Hotel Le Montana

6.9Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, La Tania

Op vakantie geweest naar Le Montana?

6.9Voldoende

• 9.4Ligging t.o.v. pistes

• Sauna

10 reviews over Hotel Le Montana

• 8marcel24-09-2011

simpel maar goed

leuk hotel direct aan de pistes. naar de lift loopt het iets schuin op dus ca 100m prikken. de piste terug was ijzig en daardoor bijna niet te doen voor een beginner maar bij betere sneeuw moet dit geen probleem zijn. kamers netjes, schoon en zit je hoog genoeg nog wat zon. (wij zaten op de 1e en dan al vroeg in de schaduw). eten uitstekend zowel ontbijt als diner. helaas wel wat geluidsoverlast uit de loby/bar savonds, we hadden dan ook wel een van de eerste kamers vanaf de gang. voordeel was wel dat het beschikbare internet in de lobby ook nog werkte op de kamer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Koen Verhoeven07-02-2010

Rustig skiën met de kinderen

Touroperator zorgde voor een schitterende eerste ski-ervaring bij onze tweeling. Net 4 geworden mochten ze de eerste maal mee met de ESF. De begeleiding ging deze 's middags halen en begeleidde hen bij het eten en een leuke spelnamiddag. Elke dag als wij eraan kwamen, wilden de kinderen nog bij de Mini Club blijven spelen. De omkadering was zeer goed, zodat de ouders het volledige 3 vallees gebied kunnen verkennen. Ik las in het Frans een gebrek aan kennis van de Franse taal. Er zijn wel een aantal mensen die Frans spreken, maar de meeste van de staf zijn anderstaligen die Frans komen leren. Maar in dit hotel zitten meer Engelsen en Amerikanen dan Fransen, dus geeft dit weinig problemen. De staf doet wel zijn uiterste best, maar is onervaren. Het restaurant biedt zeer lekker eten, maar voor kinderen ietsje te laat (18.30 soep). Het dorpje is rustig, voor feestgangers valt er niks te beleven. In de lobby is er wel geregeld rustige live muziek en een haardvuurtje.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 5Ruud13-01-2006

Mooi hotel, mooie locatie vlak aan de piste, vlakbij de skilift. Jammer dat het personeel van het hotel niet beseft dat de gast geld betaalt voor het verblijf. Het goede eten wordt geserveerd door personen die daar geen opleiding voor gehad hebben. Het frapante is ook dat niemand aanwezig is om het bedienend personeel aan te sturen. Drankjes (met vanafprijzen van € 3,5) worden met een vertraging van 30 minuten tot 60 minuten uitgeserveerd. Witte wijn wordt op kamertemperatuur geserveerd. Als je het kouder wilt hebben kan je een ijsklontje krijgen of wachten tot de ijsklontjes uit de wijnkoeler hun werk gedaan hebben. In het op zich leuke zwembad mogen kinderen alleen doodstil zich vermaken. Dat springen en spatten niet mag kan ik nog begrijpen, maar dat ze alleen mogen zwijgen gaat veels te ver. Toppunt is dat ik met normaal gedragende kinderen het zwembad uitgezet ben. Het excuus van het management kon mijn boosheid hierover niet wegnemen. De drie sterren worden niet waargemaakt!!

Gereisd met familie in januari 2006

• 7Frans11-01-2006

Dit prachtig gelegen hotel heeft de slechtste bediening die ik ooit op wintersport ben tegengekomen. Na 14 dagen met kerst en oud en nieuw daar te hebben doorgebracht rest mij geen ander oordeel dan compleet waardeloos. Je betaalt voor een cola b.v. € 3,50 in het restaurant. Dan krijg je je drankje gemiddeld na bestellen na 30 minuten, ik heb het over gemiddeld want er waren uitschieters bij van meer dan een uur.

Verder is de bediening in het restaurant zeer slecht. Ze ruimen niet af, vergeten dat je er zit, stoten drankjes om, geven oud water, spreken slecht Engels, en zo kan ik nog een hele tijd door gaan.

Ik ga ook zeker een klacht indienen bij de directie van Eurogroup!

Geen aanrader!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in december 2005

• 7P.Kapteijn21-12-2005

Le Montana is erg gemakkelijk te bereiken: met trein naar Moutiers en daar vandaan met een bus tot de voordeur. De kamers zijn ruim, stil, hebben mooi uitzicht. Het eten was prima, maar de bediening liet te wensen over, doordat er net een nieuwe ploeg personeel aan de slag was (het hotel had een andere eigenaar gekregen).

Gereisd in december 2005

• 8Anita Berendse22-07-2005

In het dorpje zelf is niet zoveel te beleven.

Het hotel is behoorlijk prijzig. Het eten is wel zeer goed .

Gereisd in juli 2005

Hotel Le Montana info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd

• WifiGratis