Appartement Résidence Les Balcons des Aiguilles

8.9Fantastisch

• 8.3Ligging t.o.v. pistes
  • 8.8Inrichting
  • 8.6Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Résidence Les Balcons des Aiguilles voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Jacuzzi
  • Sauna
Meer appartement info

14 reviews over Appartement Résidence Les Balcons des Aiguilles

• 8Manon van Dongen19-04-2013

Mooi ruim appartementencomplex

Maart verbleven mijn partner en ik een week in het complex. Ten opzichte van de foto's op internet viel het appartement ons wat tegen, maar alles heel netjes. Relatief nieuw complex, dus alles in goede staat. Wij verbleven in een app. tot 6 personen, maar er is dan maar 1 2 persoonsbank. Keukenuitrusting is wat beperkt, bv. geen waterkoker. Wel is er een oven aanwezig, een magnetron met grill functie. In het complex is bij de receptie gratis WiFi, jongen bij rec. erg behulpzaam. Wel een gebrek is dat je p.p. maar een set van 1 kleine en 1 grote handdoek krijgt. De bedden zijn echt ontzettend hard!!! Het complex bestaat uit 3 chalets. In hoofdgebouw zwembad, sauna en haman, allen gratis. Alle gebouwen toegankelijk middels code en elk gebouw eigen skilockers in kelder. Afstand centrale pistes nog 5 a 10 min. lopen, wij hebben locker gehuurd bij Sport2000. Dorpje weinig sfeervol.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Mariska01-02-2010

super leuke lokatie!

Het appartement is nieuw en ziet er netjes en verzorgd uit. Het ligt aan de piste en skilift. Leuk skigebied voor alle niveau's. Echt een aanrader!

Enige minpuntje is dat je pas om 17:00 uur het appartement in kan. Tip!Indien je zelf het appartement schoonmaakt en je wilt 's ochtends vroeg vertrekken; meld dit dan de dag van te voren zo vroeg mogelijk. De appartementen worden vanaf 8 uur gecheckt op volgorde van afmelding. Je loopt anders de kans dat je pas laat kan vertrekken. (ivm teruggave borg)

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9Tirol fan22-03-2009

Mooie en verzorgde residentie

Een 4 pers. appartement geboekt maar ter plaatse een 6 pers. gekregen dus voldoende plaats. Mooi en praktisch ingericht. Ons balkon lag enkel in voormiddag in de zon. Broodjesservice zeker aan te bevelen : lekker en niet duurder dan in supermarkt. Restaurant L'alpage op 50 m erg gezellig en lekker gegeten. Alle dagen stralende zon, een gezellige en comfortabele residentie dus wij hebben een zalige vakantie gehad.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Linda & Michel17-03-2009

Goede vakantie, voor herhaling vatbaar!

Appartement waren goed en ruim, kregen een 3kmr app.ment ipv 2kmr app.ment. Netjes schoon. Personeel receptie erg vriendelijk en spreken Engels, erg on-Frans. Dichtbij de piste en je kan bijna terug skien tot aan het appartement. Lopen naar het centrum is niet zo ver. Leuk restaurantje op 50m lopen en ook een supermarkt ernaast. Zwembad/sauna was ook relaxed. Al met al een hele goede vakantie gehad. Voor herhaling vatbaar.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2009

• 9Rummens02-02-2009

Erg mooi en voor herhaling vatbaar!

Nieuw appartementencomplex. Wij kregen een 6 pers. appartement omdat de geboekte 4 pers. vol waren. Ruimte was prima, ruim appartement voor franse begrippen. Mooi zwembad met sauna en hammam. Ontvangst zeer goed, wordt prima engels gesproken. Skilift op 50 meter, dorp ongeveer 10 minuutjes lopen. Piste loopt tot aan het complex, langlaufloipe idem. Kleine supermarkt en zeer goed restaurant op 40 meter. Handdoeken en linnengoed was inclusief. Broodjesservice via receptie was prima. Let wel op, er is geen gratis parkeerruimte buiten het complex. Dus gebruik maken van parkeergarage (29 euro per week). Wij komen zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9Een familie uit Nederland11-01-2009

Goed, mooi

Het appartement mooi, schoon en groot zeker voor Franse begrippen. Skilift op ca 50 meter. Gebied is ook erg leuk. Echt een aanrader, enig minpuntje is misschien het dorp daar mag wel wat gezelligheid in komen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2008

• 9Familie uit België05-01-2009

Leuke vakantie!!

Wij zijn net terug van deze residentie en het is zeer goed meegevallen! Alles is er spikspinternieuw! Bij de receptie kan je brood en pizza's bestellen. Er is een supperette dichtbij. Er vertrekt op 50 meter van het appartement een skilift. Mits wat spitsvondigheid kan je van daaruit naar het volledige skigebied van La Toussuire. Er vertrekt ook om het kwartier een busje naar het centrum op ongeveer 5 minuten rijden. Zeker een aanrader!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2008

2 tips over Appartement Résidence Les Balcons des Aiguilles

• Paul Wassink, 05-02-2012 Rapporteren

De prijzen voor eten en drinken op de pistes vonden wij het algemeen acceptabel. In Saint Sorlin d'Arves heb je vlak bij lift 14 TSF des 3 lacs een prima eetgelegenheid met een fantastisch uitzicht en prima prijs kwaliteit verhouding.

• Lieve florizoone, 23-03-2014 Rapporteren

Zeker gaan eten in restaurant L ecurie heel lekker gezellig en aanvaardbare prijs

2 vragen over Appartement Résidence Les Balcons des Aiguilles

• A., 07-11-2010 Rapporteren

Internet

Ik zou graag willen weten of er internet beschikbaar is. Heeft iemand enig idee?

• e.dinkla, 02-08-2010 Rapporteren

hond meenemen

graag wil ik weten of het een groot en gehorig complex is. wij willen op wintersport met de hond en zitten dan meestal in een vrijstaand/2 onder 1 kap chalet. er mogen honden in het complex, maar is dit ook te doen? zijn er voldoende wandelpaden in de omgeving?

Appartement Résidence Les Balcons des Aiguilles info

• Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Open haard
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad