Appartement Residence NEMEA Les Chalets des Cimes

7.2Goed

• 6.8Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte
  • 5.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Residence NEMEA Les Chalets des Cimes voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Sauna
Meer appartement info

26 reviews over Appartement Residence NEMEA Les Chalets des Cimes

• 7franel05-04-2014

Goed appartement voor die prijs

Gunstig gelegen appartement. Naar het centrum/piste ca. 10 minuten lopen. We hadden 5 kamer appartement met 4 volwassenen en 1 klein kind. Keuken is redelijk, maar wel minimaal van afmeting. Bedden te kort (ca. 180 cm) en redelijk hard. Schoonmaak redelijk. Wifi (betaald) slechte ontvangst. Bij receptie wel goede ontvangst (wifi).

Gereisd met jonge kinderen in maart 2014

• 8heyninck robert23-07-2012

leuke en verzorgde appt. voor een rustige vakantie

proper appt. , rustig gelegen met mooi uitzicht en toch op wandelafstand van het centrum

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Mirko27-02-2011

Prima appartement/dorp met enkele minpunten.

Plus: . mooi uitzicht vanaf t erg grote balkon. .gezellig dorpje met veel activiteiten, markt op vrijdag. . veel terrasjes onder aan de piste! Min: .geen tv(wel te huur á € 42,- p/wk) .geen internet(gratis, maar alleen in receptie) .pistes niet op loopafstand, dus namen we de auto.parkeren aan de piste.de bus reed erg omregelmatig .kleine appartementen. .véél sleepliften op belangrijke verbindingen tussen pistes&lange wachtrijen bij liften.(kan door de voorjaarsvakantie komen)

De zon, verse sneeuw en het dorp hebben ons ondanks die enkele minpuntjes een erg mooie week bezorgd.Achteraf best fijn een week zonder tv&internet:-)

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 8birgit schuer15-02-2011

Prachtig!

Het is een zeer mooi complex!!! Prachige uitzichten vanop 't balkon!!! Adembenemend! Ook een ruime inrichting van 't app.! Proper en verzorgd! Wat we niet zo positeif vonden zijn de openingsuren van de receptie, mede ook die van de sauna en zwembad. We zouden 't aangenamer vinden als deze tot bijvb. 22u open zijn zodat we s' avonds na 't eten nog even kunnen ontspannen door te zwemmen en sauna. De afstand tot de pistes is niet echt een probleem voor volwassenen al is het handig dat er een gratis pendelbus rijdt! Met 4 kleine kinderen is het kwasie niet mogelijk te voet tot aan de pistes te gaan. We vonden 't algemeen een fijne vakantie is verzorgde app.!!!

Mvg, Birgit

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 7TGCA de Bresser27-01-2010

prima skigebied

We hadden een 9 persoons appartement met 5 volwassenen, maar nog was er weinig ruimte voor je bagage. We hadden wel 1 kamer over, maar dan toch erg weinig bergruimte. Er was geen broodjes service en dat hebben we erg gemist. Ook jammer, dat je gebruik moest maken van een ski bus, die erg onregelmatig reed. Wel een prima week gehad, lekker weer, 1 dag erg veel sneeuw, heerlijk!

• 4Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5Lieve en Bengi06-01-2010

Weinig ruimte!

We zijn hier geweest de week van Oudjaar 2009. We waren met 6 volwassenen en 1 baby. We hadden een chalet genomen voor 9 personen om zeker voldoende ruimte te hebben. De kamers waren piepklein en hadden geen opbergruimte, noch kledingkasten. De woonruimte was ook enorm basic en klein. 1 ruimte met een keukenmeubel, 1 eettafel en 1 sofa en een klein kastje. Voor de prijs viel het eigenlijk enorm tegen. De ligging was niet slecht. Centrum makkelijk bereikbaar met de bus. Aanrader: le tonneau. Lekker eten en drankjes!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9Patrick08-04-2009

Prima

Mooi netjes en effectief ingericht appartementje. 3 kamer appartement is prima voor 3 a 4 personen. Een slaapkamer met een tweepersoonsbed. En een kamertje met kastruimte voorzien van een stapelbed. Badkamer voorzien van bad met een douchekop. Bij de receptie was de mogelijkheid om 9 uur tot 19.00 gebruik te maken van de sauna voor 2 personen, en een zwembad. Zelf ook gebruik van gemaakt was allemaal prima. De piste is te bereiken met de bus die de gehele dag rond rijd. Maar wij pakte zelf altijd de auto, dat ging vaak wel sneller. Eten in het dorpje was prima, heerlijke pizza;s vooral. In dit dorpje was de apres ski ver te zoeken. Maar dan zijn de grotere plaatsen weer voor. Bij de pistes had je ligstoelen en terrasjes, waar het tot een uurtje of 18.30 gezellig is. Samengevat leuke vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in april 2009

• 8Deschrijver Patrick18-04-2008

Mooi appartement.Waren met zijn vieren en hebben 3 kamer app. geboekt.Zo hadden we meer plaats.Mooie pistes, maar na het skieen niet veel te beleven.Vriendelijke uitbaters. Periode 29/03/08 tot 05/04/08

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in april 2008

• 8Deshrijver Patrick10-04-2008

Mooie accomodatie. Hebben 3-kamer app. genomen met 4 personen. Dit laat toe om meer ruimte te hebben.Pistes mooi en niet ver. Skibus in orde. Niet veel te beleven in het dorp na het skieen.

Gereisd met familie in maart 2007

• 8Berend07-04-2008

Keurig netjes complex met voor franse begrippen ruime appartementen. Zat zelf in een 9p app. met 6 volwassenen. Er was te weinig kastruimte in de kamers maar twee volledig ingerichte badkamers maakt een boel goed; Net als het ruime balkon. Ver lopen naar het centrum van La Toussuire (800m) maar stalling van skispullen in het dorp maakt de wandeling dragelijk. De skibus rijdt (in elk geval in het laagseizoen) niet erg vaak, lopen is dus het enig alternatief. Zwembadje stelt niet veel voor evenals de kleine (koude) sauna. Personeel van de accomodatie Neama is wel erg vriendelijk en is bijzonder behulpzaam en coulant. Kortom een aanrader voor goedkoop en ruim verblijf in een kindvriendelijk skioord

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2008