Camping L'Ombrage

Met jonge kinderen

fantastisch

Rudi
11-8-2018

super camping voor gezinnen met kinderen maar ook zonder,

overzichtelijke camping, zwembad kan druk zijn maar verder prima,

niet te veel animatie, kinderen vermaken zich zelf wel,

prima broodservice en kleinschalig restaurant met heerlijke pizza's en friet met broodjes hamburger,

soms overlast van de muziek van camping verderop,

centraal in de ardeche

Nette, schone en rustige camping

Redmer
22-9-2017

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in de mobile home met ons zoontje van 7 maanden. We hadden een luxe stacaravan met vaatwasser, grote koelkast met vriesvak, airco, een goede douche en een ruime veranda. Wij hadden veel privacy en een prachtig uitzicht maar dat verschilt wel per stacaravan. In september is het heerlijk rustig op de camping, maar dat schijnt in het hoogseizoen wel anders te zijn. We waren gewaarschuwd voor eventueel lawaai van andere campings maar dat hebben we niet 1 keer gehoord. De campingbaas is een hele vriendelijke en behulpzame man die ook nog goed Engels spreekt. Hij gaf goede tips. De camping is mooi ruim opgezet en er is genoeg schaduw. Het zwembad is mooi maar wel wat koud in september. We hadden het zwembad regelmatig voor ons zelf. Ruoms is een leuk dorpje en er zijn veel winkeltjes en restaurantjes, bovendien is er een grote supermarkt. Je bent er in 5 minuutjes met de auto. Lopend kan het ook maar hou rekening met flinke hoogteverschillen.

Prachtig gelegen minicamping.

Mireille Boevink
11-8-2014

Zeer vriendelijk campinkje vlakbij Ruoms. Ontsnappen aan de gekte die Vallon Pont d'Arc heet. Mooie ruime plekken onder lage eikenboompjes.

Het zwembad was niet zo groot, maar koelde heerlijk af en had ontzettend leuke tweepersoons ligbedden/schommels.

De eigenaresse was ontzettend vriendelijk, maar ik was wel blij dat ik goed Frans spreek, anders was het lastig communiceren geweest. De eigenaar sprak wel redelijk Engels.

Voor de kinderen (8,10 en 12) was er eigenlijk niks te doen. Eén ander Nederlands gezin met kleine kinderen (3 en 6), verder veel 50+-ers.

Toch zou ik er zo weer naartoe gaan: het ligt mooi, buiten het toeristische stuk, vriendelijke eigenaren.

Jammer dat we de animatie van de grote camping aan de overkant woordelijk meemaakten.

Vanaf de camping mooie mtb-route. Lekker steil, veel losse stenen, buffelen!

Ruoms is een erg toeristisch dorp met een winkelstraatje met allemaal (dure) winkeltjes.

Rustig

t-Ger
10-8-2014

Rustige zeer ruim opgezette camping nabij Ruoms. Intermarche vlakbij. Goede wandelroutes in de omgeving. Helaas wel hoorbare animatie van de verderop gelegen camping (tot 23.00 uur). Vrije, ruime plaatsen, een vlak plekje vinden valt niet mee...

dit is een super mooie en rustige camping

cinderella van der wiel
14-10-2010

het is mooi midden in de natuur.. de eigenaars zijn tof

en is netjes verzorgt de prijs kwaliteit is netjes en als er iets is komt iemand je meteen helpen.. niks om op aan te merken!

wij hebben een heerlijke vakantie gehad.. en vrienden van ons hebben een mooie mobilhom gekocht.. das net een klein huiske voor een mooi prijsje.

een aanrader dus!!!

Heerlijke plek, relaxed

Fam. Sall
16-8-2009

Camping l'Ombrage is een prima plek. Goede ligging t.o.v. Ruoms en Vallon. Het is een eenvoudige camping met tafeltennis en zwembad. Broodjes bestellen voor 20.00 uur en je start de volgende dag met een krantje en croissantje. Het barretje waar je ook wat snacks en een ijsje kunt bestellen is van 16.00 uur tot 22.00 uur open. Daarna gaat het licht uit en heerst er in principe rust... Op een paar aandachtspunten na hebben wij een heerlijke vakantie gehad.

Aandachtspunten:

-de capaciteit van het sanitair (in de rij voor afwas, toilet en douche)

-gezien de 'overbelasting' is het sanitair eerder vervuild (extra poetsbeurt?)

-terrastafels mogen tussentijds ook een keer schoongemaakt worden

-animatie bij accomodatie in de buurt is van 21.00 uur tot 24.00 uur als of je er bij bent.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ombrage in Lagorce ( Ardèche ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ombrage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.