Géén boekingskosten

Camping Domaine de Clarat

FrankrijkRhône - AlpsLafarre(Ardeche)

We hebben de beste aanbieders voor Camping Domaine de Clarat voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 24 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

24 Reviews over Domaine de Clarat

• 9Lotte & Joost26-08-2019

Prachtig, groen, grote plekken en heerlijk zwembad

Een heerlijk camping als je op zoek bent naar rust, natuur en een gemoedelijke sfeer. Geen entertainment, maar (jonge) kinderen vermaken zich uitstekend in de naastgelegen beek, het uitdagende klimrek of het fijne zwembad. De 15 plekken zijn heel ruim en zorgen voor een goede mix van privacy en gezelligheid. Het sanitair is prima in orde en de Franse eigenaren zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Wij vonden het ook fijn dat er niet alleen Nederlanders maar ook Fransen en Belgen waren.. De omgeving is erg mooi en er zijn leuke dorpjes en een fijn bergmeer in de buurt. Kortom een echte aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Eetgelegenheden
  • 9Erik20-08-2019

Heerlijke camping, echte aanrader!

Prachtige camping met terrasinrichting. Grote kampeerplekken en zeer behulpzame eigenaren. Ideaal dat je het kamperen ook kunt combineren met een nacht in een chambre (bijvoorbeeld eerste avond na aankomst of avond voor vertrek). Mooie ligging in een dal en aan een riviertje. Veel speelplezier voor de kinderen en ontspanning voor de ouders door het zo goed als ontbreken van mobiel (internet) bereik.

• 9Judith13-08-2019

Aanrader!

Enorm genoten op deze camping. Fantastische plek, ruime plaatsen, prima sanitair en zeer vriendelijke eigenaren. Onze kinderen konden volop spelen in het riviertje, zwembad en de klimtoren. Voor herhaling vatbaar!

• 7Eetgelegenheden
  • 8DEBBAUT F. - MOEYERSONS E.20-06-2019

Natuur en rust !

We gingen jaren geleden al naar deze camping en hebben ons hart verloren aan de streek en het domein. Het riviertje Le Doux stroomt door het domein. In de zomer kan je zwemmen in diverse plans d'eau die men her en der aanlegt op de rivier. De nieuwe eigenaars zijn heel behulpzaam en vriendelijk. Zij kozen eerder voor het concept chambres d'hôtes : er zijn prachtige kamers in de oude zijdefabriek. Wel spijtig dat de bar niet open was. We missen dat enorm want deze plek was vroeger het hart van de camping. Sanitair is voldoende als er weinig kampeerders aanwezig zijn. Dat geluk hadden wij in juni. De plaatsen zijn ruim en prachtig . Het is de perfecte plek als je rustig wil kamperen, midden in de natuur (rust, bomen, bloemen, vogels, herten, helder stromend water... ....)

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair
  • 10L. de Haan19-06-2019

Mooiste camping ever

Prachtig gelegen camping, zeer rustig, eigenaars zijn super gastvrij en behulpzaam Heerlijk eten. Een plek om elk jaar naar terug te gaab

• 10Eetgelegenheden
  • 9Anky14-08-2018

Heerlijke ontspannen week op een prachtige plek

Op deze kleinschalige camping voel je je als gast van harte welkom en kom je helemaal tot rust. De camping is goed verzorgd en heeft een leuke bar en goede table d'hotes mogelijkheid. Brood kan je bestellen. De plekken zijn lekker ruim, het zwembad was groot genoeg. ik miste wel wat lekkere ligbedden bij het zwembad. De bezetting bestond hoofdzakelijk uit vriendelijke jonge Nederlandse of Vlaamse gezinnen. De sfeer was enorm prettig. De camping ligt behoorlijk afgelegen in een schitterende omgeving (wat voor cijfer geef je daar dan voor?) Wij hebben een heerlijke week gehad!!

• 9Roos14-08-2018

Heerlijk

Wat een heerlijke camping. Het is er super rustig, prettige sfeer en heerlijke beek en zwembad. De eigenaren zijn zeer hulpvaardig en kunnen goed koken voor een prima prijs.

De camping ligt vrij afgelegen ( bereikbaar via prachtige en zeer steile en bochtige weg) dus neem wat eten mee. De supermarkt ligt op 30 minuten rijden.

• 10Aglaia28-07-2018

Hidden gem!

We spent a week at this beautifull campside. It is very quiet and in beautifull nature. The camping spots are spacious.

There is a good swimming pool, and children can play in the little stream that runs along the campside. Also there are some great hikes and bikerides in the area. As well as nice villages and markets and a steam train through the gorges and much more! The hosts are very welcoming and helpfull, they can provide lots of information about the activities in the area.

As the campside is quite remote it takes about a hour to reach a bigger city (both Valence and Tournon-sur-Rhone are worthwhile).

There is a simple but cosy bar/restaurant on the campside with nice terace. Also you can order baguettes etc for next morning. There is no grocery store so bring your own groceries.

We highly recommend domaine Clarat!

• 7Eetgelegenheden
  • 10Koos en Ria10-07-2018

Geweldige natuurcamping, ruime plaatsen, gastvrij

Domaine de Clarat is een rustige natuurcamping met uitzonderlijk grote en vrije plaatsen. Uitzicht op velden en bos, het geluid van een kabbelend riviertje, genieten van het zwembad. De franse eigenaren, Jean Philippe (spreekt goed engels) en Natali, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Het dichtstbijzijnde dorp is zo'n 10 minuten rijden, maar op de camping zelf is een sfeervolle bar met terras en en op verzoek kookt Natali voor de gasten. Wij hebben enorm genoten - ook van de wandeltochten.

• 10Staat v/h sanitair
  • 10Koen Paulissen25-08-2017

Verborgen parel

Geweldige plek in de vallei van de Doux omgeven door natuurpracht. Gites en enorme kampeerplaatsen. Schoon zwembad en mooi sanitair. Beste kampeerplek ever!

• 10Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar