Chalet Chappellaz

Chalet info

Meer chalet info

9 reviews over Chalet Chappellaz

• 5KDK03-08-2012

Ruime chalet, niet proper en niet aan de skipiste

Wij zijn in 2009 naar deze chalet in La Toussuire gegaan. Helaas klopte de informatie die we gekregen hadden niet helemaal. De chalet ligt niet aan de skipiste en minstens 500 m van een skilift. Bovendien was de chalet echt allesbehalve proper bij aankomst. In de badkamer was schimmel terug te vinden, het stof lag in pakken op de tafel en de bedden waren ook vies. Wel een heel ruime chalet. Er staat wel geen bordje om de chalet terug te vinden en er staat ook geen aanduiding bij de chalet zelf dus het is even zoeken bij aankomst. (Een foto hoe het eruit ziet is handig). De chalet ligt ook even stappen van het centrum

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 7anno niem04-02-2011

Als het huis beter schoongemaakt wordt is t super.

Wij waren er met 7 volwassenen en een baby van 7mnd, het appartement was naar onze mening niet schoon (afzuigkap zat onder het stof en de onderkant was vet en stoffig) en er stond geen stofzuiger in het huis. verder is het huis zeer gehorig, en kun je de cv niet regelen waardoor het heel erg warm is huis was.Ook liggen de pistes erg ver weg, en niet zoals aangegeven in de brochure, en dat was een grote tegenvaller voor ons.

Het uitzicht van het huis is echt fantastisch! en de ruimte in het appartement is super! Op zondag hadden we geen gas meer, en de huisbaas kwam binnen 10 min een nieuwe brengen.

• 3Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 7Hoefnagels05-01-2011

Mooi chalet, ligt niet direct aan de piste

Appartement Chappelaz is een ruim en mooi chalet. wij zaten er met 6 volwassenen en 5 kids (kerst 2010). Het ligt echter niet aan de piste zoals de brochures doen geloven. zie foto (middelste woning is Chapellaz) Naar het centrum waar de liftten en skilessen beginnen is het 700m lopen (er gaat ook elke half uur een skibus). Er is dichterbij op ca 200m ook 1 lift welke helemaal aan de rand van het gebied zit. Deze draait pas vanaf 9 uur, dus als dan je skiles begint heb je daar 's ochtends niks aan...... Gevorderden skieers kunnen wel terug skieen naar het chalet maar moeten dan wel de laatste 100m een stuk off piste. La toussuire heeft voornamelijk stoeltjesliften maar deze zijn, op enkele uitzonderingen na, vrij langzaam. Boven in het gebied zijn er ook nog vrij veel sleepliften.

• 5Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

• 0Natasja23-03-2009

Mooi huis, goede locatie

Als het beter schoongemaakt wordt, is dit een goed huis op een leuke plek, met alles op loopafstand. Wij waren er met 8 volwassenen en 1 kindje van 1,5 jaar. Beneden is het ruim en heb je een hele grote eettafel. Boven is het wat krap in de 3 slaapkamers.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 10Candy Mulder28-01-2007

Prachtig chalet, alles was piekfijn in orde. Goeie huisbaas die alles komt regelen...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2006

• 8PAUL28-10-2005

het chalet was pikfijn inorde was wel eerste jaar open groot en goed ingericht ligt op ongeveer 250 meter van de piste lag wel weinig sneeuw (3 april) hogere pistes ok

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in april 2004