Vakantie in La Tania

vakanties La Tania

We hebben een aantal aanbieders voor La Tania voor je op een rij gezet:

Chalet.nl
Chalet.nl
Skichalets.nl
Skichalets.nl

Reviews over La Tania

• 10Sandra04-02-2018

Leuk knus

Compact, gezellig en fijn centrum. Met supermarkt, restaurants, speeltuin, zwembad en goede kinder pistes. Fijne toeristen informatie waar ze de omgeving goed kennen.

• 10Zorg voor natuur

januari 2018

• 10Marieke van der Kam22-11-2016

Grootste skigebied van Europa, dus echt geweldig.

Het is het grootste gebied van Europa, dus dat we het geweldig vonden staat vast. Wat een tochten hebben we hier gemaakt zeg. Prachtige chalets staan er in La Tania. Echt de chalet sfeer. Het dorp La Tania is heel gezellig, genoeg leuke horeca.

• 10Sfeer in stad
    • 9Après ski
    • 10Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2016

• 7Skigroep Eindhoven11-04-2016

Fantastisch catered chalet, voor herhaling vatbaar

Warm welkom door gastvrije Leen en Stefan die dit chalet prima runnen en ook hun steentje bijdragen aan de gezelligheid. We verbleven er met 14 vrienden en werden elke dag verrast met een heerlijk ontbijt en voortreffelijk 3-gangen menu. Biertjes, wijntjes, allerlei lekkers, het ontbrak aan niets. We voelden ons echt thuis. Het chalet is een leuk huis, maar we hadden wat de inrichting betreft een paar minpunten en we hopen dat de eigenaar van het chalet daar wat mee doet. Een van de 7 slaapkamers had geen eigen badkamer met toilet. Ook zijn de matrassen hier en daar echt aan vervanging toe. En we misten op onze kamer wat bergruimte bv. een kastje met wat lades. De skiërs onder ons waren heel tevreden over bereikbaarheid van de liften en hebben volop geskied, want veel sneeuw en het prachtigste weer van de wereld. De omgeving is werkelijk adembenemend en we hebben er het maximale uit kunnen halen mede dankzij de goede tips van Leen en Stefan die het gebied op hun duimpje kennen. Het was voor de wandelaars onder ons helaas wat lastiger want de wandelroutes lagen onder een dik pak sneeuw. Dan is het alternatief de gratis ski-bus pakken langs allerlei dorpjes, gaan zwemmen in het nieuwe overdekte spa/zwemparadijs of naar boven met de lift en daar wat rondkijken.

Gereisd in feb, 2016

• 4Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2016

• 9Kristien Degroote12-04-2015

sympathiek dorpje

leuk skigebied, klein dorpje maar OK.

• 7Sfeer in stad
    • 7Cultuur

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10Sarah Vincent19-03-2013

Great resort

This is a small resort but in a great location with easy skiing access to Courcheval and Meribel, which is why we have been coming here for several years.

• 8Sfeer in stad
    • 9Skigebied gevorderden
    • 6Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 3Uitgaanslevenn
    • 2Cultuur

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 10Paardenburg22-10-2011

Skieen top, klein dorpje met goeie kroeg

Het blijft het mooiste skigebied van de wereld, je kunt de hele week skieen zonder 1 lift twee keer te nemen (sorry de eerste lift naar boven neem je elke dag), maar daarna meer dan 200 liften!

En als je 200 kroegen wilt hebben dan ga je naar Val Thorens (zelfde gebied), geef ons maar een leuk dorpje met goede restaurants en Le Ski Lodge ( the place to be).

• 9Skigebied beginners
    • 8Après ski
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Cultuur

december 2010

• 10Chantelle Hatch04-12-2008

Very good resort

Pubs are nice, there are after ski activities, it's great!

• 9Cultuur

Gereisd met vrienden in februari 2007

• 8P.Kapteijn21-12-2005

Prima gelegen in het enorme skigebied Trois Vallée. Afdeling naar het dorp ook medio maart, bij temperaturen ver boven nul, nog heel goed te doen. Lekker rustig dorp, zonder lawaaierige jeugd en bijbehorende onaantrekkelijke voorzieningen. Heel geschikt voor goede skiers, die gesteld zijn op hun rust.

• 7Sfeer in stad
    • 6Skigebied beginners

Gereisd in december 2005

• 6Erik12-05-2004

Klein plaatsje, we waren er 's zomers en dan is er weinig te beleven. Gelukkig was de pub wel open, hier kun je heerlijk eten.

• 7Après ski

Gereisd in mei 2004