Camping Le Ch'ti Franoi

Laatste review

heerlijk rustig in het naseizoen

Peter & Sylvia,
14-10-2016

De Camping ligt een stukje van de bewoonde wereld dus is de auto noodzakelijk om de omgeving te verkennen .

wil je lopen dan kun van het terrein aan de achterkant zo de bospaden op of kun je tussen de velden met druivenranken genieten van de uitzichten. Audrey en Steve zijn de Engelse camping eigenaren die je overal mee willen helpen en al 11 jaar eigenaar zijn en dus alles weten over de omgeving m.b.t. bv Markten , bezienswaardigheden ect.

Wij zaten hier de laatste 17 dgn dat de camping open was en hebben de camping op 1 gast na helemaal voor ons zelf gehad .

Ook waren we dus de enige gasten in het zwembad wat overigens keurig schoon gehouden werd.

Helaas geen broodservice meer maar daarvoor reed ik s'ochtends even naar het dorp en haalde het daar zelf heerlijk vers bij 1 van de 3 bakkers. chalet/mobilehome waren keurig schoon en toen we kwamen mochten we zelf kiezen welke we wilden op het terrein!

top vakantie gehad en ga zeker nog een keer

top vakantie gehad en ga zeker nog een keer

Geweldig

Familie de graaff
23-8-2015

Voor 2e jaar op rij naar deze camping geweest en weer een fantastische vakantie gehad. Stacaravan weer heel schoon en netjes en de eigenaren zijn altijd heel vriendelijk. Er heerst een hele relaxte sfeer op de camping, ideaal voor een relaxte vakantie.

Rust, reinheid en...

Remco
3-9-2014

Op 5 (auto)minuten van Lablachere. Dat dorpje biedt naast de wekelijkse markt de basics als een supermarkt en bakker. Niet dat je de bakker nodig hebt want op de camping hebben ze een uitstekende en betaalbare broodjes-service. De goedlachse Steve en Audrey staan op hun eigen manier de hele dag voor je klaar.

Van de 40 plaatsen op de camping zijn er slechts 10 passantenplaatsen, dus een typische camping in de zin van tenten en caravans is het niet. Sfeer is toch prima, met regelmatig 's-avonds wat campingvertier als karaoke en disco. Kneuterig, jawel, maar in een ongedwongen sfeertje en dat past goed in de hele entourage. Gaat overigens wel door tot ruim 23.00 uur dus verwacht 's-avonds geen oase van rust.

Publiek is een goede mix tussen Britten, Fransen en landgenoten. Zwembad heerlijk rustig, schoon en groot genoeg. Camping is overzichtelijk en kleine kinderen kun je rustig laten spelen.

Kortom, basic camping in rustig deel van Ardeche. Net aanbod voor een nette prijs.

Mooie kleine camping

leroy
30-8-2014

Net terug van 2 weken vakantie bij Le Ch'ti. Deze camping is redelijk centraal gelegen voor diverse uitstapjes in de omgeving. Wij zaten in een staancaravan deze zijn in nette staat en er is veel ruimte bij de caravan (op het hoger gelegen stuk) ook een schiterrend uitzicht. De eigenaar is een Engels stel.

Absolute aanrader

fam. de Graaff
28-7-2014

Le Ch'ti Franoi is een hele fijne, gezellige, kindvriendelijke, kleine en rustige familiecamping. Wij hebben 2 weken een caravan gehuurd en hebben een super vakantie gehad. De caravan was heel schoon en sanitair zag er uitstekend uit. Het zwembad was ook erg netjes en schoon en werd dagelijks meerdere keren gecontroleerd. De camping beheerders zijn ontzettend vriendelijk en staan altijd voor je+ klaar. Een echte aanrader dus.....wij gaan zeker weer een keertje terug.

