Tijdelijk €25 aanbetaling

• 5.3Inrichting
  • 4.3Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Chalet Le Lobelia

• 5Herman Geertsema13-03-2015

Ondermaats chalet.

We zijn met 13 volwassenen en een baby tijdens de afgelopen krokus vakantie hier geweest. We hebben dit chalet geboekt via touroperator. Er waren enorm veel gebreken en tekortkomingen in dit chalet. We hebben hierover een klacht ingediend bij touroperator, die dit inmiddels zeer netjes hebben afgehandeld. Tevens met de mededeling dat als de o.a. door ons aangehaalde gebreken blijven touroperator dit chalet niet meer in haar assortiment opneemt. De ligging van het chalet is uitstekend. Daarom zo jammer dat het chalet helemaal niet is ingericht voor de 12 personen voor het grote gedeelte en dat het 4 persoons gedeelte helaas inderdaad een omgebouwd gedeelte van de garage leek. Dit kleine appartementje beschikte over 2 "camping bedden" terwijl de bedden in het 12 persoons gedeelte wel in orde waren.Er waren b.v. 4 simpele buiten stoelen (en dat dan voor een 14-16 persoons chalet), er lagen overigens nog wel 2-3 kapot rondom het chalet.

• 4Snowboarder04-07-2011

tegenvaller

Wij zijn in de voorjaarsvakantie een week naar "le petit Lobelia"geweest. Met z'n tweeen in het 4-pers. app. Bij aankomst vond ik het al een tegenvaller. Het lijkt net alsof ze van een deel van de garage/kelder nog maar een appartement gemaakt hadden (zeker geen 4 sterren waard) Het was vies. Gele spetters over de WC. Overal stof en haar, dan bedoel ik over de grond en op de meubels. Ik ben geen zeurpiet die met de vingers overal over heen veegt. Wij hadden gelukkig eigen dekbedden mee, omdat wij erg lang zijn, want ik durfde niet in de buurt te komen van de dekbedden die er lagen. zo vies lagen die erbij. Het grote appartement ligt er dus boven. Daarvan kun je die mensen letterlijk horen lopen. Het is erg gehorig. Ik zou dit niet voor 4 personen huren. Ik vind ook dat het voor 2 sterren een prima app. is, maar niet die 4 sterren die er vermeldt staan. Het uitzicht is wel erg mooi. Jammer dat het beloofde terraszitje niet aanwezig was. Kortom slechte prijs kwaliteit verhouding.

• 7Frits17-01-2011

Prijs kwaliteit is goed maar klein

Chalet La Lobelia in Toussiere bestaat uit twee delen. Het bovenste deel is geschikt voor 12 personen, 10 personen is beter en is erg mooi. Het onderste deel is klein en wordt verhuurd voor 4 personen maar is dan wel erg klein. Ook kan je beide delen in 1 keer huren, er kunnen maximaal 18 personen maar voor 16 personen is beter. Wij waren in 2011 de 2e week van Januari in het kleine Chalet, (Petit Lobelia). Dit Chalet is redelijk nieuw en de indruk was dat het nog niet helemaal af was. Het bestaat uit een kamer(tje) met open keuken, kleine douche met WC en een 2 persoons slaapkamer. In de kamer staat een 2 persoons slaapbank, eethoek met 4 stoelen. In de slaapkamer staan 2 eenpersoonsbedden. Het geheel is wel netjes, maar de aankleding kan iets uitbundiger. Keukenuitrusting is zeer summier, maar het Skigebied uitstekend.

Appartement Chalet Le Lobelia info

• CafeNiet beschikbaar