Camping Domaine de Clarat

9.1Fenomenaal

Frankrijk, Rhône - Alps, Lafarre(Ardeche)

9.1Fenomenaal

• 7.9Eetgelegenheden
  • 8.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

24 reviews over Camping Domaine de Clarat

• 2019
    9Lotte & Joost26-08-2019

Prachtig, groen, grote plekken en heerlijk zwembad

Een heerlijk camping als je op zoek bent naar rust, natuur en een gemoedelijke sfeer. Geen entertainment, maar (jonge) kinderen vermaken zich uitstekend in de naastgelegen beek, het uitdagende klimrek of het fijne zwembad. De 15 plekken zijn heel ruim en zorgen voor een goede mix van privacy en gezelligheid. Het sanitair is prima in orde en de Franse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het ook fijn dat er niet alleen Nederlanders maar ook Fransen en Belgen waren.. De omgeving is erg mooi en er zijn leuke dorpjes en een fijn bergmeer in de buurt. Kortom een echte aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8DEBBAUT F. - MOEYERSONS E.20-06-2019

Natuur en rust !

We gingen jaren geleden al naar deze camping en hebben ons hart verloren aan de streek en het domein. Het riviertje Le Doux stroomt door het domein. In de zomer kan je zwemmen in diverse plans d'eau die men her en der aanlegt op de rivier. De nieuwe eigenaars zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Zij kozen eerder voor het concept chambres d'hôtes : er zijn prachtige kamers in de oude zijdefabriek. Wel spijtig dat de bar niet open was. We missen dat enorm want deze plek was vroeger het hart van de camping. Sanitair is voldoende als er weinig kampeerders aanwezig zijn. Dat geluk hadden wij in juni. De plaatsen zijn ruim en prachtig . Het is de perfecte plek als je rustig wil kamperen, midden in de natuur (rust, bomen, bloemen, vogels, herten, helder stromend water... ....)

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    9Anky14-08-2018

Heerlijke ontspannen week op een prachtige plek

Op deze kleinschalige camping voel je je als gast van harte welkom en kom je helemaal tot rust. De camping is goed verzorgd en heeft een leuke bar en goede table d'hotes mogelijkheid. Brood kan je bestellen. De plekken zijn lekker ruim, het zwembad was groot genoeg. ik miste wel wat lekkere ligbedden bij het zwembad. De bezetting bestond hoofdzakelijk uit vriendelijke jonge Nederlandse of Vlaamse gezinnen. De sfeer was enorm prettig. De camping ligt behoorlijk afgelegen in een schitterende omgeving (wat voor cijfer geef je daar dan voor?) Wij hebben een heerlijke week gehad!!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Roos14-08-2018

Heerlijk

Wat een heerlijke camping. Het is er super rustig, prettige sfeer en heerlijke beek en zwembad. De eigenaren zijn zeer hulpvaardig en kunnen goed koken voor een prima prijs.

De camping ligt vrij afgelegen ( bereikbaar via prachtige en zeer steile en bochtige weg) dus neem wat eten mee. De supermarkt ligt op 30 minuten rijden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Koos en Ria10-07-2018

Geweldige natuurcamping, ruime plaatsen, gastvrij

Domaine de Clarat is een rustige natuurcamping met uitzonderlijk grote en vrije plaatsen. Uitzicht op velden en bos, het geluid van een kabbelend riviertje, genieten van het zwembad. De franse eigenaren, Jean Philippe (spreekt goed engels) en Natali, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het dichtstbijzijnde dorp is zo'n 10 minuten rijden, maar op de camping zelf is een sfeervolle bar met terras en en op verzoek kookt Natali voor de gasten. Wij hebben enorm genoten - ook van de wandeltochten.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

10Koen Paulissen25-08-2017

Verborgen parel

Geweldige plek in de vallei van de Doux omgeven door natuurpracht. Gites en enorme kampeerplaatsen. Schoon zwembad en mooi sanitair. Beste kampeerplek ever!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Marc15-08-2017

Fantastische authentieke rustige plek in de natuur

Camping is een aantal jaren dicht geweest en heeft sinds kort nieuwe eigenaren. Wij hebben er negen dagen gestaan en we wilden eigenlijk niet meer weg. Heerlijk rustig en veel ruimte, er is een klein zwembadje en de omgeving is heerlijk om te wandelen en fietsen. Als je wil kun je in op de camping eten en vaak ook broodjes bestellen. Wat wil een mens nog meer! Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Voor boodschappen moet je wel wat verder rijden.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Sanne02-08-2017

Mooie natuurcamping!

Deze prachtige natuurlijke camping ligt super rustig en is echt een klein paradijsje! Aan een klein helder riviertje, met een bescheiden schoon zwembad, een mooi verzorgd rustig en zeer ruim terrein met super zorgzame en vriendelijke (net nieuwe) eigenaren. Een ontbijt kun je voor 6 euro verzorgd krijgen of brood bestellen. Eigenaar spreekt ook nog goed Engels, heeft goede tips en is erg behulpzaam. Voor ons echt alles wat we wilden!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 7JS19-08-2014

Prachtige camping

Mooie rustig gelegen camping. Mooi zwembad, leuke riviertje, jeu de boulebaan, klimrek, ruime plekken en ( gratis) wifi.De website van de camping geeft aan table d hotes te bieden maar dit is niet het geval. Dit in combinatie met afgelegen ligging maakt het nogal onhandig. Camping is paar jaar geleden overgenomen en van enige catering is nauwelijks sprake. Tussen 17.30 en 19.00 uur is er een biertje te krijgen. Service van eigenaren is wat stug maar ze zijn niet onwelwillend.

• 1Eetgelegenheden

jean Philippe, GERANT, 20-07-2017

Wij zijn bijzonder verheugd te kunnen mededelen dat u eigenaar wijzigen en heropening van Clara's domain. Vanaf deze zomer, kom en ontdek deze prachtige plek. Jean-Philippe en Nathalie zal er alles aan doen om u welkom te heten bij optimale zodat u gekruist(doorgebracht) een aangenaam moment in Ardèche. Heel binnenkort. Jean-Philippe en Nathalie

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9syb08-08-2014

Wat een mooie lokatie

We hebben 2 heerlijke weken gehad in Clarat. Het ligt prachtig in een dal aan een rivier waar je in een band lekker kan afdobberen. Het is een kleinschalige camping met een paar gites. Het zwembad is geweldig en als wat minder weer is, is er een leuk speeltoestel voor de kinderen bij de rivier. Wij en de kinderen hebben ons prima vermaakt.

jean philippe, GERANT, 20-07-2017

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014