Reviews over Lagarde-Paréol

Meer dan geweldig!

Willy,
    7-7-2015

We zijn superenthousiast! Een prachtig Domaine: waar je ook kijkt, alles is mooi en goed onderhouden. Rob en Mildred zijn patrons eerste klas! Zij doen er net dat schepje bovenop waardoor het verblijf bij hun zo heerlijk is. Hele mooie kamer, waarin niets ontbreekt. Het ontbijt en de table d'hotes is een feest aan de mooi gedekte tafel. Rob en Mildred zorgen voor leuke attenties iedere dag weer. Je voelt je hier meer dan welkom!

Paradijsje!

Rob van Druenen,
    14-9-2014

Domaine les Serres is echt een paradijsje! Rustig gelegen en prachtig gesitueerd. Rob en Mildred hebben de gastvrijheid echt in hun genen! Tot in de kleinste details maken ze van het verblijf een feestje. Sfeerverlichting in de tuin, feestelijk gedekte tafels, gezellige aperitiefjes, tips voor de dagbesteding, de fameuze wijntoer met de tube en vooral ook de fantastische kookkunsten van Rob maken de vakantie echt tot een feestje!

Lieve Rob, Mildred en Julie, jullie hebben een plaatsje in ons hart. Wij komen zeker weer terug!

Klein paradijs op aarde, rust en ruimte

HansO,
    15-9-2013

Kleinschalig B&B gelegen in een zeer grote, prachtig aangelegde tuin met veel schaduwrijke plekjes. Vanuit de tuin en sommige kamers kun je in de verte de Mont Ventoux zien liggen. In de directe omgeving veel wijngaarden en bossages. Gebied leent zich uitstekend voor fiets-en wandeltochten. Nabij ligt het authentieke dorp Sainte Cecile les Vignes met leuke terrasjes en natuurlijk de typische Franse markt waar je heerlijke kruiden en streekgerechten kunt kopen. De B&B wordt momenteel beheerd door Rob en Mildred Heuts. Zij vervangen momenteel de eigenaren Ans en Bert Cals en doen dit met veel verve. De B&B heeft een klein zwembad en veel privacy voor de gasten. De kamers zijn allemaal verschillend ingericht. Het ontbijt wordt met veel liefde bereid en is erg uitgebreid.

Lagarde-Paréol scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews