Camping l'Ibie

1 review over Camping l'Ibie in het Nederlands

Mooie ligging. Leuke camping

Tine van der Lee
21-2-2016

Wij hebben voor de zoveelste keer enorm genoten! Prijs kwaliteit verhouding is top. Geen luxe anwb camping maar lekker Frans. Prachtig zwemmen in het zwembad bovenop de berg! Je zit hier dichtbij de Ardeche en Vallon pont d'Arc maar net buiten alle drukte: heerlijk!!!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping l'Ibie in Lagorce ( Ardèche ), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping l'Ibie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.