Lekkere rustige camping

Peter Bergsma
16-9-2013

We zijn deze zomer twee weken op deze camping geweest in een stacaravan.Het is een leuke rustige camping met zeer gastvrije en aardige eigenaren. Het zwembad leek in eerste instantie klein maar bleek toch groot genoeg voor deze camping!De ligging van het zwembad is ook super want het ligt bijna de hele dag in de zon.In de mooie omgeving vindt je vanalles, al is het wel effe rijden. De camping ligt op een heuvel op ongeveer 5 kilometer buiten Lablachere, en de klim is vooral in de avond lastig zonder straatverlichting.Op de camping is er wel wat vertier voor kinderen maar verwacht niet te veel.Het personeel en de eigenaren Audrey en Steve spreken engels (zijn ook engels) en het zijn erg hulpvaardige en aardige mensen!!Wil je rust, en een mooie omgeving dan moet je hier zijn.We gaan bijna nooit ergens voor een tweede keer heen, maar hier zou ik dat nog wel eens willen overwegen!

De vakantieplek die wij zochten

Miranda
19-8-2013

Op de camping le Chti Franoi vonden wij wat wij in een vakantie zochten.

Een heerlijke rustige uitvalsbasis na een dag intensief sporten of bezienswaardigheden bekijken.

Heerlijke rustige plek in Ardèche!

Judith
25-7-2013

Heerlijke vakantie gehad op camping le Ch'ti Franois in Lablachere!

Mooie simpele stacaravan met overweldigend uitzicht op wijnvelden!

Camping is klein(40 plekken) en dat maakt het voor ons erg aantrekkelijk!

De eigenaren weten wie je bent en welke kinderen bij je horen! Ze maken een gezellig praatje als je hier behoefte aan hebt!

Het zwembad was heerlijk fris en schoon en vaak erg rustig!

Maar vooral de omgeving is super!

Leuke markt in het dorpje Lablachere, leuk stadje joyeuse in de buurt! Op een half uur van Vallon pont d'Arc en gorges du Ardèche! Dus als je wilt zit je zo in de drukte! Ook een riviertje op kwartiertje rijden! En prachtig wandelen vanaf de camping!

Wij hebben genoten van onze vakantie met twee kleine kindjes!

heerlijke vakantie plek

marianne
17-9-2012

In 2011 hebben we 2 weken onze vakantie doorgebracht op camping le ch'ti Franoi, en omdat het toen enorm goed was bevallen, hebben we afgelopen zomer van 27/7 t/m 11/8 wederom een heerlijke vakantie gehad. Het ontvangst bij aankomst was zo enorm vriendelijk, de eigenaars vonden het heel fijn om ons weer te zien. Wij hadden dezelfde mobilhome gereserveerd als vorig jaar, en die was nog net zo netjes en schoon. Het heerlijke zwembad, waar veel aandacht aan geschonken wordt, was weer zalig. Beetje koud bij inspringen, maar als het ruim boven de 30 graden is, is het een zalige verkoeling. De ruimtes rondom de caravans is groot. Genoeg ruimte voor (kleine) de kinderen om te spelen en te ravotten. Wij waren er met 4 volwassen personen. Wat zo zaligf op deze camping is, is dat het niet massaal is, en er een aangename rust heerst. De eigenaren Audrey en Steve zijn heel erg vriendelijke mensen en staan voor je klaar, zodra je ze nodig hebt. Voor ons volgend jaar weer naar deze stek.

fijne plek in de ardeche

mpoelman
6-5-2012

Vriendelijke eigenaren, die inspeelden op wat wij nodig hadden. rackets voor de kinderen om te tennissen, drinken voor de hond, rust.

Deze camping ligt op korte afstand van Lablachère. Daar kun je heerlijke broodjes halen bij de bakker. Een bezoek aan de markt van Joyeuse is ook de moeite waard. Vanaf het terrein kun je goed wandelen tussen wijngaarden en bossen. Daar de camping ten opzichte van de omgeving hoog ligt, is de terug weg altijd vermoeiender dan de heen weg.

Je kunt naar de bekende gebieden als Vallon Pont d'arc, maar ook de andere kant het gebergte van Tanarque is de moeite waard. Een rit van Planzolles naar Le Vans binnendoor is schitterend. Je moet niet te veel auto's tegen komen dan want de weg is wel erg smalletjes.

prima rustige locatie

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Ch'ti Franoi in Lablachère, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Ch'ti Franoi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.