Appartement Les Mousquetons

5.7Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, La Toussuire

Op vakantie geweest naar Les Mousquetons?

5.7Voldoende

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Les Mousquetons

• 8olaf07-01-2013

klein kompleet appartement super mooie ligging

Ook ik ben verrast door de voorgaande gast die zo'n slechte waardering gaf. Het was niet groot maar dat zijn we wel van de franse appartementen wel gewend, Frappant genoeg konden we wel al onze ski spullen, boodschappen etc makkelijk kwijt. Wij hadden ons door de eerdere slechte beoordeling laten beïnvloeden en dat bleek dus zwaar ongegrond. Het was er erg schoon en wat een hoeveelheid spullen: mooie tv met decoder, veel en goed keukengerei (pannen!), stofzuiger, sneeuwschep, wok, gourmetstel spelletjes etc etc. Ligging is werkelijk een van de mooiste die ik heb gezien. En dat zijn er heel veel! We sliepen op een bedbank met een goede matras, zeker geen ikea bedje! De bedbank lieten wij uitgeklapt staan en toch was er ruimte genoeg. Pluspunten: ligging, warm appartement, kompleet, aparte WC, privé parkeergelegenheid, Minpunt: sleutel adres is een dorp verder. Belachelijk van reisorganisatie die ook zeer slecht te vinden zijn!!! Het appartement daarentegen is wel makkelijk te vinden.

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

• 6n.vd. Berk04-01-2013

Voor herhaling vatbaar

Was verrast na voorgaande beoordeling dat het appartement schoon was, de meegenomen gloor was niet nodig, fantastisch uitzicht op de piste. Achter appartement verbindingspiste naar skilift soleil, service van touroperator was ook prima, wij hebben geen slechte ervaringen ondervonden.

Gereisd met partner in december 2012

• 3D.Karelse28-02-2012

Geen aanrader!

Geen aanrader! Deze 4 pers.accomodatie is geschikt voor 2 personen. Het appartement was heel erg vies en slecht onderhouden. Slechte kleine bedden! Vieze dekens. Ligging is perfect, skies aan en 50 m lopen naar de piste. Mooi uitzicht op de bergen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2012

1 tip over Appartement Les Mousquetons

• olaf, 07-01-2013 Rapporteren

Neem een mini oventje mee! Zijn licht, goedkoop en daar erg makkelijk. Het appartement heeft alleen een magnetron.

0 vragen over Appartement Les Mousquetons

Appartement Les Mousquetons info