Camping Le Champ Long

Met oudere kinderen

Super

Anoniem
29-8-2016

Leuke camping met een prachtig uitzicht over de bergen! Wij hadden een stacaravan gehuurd. Deze stond wel op een apart stuk net buiten de camping, maar daar hebben wij niks van gemerkt. Met de auto was er een aparte opgang, zodat we sneller bij de caravan kwamen. Hierdoor had je veel privacy, zeker omdat wij de laatste caravan van het rijtje hadden. Te voet kon je binnendoor terug naar de camping lopen waardoor je erg snel bij de receptie, het winkeltje en het zwembad was. De caravan was netjes en schoon. wij hebben erg genoten van ons verblijf. De camping is een prima uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Geen aanrader, behalve het uitzicht

Jeroen
19-8-2016

Mooie terassen om te staan, wij waren met een tent, twee nachten. Personeel redelijk vriendelijk. Sanitair dramatisch, kan echt niet. Leuk zwembad met een fantastisch uitzicht over de bergen en het dal. Zeer rustig midden in augustus. Borden met beoordelingen allemaal overplakt met een recent jaartal.... Vergane glorie.

Zeer mooie camping, zeer mooie omgeving

Patricia
30-6-2012

Zeer mooi gelegen camping,veelal onder de bomen, Veel privacy op de plekken. centraal voor uitstapjes (alles binnen half uur te bereiken met de auto). Wij huurden 2 jaar achter elkaar een huisje, eenvoudig, maar goed. Relatief weinig buitenlanders, camping geschikt voor kinderen. Zeer vriendelijke beheerders, Die zelf optreden in een band (Franstalige pop en Engels/Amerikaanse jaren 70 pop)!!!

Rustige camping

klavertje 4
12-8-2010

Camping Le Champ Long is een rustige camping. Prachtig gelegen met vanaf de meeste plaatsen een prachtig uitzicht op de bergen en het dal. De plekken liggen veelal op terassen. Veel bomen. Geen veldjes. Heerlijk privé, wij houden daar wel van. Niet zo veel Nederlanders, veel Fransen. Eenvoudig zwembad met kinderbad, voldoende ligstoelen en schaduw van parasols en overkapping. Was wel nodig, week lang elke dag boven de 35 graden. Het sanitair is jammer genoeg niet oké. Krappe toilethokjes, oud en niet goed schoon. Douchegebouw is netjes. Groot terras met speeltuintje en jeu de boulesbaan. Brood te bestellen tot s'avonds 19.00 voor de volgende dag. Prima kwaliteit/prijs. Paar keer per week wordt er wat georganiseerd s'avonds, karaoke, liveband. Ontzettende aardige eigenaars, spreken ook Engels. Dichtsbijzijnde supermarkt is een 20 minuten rijden. Camping ligt wat afgelegen, maar aan de route Napoleon. Prijs voor een overnachting is niet duur. Internet 5 uur €2,00. Fijne camping!

Een must

Filip Vansteenkiste
13-4-2010

Een fantastische zeer rustige camping.

Mooie uitvalbasis om de Franse Alpen te bezoeken.

Leuke sfeer.

Echte Franse camping, zeer fraai gelegen

Jan Buurke
29-7-2009

Zeer fraai gelegen camping,veelal onder de bomen, maar ook sommige plekken met fantastisch uitzicht. Veel privacy op de plekken. Zeer centraal gelegen voor uitstapjes (alles binnen half uur te bereiken met de auto). Wij huurden een huisje, eenvoudig, maar goed. Relatief weinig buitenlanders, camping geschikt voor kinderen tot 12 jaar. Zeer vriendelijke beheerders, die zelf optreden in een band (Franstalige pop en Engels/Amerikaanse jaren 70 pop)!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Le Champ Long voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Champ Long in La Salle en Beaumont , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Champ Long zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.