Reviews over Ladern-sur-Lauquet

rust en ruimte

ad,
    9-7-2014

na twee jaar weer terug naar ons Frans boertje.

Op 3 ha stonden we weer met maximaal 3 andere kampeerders.

De omgeving leent zich bijzonder voor mooie uitgezette wandeltochten ( rond 30 in een straal van 25 km.) Guy heeft de kaarten/beschrijving hiervoor.

Zwemmen in het riviertje langs de camping is ook een belevenis

Rustige plek met gigantisch veel ruimte

ad,
    14-7-2012

wij hebben een heel fijne rustige kleine camping gevonden, 15 km ten zuiden van Carcasonne:Ladern sur Laquet, gemeente St. Hilaire

Deze is onbekend bij Nederlanders, dus geen Anwb of Acsi-vermelding ( eigenlijk willen we dat ook zo houden)

Heerlijk rustige en mooie omgeving rond Limoux, wijngebied met kleine wijngaarden en veel kleine dorpen met uitgezette wandeltochten.

Op de 4 ha. grote camping aan een riviertje waar goed gezwommen kan worden, waren wij een week praktisch de enigen op de 25 plaatsen.