Appartement Le Christiania

Appartement Le Christiania

6.7Voldoende

Frankrijk, Rhône - Alps, La Tania

Op vakantie geweest naar Le Christiania?

6.7Voldoende

• 9.8Ligging t.o.v. pistes
  • 7.1Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Le Christiania

• 9Psmetsers12-02-2013

Mooi gerenoveerd

Jaren geleden aantal keer geweest toen alles erg oud nu in januari geweest volledig gerenoveerd,dus de cijfers die ze gegeven hebben kloppen niet meer.Je kunt deze appartementen gerust boeken je zit gelijk aan de piste en je bent met 2 liften in courchevel of meribel en la tania is gewoon een heel leuk plaatsje.Wij zijn hier al zo vaak geweest de dalafdaling is altijd goed ook in maart.Het personeel is ook erg aardig en behulpzaam top hoor.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9m zwart21-01-2013

Gerenoveerd

Wij zijn hier jaren geleden al een paar keer geweest toen was het inderdaad een oude boel nu in jan geweest en het is erg mooi geworden.Wij hadden een 3 kamerapp nr 101 is hoekapp en erg gezellig ingericht,1 badkamer met bad en 1 douche met toilet plus nog apart toilet dus ideaal.La tania zelf is niet voor mensen die van uitgaan houden maar voor mensen die voor een groot skigebied komen en niet de hoofdprijs willen betalen als bv in Val Thorens.De skipas is wel prijzig maar ja dan heb je ook iets.Pistes pistes en nog eens pistes en nooit heb je de skibus nodig daarom voor ons altijd frankrijk.La christiania een aanrader en vroeg boeken bij pierre en vacances scheelt 20%.La tania echt top.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8John06-02-2011

Rustige,mooie plek.

Vorig jaar in 2010 geweest en toen kon een blind paard er geen schade aanrichten maar nu was het gerenoveerd en werkelijk fantastisch mooi, zeker voor de franse begrippen!! Dit staat niet in de nederlandse reisorganisaties, maar het is zeker weer de moeite waard om dit weer op te nemen in de boeken. Wij gaan er in ieder geval volgend jaar weer heen,mooi gebied wat aansluit op andere plaatsen.

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 4John05-11-2010

een blind paard kan geen schade aanrichten

mooi gebied,het ligt niet zo hoog dus niet sneeuw zeker,sluit goed aan om bij andere gebieden te komen, rustig gebied met uitzicht op de piste, súper!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 5wachtwoord6903-08-2009

Leuk

Aangekomen kregen wij een appartement met uitzicht op een muur,maar wij hadden geboekt voor een appartement met mooi uitzicht. Na een vriendelijk gesprek konden we 4 appartementen bekijken en daaruit een keuze maken. Het was er erg,erg smerig...overal haar en stof,..geen warm water en het blijft vies wat je ook schoonmaakt. Na 2 uur schoonmaken kon de vakantie dan eindelijk beginnen. Appartementen zijn heel erg verouderd,terwijl ze nog niet zo oud zijn. Andere appartementen in La Tania worden regelmatig geverft dus lijkt verzorgder. Zomers is er weinig te doen,animatie is geheel frans dus voor kinderen niet verstaanbaar. Supermarkt in het dorp is prima, en het vrouwtje van de kaaswinkel maakt heerlijke pizza. Geweldige omgeving, maar naar deze appartementen zullen we helaas niet meer gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 4L.G.10-06-2009

SLECHT!!!

Op zich leuk apparatement, maaarrrr. Men wil teveel mensen in 1 app. proppen terwijl er de ruimte daar niet voor is, erg SMERIGE appartementen. Klagen bij management of receptie helpt niet! Slechts 1 grotere en 1 kleine handdoek voor 2 weken! Voor ons was dit eens maar nooit meer in een apparatement van Le Christiania!!! Weest u gewaarschuwd...

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2009

• 5Jessica Dekker05-03-2007

Zijn de krokusperiode 2007 geweest, erg rustig op de weg erheen en ondanks dat het in heel europa slecht gesteld was met de sneeuw, lag er in la tania gewoon de hele week perfecte sneeuw. Ligt super aan de dalafdaling en vanuit je app. kun je iedereen voorbij zien skieen. App. erg verwaarloosd, slecht keukenassortiment, gordijnen hangen aan 2 punten vast. Kortom: veel te duur. Mensen spreken bijna allemaal engels en zijn erg aardig! Ga toch niet meer terug vanwege het smerige appartement, maar la tania zelf is prima!

Gereisd in maart 2007

• 8Henri02-02-2005

Best prijzig allemaal, maar vanaf de piste zo je skihok in boarden is toch ook welsuper relaxed. Klein dorp, geen apres ski, maar alles dichtbij.

Gereisd in februari 2005

Appartement Le Christiania info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Magnetron

• Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden
  • Overige servicesKluis

• ParkerenBetaald