Camping L'Ombrage

13 reviews over Camping L'Ombrage in het Nederlands

fantastisch

Rudi
11-8-2018

super camping voor gezinnen met kinderen maar ook zonder,

overzichtelijke camping, zwembad kan druk zijn maar verder prima,

niet te veel animatie, kinderen vermaken zich zelf wel,

prima broodservice en kleinschalig restaurant met heerlijke pizza's en friet met broodjes hamburger,

soms overlast van de muziek van camping verderop,

centraal in de ardeche

Nette, schone en rustige camping

Redmer
22-9-2017

Wij hebben het erg naar ons zin gehad in de mobile home met ons zoontje van 7 maanden. We hadden een luxe stacaravan met vaatwasser, grote koelkast met vriesvak, airco, een goede douche en een ruime veranda. Wij hadden veel privacy en een prachtig uitzicht maar dat verschilt wel per stacaravan. In september is het heerlijk rustig op de camping, maar dat schijnt in het hoogseizoen wel anders te zijn. We waren gewaarschuwd voor eventueel lawaai van andere campings maar dat hebben we niet 1 keer gehoord. De campingbaas is een hele vriendelijke en behulpzame man die ook nog goed Engels spreekt. Hij gaf goede tips. De camping is mooi ruim opgezet en er is genoeg schaduw. Het zwembad is mooi maar wel wat koud in september. We hadden het zwembad regelmatig voor ons zelf. Ruoms is een leuk dorpje en er zijn veel winkeltjes en restaurantjes, bovendien is er een grote supermarkt. Je bent er in 5 minuutjes met de auto. Lopend kan het ook maar hou rekening met flinke hoogteverschillen.

Camping calme et agreable

Fajardie. Luc
16-9-2016

Nous avons passé un sejour d une semaine tres agreable dans un lieu arboré,nous etions en mobilhom confortable et fonctionnel sur un emplacement spacieux'nous y avons trouvé un camping familial ,convivial et calme ,le proprietaire est tout a fait competent et exerce son commerce d une main de maitre...la propreté est de rigueur et son prix est le prix du marché.......on reviendra...bravo et merci pour ce sejour qui a ete a la hauteur de nos attentes...

ANWB camping

site agréable et accueillant.

THOUROUDE
23-8-2015

Anciens campeurs fidèles de l'Ombrage, nous avons vus les changements successifs de propriétaires.

La nouvelle équipe en place ,est très sympa.Notre camping préféré n'a rien perdu de son charme:convivial et amical

Merci a Martine et Yann pour leur accueil .

camping avec bungalows spacieux avec grande terrasse sur vaste terrain arboré et ombragé sans vis à vis . Propriétaires charmants, avec de bons conseils: merci à Martine et Yan.

Avons apprécié l'esprit familial à de ce lieu, son calme , sa piscine et sa situation proche d'un grand nombre de sites à visiter.

Adresse à conserver pour notre prochaine venue en Ardèche.

vacances reussies!!

delorme
6-7-2015

Camping extra a tous points de vues,equipe tres acceuillante et sympathique,cadre tres calme et ombrage,logements impeccables,beaucoup d'espace entre les mobil homes,et la piscine au top!!!vivement qu'on y retourne!!!

bon camping

dubourg
9-5-2015

Nouveau proprietaire charmant. Tres disponible et de bons conseils concernant les visites a faire. Camping propre, mobilhome impeccable. Le personnel aussi est tres agreable.

Prachtig gelegen minicamping.

Mireille Boevink
11-8-2014

Zeer vriendelijk campinkje vlakbij Ruoms. Ontsnappen aan de gekte die Vallon Pont d'Arc heet. Mooie ruime plekken onder lage eikenboompjes.

Het zwembad was niet zo groot, maar koelde heerlijk af en had ontzettend leuke tweepersoons ligbedden/schommels.

De eigenaresse was ontzettend vriendelijk, maar ik was wel blij dat ik goed Frans spreek, anders was het lastig communiceren geweest. De eigenaar sprak wel redelijk Engels.

Voor de kinderen (8,10 en 12) was er eigenlijk niks te doen. Eén ander Nederlands gezin met kleine kinderen (3 en 6), verder veel 50+-ers.

Toch zou ik er zo weer naartoe gaan: het ligt mooi, buiten het toeristische stuk, vriendelijke eigenaren.

Jammer dat we de animatie van de grote camping aan de overkant woordelijk meemaakten.

Vanaf de camping mooie mtb-route. Lekker steil, veel losse stenen, buffelen!

Ruoms is een erg toeristisch dorp met een winkelstraatje met allemaal (dure) winkeltjes.

Rustig

t-Ger
10-8-2014

Rustige zeer ruim opgezette camping nabij Ruoms. Intermarche vlakbij. Goede wandelroutes in de omgeving. Helaas wel hoorbare animatie van de verderop gelegen camping (tot 23.00 uur). Vrije, ruime plaatsen, een vlak plekje vinden valt niet mee...

plus jamais

titoune
19-8-2013

le camping l ombrage a lagorce: Pour commencer l acceuil est froid,la responsable n est pas aimable et tres mal polie,les emplacement des mobil home ne st pas du tout aussi aérer comme sur leur plan;les animaux st admis mais ne les ramener surtout pas en mobil home car des le 1er jour c est limite si on ne vs renverrai pas chez vous!! pour le calme il faudra repasser,les mobil home etant les uns sur les autre oublié les grasse mat si vos voisin st bruyant ainsi que le soir a partir de 21h car le camping d en face met un bazard de fou jusqu a des 1h facile,aucune activité pour les enfants (mis a part la piscine) plus de table de ping pong,soi disant une machine a laver arrivé la il n y en avait pas,la piscine propre en surface ms en profondeur c est une autre histoire,les proprio se permette de venir qd vous n etes pas la (alors que vs payer vos vacances!!)une tres mauvais gestion de ce camping avec deux gerant vraiment pas aimable (surtout la dame car l homme n a jamais ete vue)

ANWB camping

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping L'Ombrage in Lagorce ( Ardèche ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping L'Ombrage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping L'Ombrage scoort een 8.53 uit 10 op basis van 13 reviews.