Appartement La Saboia

John Loots
18-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

Krokus 2008 geweest. Ruim, goed uitgerust app. Vriendelijke adequate beheerder. Sauna was top. Ruime balcons. Ski-in en out. Veel opbergruimte. Zowaar een wasmachine. Voor 5 personen zeer ruim (2 slpkm). Ligt hoog in dorp doch in wandeling van 5 min. sta je in het centrum.

Skigebied is van wereldklasse. Kortom helemaal top.

Gereisd familie in februari 2008
2006
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij komen al 7 jaar in dit dorp voornamelijk voor de prijs. We verbijven altijd in dit appartementen complex omdat het gewoon goed uit ziet. Meribel, Courchevel zijn vele male duurder. Met de gondel zit je snel in het hele gebied als je dat wilt en kun je mooie tochten maken. Ook vanaf de Boublanc is het door het bos makkelijk terug skien naar het appartement. Als je tijd een zij pad in gaat zelfs helemaal tot de voordeur.

Ook zijn we er een keer in de zomer geweest maar dan is het er een stuk rustiger. Mooi gebied om vee te wandelen, berg op of neer. Ook mountainbike kan daar heel goed.

Gereisd familie in januari 2005
2004

Zeer goed appartement, mooi ruim opgezet en als je de keuze hebt moet je echt de sauna erbij nemen. Heerlijk om na een bergwandeling hierin even te ontspannen. Verder heel compleet ingericht, ligging is alleen inderdaad wat minder als je slecht ter been bent.

Gereisd anders in januari 2004

We hebben een aantal aanbieders voor La Saboia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement La Saboia in La Tania, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement La Saboia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.