten van een hapje en drankje op een terras. Mooie omgeving, supermarkten helaas wat verder weg, maar wel een klein winkeltje in het dorp voor de noodzakelijke boodschapjes. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad

jean louis BERARD, Eigenaar, 01-04-2022

Hartelijk dank voor uw zeer positieve mening. We zijn erg blij dat je een goede vakantie met ons had en we zullen blij zijn om je weer te verwelkomen

• 9Boersma30-09-2020

Heerlijke vakantie!

Wij zijn hier afgelopen zomer twee weken geweest en dat was perfect! We verbleven in een van de lodgetenten, in de meest luxe met eigen sanitair (badkamer en toilet). Deze lodgetent is de mooiste waar we de afgelopen jaren in hebben verbleven. Met een heerlijke veranda inclusief lounchebanken en een fabuleus uitzicht op de bergen in de omgeving. De camping is gemoedelijk en niet te groot. Maar groot genoeg voor de kinderen om lekker te spelen en vriendjes te maken. De camping heeft een lekker groot zwembad met wederom een prachtig uitzicht op de omgeving. Op de camping is kleinschalige horeca (pizza, hamburger, ijs etc.) en kun je elke dag de gebruikelijke broodjes bestellen. Zonder hoogwaardige culinaire verwachting was deze horeca prima. De omgeving is schitterend! Hoge bergen en prachtige vergezichten! Voor natuurliefhebbers een paradijs. Het aanbod van activiteiten in de regio is voldoende. Wat ons betreft een aanrader!

• 10Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean-Louis, Propriétaires, 15-11-2020

Hartelijk dank voor uw opmerkingen. We zijn blij dat u onze lodge-ruimte leuk vond en dat u een goed verblijf bij ons heeft doorgebracht. We heten u graag weer welkom, evenals de andere familieleden die ook kwamen.

• 7Erwin25-08-2020

Gemoedelijk

Voor een vakantie in de Provence besloten wij op onze reis hier een nachtje te verblijven om vervolgens de volgende dag verder te reizen.

De camping is klein en erg gemoedelijk. Er is een zwembad en er kan een hapje gegeten worden. Vooraf moest de maaltijd opgegeven worden. Mijn vrouw had een overheerlijke pizza en ikzelf had een soort steak, deze was helaas niet heel bijzonder.

Wij verbleven in de tent Liberte, welke je kan huren voor één nacht. Voor schoon linnengoed werd gezorgd. Helaas waren de matrassen erg hard en hebben we dus ook niet zo goed geslapen.

Het sanitairgebouw was redelijk gedateerd en nodigde niet echt uit.

Bij vertrek de volgende dag waren we te vroeg voor het afhalen van broodjes. Echter toen de eigenares ons zag vertrekken kwam ze naar buiten met croissants en een stokbrood.

Al met al een gemoedelijke camping met vriendelijk personeel.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean-Louis, Propriétaires, 25-11-2020

Hallo Erwin, we herinneren ons heel goed uw passage en uw vroege vertrek! Zo veel beter als je van de croissants hebt genoten! Het spijt ons dat u niet van het beddengoed hebt genoten. Onze kampeerders geven over het algemeen de voorkeur aan stevige bedden. Het is de eerste keer dat we deze opmerking hebben. Maar alle smaken zijn in de natuur! Bovendien is het waar dat de sanitaire voorzieningen niet erg recent zijn, maar wel schoon en comfortabel. We heten u graag weer welkom op de camping Belle Roche. U krijgt de kans om onze nieuwe 2021 te ontdekken: De Sauna!

• 9Familie van Leuken04-08-2020

Fantastisch.

Mooie en rustige camping met lieve eigenaars. Ideaal voor wandelaars en fietsers. Er zijn te weinig toiletten voor de dames. Bij ons was er 1 wc defect en was er maar 1 wc toegankelijk. Die was daardoor snel vies.. Je kunt voor weinig geld heerlijk eten op de camping. De camping ligt erg mooi, met broodservice en een klein supermarktje op loopafstand. Om 22 uur was het stil op de camping.

Isabelle et Jean-Louis, Propriétaires, 15-11-2020

Hallo en dank u voor uw opmerking ondanks het eenmalige probleem in een van onze sanitaire voorzieningen. We zijn blij dat je genoten hebt van onze camping en we zullen je graag weer ontvangen Traduire un document Votre avis:

• 8Tim21-08-2019

Mooie rustige camping, aanrader!

Heel mooie rustige, ruim opgezette camping. Leuke sfeer, veel (jonge) kinderen. Mooi riviertje om te spelen op 5 minuten afstand. Veel wandel mogelijkheden. Goede broodservice. Enige minpuntje was de staat van het sanitair zoals ook in onderstaande review beschreven, en werd niet goed schoongemaakt. Verder top verblijf hier gehad!

• 5Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Goedemorgen; Hartelijk dank voor uw mening. Het spijt ons over het sanitatieprobleem. We hebben een anomalie in de werking van de toiletten, lekken, die we moeite hadden met repareren. Toch is er altijd schoongemaakt met milieuvriendelijke producten. We zijn blij dat u een goed verblijf gehad en zal blij zijn om u terug te zien in ons huis!

• 9Connie en Alex18-08-2019

Fijne, mooi gelegen camping in prachtige omgeving

Camping waar met name wandelaars en fietsers niets tekort komen. De camping is ruim opgezet rondom een centraal speelveld, zodat je niet het gevoel hebt dicht op elkaar te staan. Mooi zwembad met rondom uitzicht op de groene bergen. Tijdens ons verblijf veel kinderen in de lagere school leeftijd die zich uitstekend vermaakten. Ook ‘s avonds, wat nogal wat geluidsoverlast gaf voor de mensen die dichtbij de trampoline stonden. De vriendelijke, nieuwe, beheerders hebben beloofd dit komend seizoen aan te pakken. Wij denken hier nog zeker een keer terug te zullen komen!

• 8Staat v/h sanitair

Isabelle et Jean Louis, Propriétaires, 17-09-2019

Hallo, we zijn blij om te weten uw vakantie indrukken en uw wens om terug te komen met ons, bedankt! We hebben zorgvuldig rekening gehouden met uw opmerkingen over de trampoline die kinderen gelukkig maakt en de geluidsoverlast die het soms kan veroorzaken, en we denken aan een andere locatie die kinderen in staat zou stellen om te blijven spelen zonder de volwassenen lastig te vallen! We wachten weer met veel plezier op u op onze camping

Camping Belle Roche info

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Hygiëne