Chalet Dame Blanche

Meer chalet info

21 reviews over Chalet Dame Blanche

• 2019
    10David09-02-2019

De beste catered chalet ervaring ooit!

De beste catered chalet ervaring die ik ooit heb gehad. Leen & Steef zijn fantastisch. Het eten is geweldig, zij zijn geweldig. Tuurlijk, op het chalet is het 1 en ander aan te merken: het afwerkingsniveau is niet al te hoog, het is wat gehorig, de bedden zijn een drama & ski-in / ski-out gaat alleen op als er echt veel gevallen is. Maar dat maken Leen & Steef ruimschoots goed. Het chalet ligt op loopafstand van het dorp, trek daar een minuut of 10 op gewonen schoenen voor uit. Op skischoenen is het lopen niet aan te bevelen.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Team Skichalets.nl, Hoofdkantoor, 21-05-2019

Beste David, ontzettend bedankt voor het fantastische cijfer dat u ons geeft. We zullen de complimenten graag doorgeven aan onze staf. We zijn blij dat zij ook volgend seizoen onze gasten weer zullen verwennen. Uw tips over het afwerkingsniveau en de bedden zullen wij zeker meenemen in onze evaluatie. Hartelijk dank ook voor deze tips.

Gereisd met vrienden in januari 2019

• Oude reviews

9Pascal H.28-03-2017

Aanrader!

Goed gelegen chalet met alle nodige comfort. Vooral de catering door het gastkoppel was subliem. Heerlijke maaltijden, aangenaam ontbijt...: het ontbrak ons aan niets! Zij leggen iedereen voortdurend in de watten zonder opdringerig of te aanwezig te zijn. Chalet is voor een groep van 12 ruim genoeg. Niet splinternieuw maar zeker voldoende. Dicht bij de piste en bij het centrum van La Tania.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9christophe v27-03-2017

Mooi chalet met heel lekker eten

Mooi (catered) chalet, vlak bij de pistes.

Top ontvangst door Leen en Stefan. We zijn erg verwend door hen: heel lekker eten en enorm gastvrij! Eén van onze mooiste skivakanties ooit!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 8Skigroep Eindhoven10-04-2016

Prima catered chalet

Warm welkom door gast-echtpaar Leen en Stefan die dit chalet voortreffelijk runnen. We verbleven er met 14 vrienden en werden elke dag verrast met een heerlijk ontbijt en 3-gangen menu. Het ontbrak aan niets. Het chalet is een leuk huis, maar we hadden wat de inrichting betreft een paar minpunten. Een van de 7 slaapkamers had geen eigen badkamer met toilet. Ook zijn de matrassen hier en daar echt aan vervanging toe. De 12 skiërs onder ons waren heel tevreden over bereikbaar liften, maar voor de twee wandelaars was er niet veel te doen. Er lag heel veel sneeuw en dan is wandelen toch wel lastig.

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Kristien Degroote12-04-2015

super sympathiek

zeer sympathiek onthaal. Lekker gegeten en goed verwend door Leen en Stefan.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Bert van Hoensbroek27-02-2015

Super locatie aan de piste. Mooi ski chalet

Wat wil je nog meer, een skichalet aan de piste in het grootste skigebied van Frankrijk (Trois vallees) en een top chalet staf die alles voor je verzorgt. Al jaren boeken we bij touroperator een catered skichalet. Het is zo heerlijk dat alles geregeld wordt van ontbijt tot avondeten. Lekker huiselijk en informeel allemaal, maar toch alles tot in de puntjes verzorgd. Echt super was het weer. Op de vrije avond hebben we in La Tania zelf echt super goed gegeten. Je loopt vanuit het chalet zo naar het centrum.

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Esther van Bosveld12-01-2015

Mooi chalet a.d. piste. Super skigebied. Top staf.

Al weer voor het vierde jaar een catered chalet geboekt bij deze reisfirma. Het was weer uitstekend verzorgd. Hele aardig chalet staf. Zeer behulpzaam en ze kookten ook fantastisch. Ze werken al jaren hier. Dus ervaring volop.... Het chalet ligt bij de piste en je skiet zo naar Courchevel. Echt een super mooi skigebied hoor, voor ieder niveau skiër. Het is het skigebied van ValThorens, maar hier geen flats alleen mooie chalets. Je kunt zo naar het dorp lopen vanuit het ski chalet. Er zijn leuke kroegjes waar je gezellig wat kan aprèsskiën. Het huis is ruim en ziet er goed uit. Ook geweldig is die jacuzzi. Wij geven het een ruime 9, dus bevelen wij dit chalet echt van harte aan.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 7Marieke05-01-2015

Mooi Chalet op een goede plek

Chalet Dame Blanche ligt op een mooie plek dicht bij de piste. Helaas is het dorpje La Tania niet echt op loopafstand, dus geen apres-ski in het dorp. Het is prettig dat elke slaapkamer een eigen badkamer heeft. Wij vonden met name de tweepersoonsslaapkamers wel erg klein en de badkamers hebben wat onderhoud nodig. In onze badkamer zat de douchestang bijvoorbeeld los, net als de wc-bril. De woonkamer is prettig. Ook met een grote groep. Wel is het huis erg gehorig. Zeker op de (kinder)kamers op de tweede verdieping hoort men alles wat er in de woonkamer gezegd wordt. De staf was uitstekend. Vriendelijk en correct. Lekkere maaltijden, ook voor de kinderen.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

• 10G.J. van As11-08-2014

Geweldig chalet aan de piste.

Na een vlotte reis zijn we welkom geheten door onze staf Stefan en Marleen. Ze werken hier al lange tijd en zijn super aardig. Ze koken heerlijk en verzorgen je met alle liefde. Je hebt ook je privacy want dat weten ze goed aan te voelen. Dat merken we ieder jaar weer als een catered chalet boeken dat je echt privé voor je eigen groep het chalet afhuurt, je hebt werkelijk alleen de voordelen van de staf. Ze ruimen op, doen de huishouding, maken schoon, maken het ontbijt voor je en koken een heerlijke drie gangen maaltijd. Echt luxe dit hoor. En wij vinden het ook niet duur. Drankjes zitten er ook bij. Het huis ligt prachtig aan de piste in een wijk met allemaal mooie chalets. Leuk is ook de jacuzzi op het terras.

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10M. Dingemans28-07-2014

Erg genoten van de jacuzzi. Chalet a.d. piste

Een hele week doorgebracht in dit chalet in La Tania. Het chalet is behoorlijk ruim en een leuke gemeenschappelijke ruimte. De bedden zijn goed. Het huis ligt bij de piste in Trois Vallees. Dus je zit direct in dit grote skigebied. Fantastisch was het.

Gereisd met vrienden in maart 2014

1 tip over Chalet Dame Blanche

• Jan van der Klooster, 27-01-2012 Rapporteren

Tips: laat je gastronomisch verwennen door Wim en Tiny en geniet van de warmte die zij bieden. Restaurants in de omgeving bezoeken hadden wij (2 bevriende echtparen) daardoor niet nodig. Onze tip is : blijf lekker in het chalet 's avonds en maak hoogstens een wandelingetje (en duik uiteraard in de buitenjacuzzi).

0 vragen over Chalet Dame Blanche

Chalet Dame Blanche info