Chalet Les Cimes Blanches

8.9Fantastisch

• 9.1Ligging t.o.v. pistes
  • 9.1Inrichting
  • 8.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Les Cimes Blanches voor je op een rij gezet:

Chalet info

• Sauna
Meer chalet info

14 reviews over Chalet Les Cimes Blanches

• 8Linda Heijmans25-11-2017

Het mooie van 2 werelden (FR en IT)

Geweldige pistes / in Frankrijk en Italië skieen/ rustig wintersportdorp/ ideaal ski- in en out tot deur skikelder / zwembad in hotel / weinig après ski / prachtige uitzichten op o.a. Mont Blanc / brede en bijna lege pistes (in januari)

Gereisd met oudere kinderen in maart 2016

• 8Marco04-08-2015

Prachtige locatie op 1850 meter hoog ...

De luxe appartementen van CHG liggen perfect voor de wintersport maar geven juist in de zomer een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Zo ook in La Rosiere maar ... door de locatie op 1850 meter hoog is dit complex alleen te bereiken via kronkelige bergwegen. Dus als je de omgeving wilt verkennen zal je vaak de berg af en op moeten rijden. En dat kost tenminste 35 minuten tot het dal zowel richting de Franse kant als richting de Italiaanse kant.

De omgeving van La Rosiere - gelegen aan de zuidzijde van de Mont Blanc - is echt prachtig. Er zijn volop wandelmogelijkheden maar cultuursnuiven in Italie of actief bezig zijn met raften of klimmen behoort ook te de mogelijkheden.

Wij hadden een 8 persoons appartement (type F8B nummer G10) en dat is ruim genoeg voor 4 personen. Voor 8 personen lijkt het ons te klein. Met een prima zwembad en welness is het goed uit te houden in La Rosiere. Het is er heerlijk rustig en je hebt prachtige vergezichten vanuit de meeste appartementen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Frank Schaap09-02-2014

Fraaie accommodatie met super uitzicht

Relatief nieuw complex met centrale receptie en chalets die als minidorp bij elkaar geclusterd liggen bovenin de wijk Eucherts. Wij hadden een 12p appartement. Dit had een grote woonkamer met prima slaapkamers. Sommige hebben een eigen badkamertje. Het balkon met uitzicht op het zuiden is fenomenaal. Bij mooi weer heb je de hele dag zon. Dit geldt voor alle appartementen van Cimes Blanches, Het personeel is redelijk vriendelijk maar komt niet altijd direct in actie. Zo waren in ons appartement de meeste lampen stuk maar deze zijn tegen de belofte in niet vervangen. Je loopt vanaf de appartementen in een paar minuten naar de piste en terug kan je tot de deur skieen. Skigebied is prima voor de meesten. De echte diehard zal zich gaan vervelen na dag 2. De liften zijn prima maar wat gedateerd.

De horeca is prima maar verwacht geen ruime apres ski. Wel wat barretjes. (Bar 1850, goede service en top wijn.)

Al met al kan ik La Rosiere en Cimes Blanches absoluut aanraden.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9Caers27-02-2012

Les Cimes Blanches - La Rosière/Les Eucherts

Net terug van een weekje skivakantie in Les Eucherts/La Rosière. Residentie is werkelijk uitstekend gelegen en de appartementen zijn bijzonder ruim en comfortabel! Bovendien ook uitstekend onthaal & uitmuntende service door alle medewerkers! We waren met een gevarieerd gezelschap: beginners en expert skiërs, maar iedereen vond zijn gading in het skigebied. Zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kids; weinig après-ski mogelijkheden/sfeer. Maar wel uitstekend Carnaval gevierd met de kids! We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 10familie Bracke10-12-2009

zalige herbronvakantie

Wij zijn in de maand juli voor 3 weken naar La Rosiere geweest. adembenemende(soms letterlijk) omgeving - een superappartement. Bij een verblijf met 6 huur je best wel een appartement voor 8. alle luxe is aanwezig toestellen kunnen gratis ontleend worden(dvd, pierade...) enig minpuntje : bad is klein hebben wel een fantastisch welnesscomplex waar je als klant stevige kortingen krijgt We hadden een balkon dat zowel aan de oostkant, als aan de zuidkant lag. Dagelijkse boodschappen zijn makkelijk te halen in 2 supermarkten met zeer vriendelijk personeel(doen zelfs de winkel nog open na sluitingsuur! in Belgie sluiten dorpssupermarkten zelfs voor sluitingsuur) - grotere boodschappen kan in Bourg-Saint-Maurice - de berg af in 35' zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 9Filip17-05-2009

schitterend

Wij waren begin maart 2009 in les cimes blanches. Het was er gewoon top en gaan er volgend jaar zeker terug. Wij hadden een klein 3-kamer appartement voor 3 volwassenen en 2 kinderen en dat was perfect. De inrichting van de appartementen is uitstekend en al het nodige materiaal is voorzien. Vanop ons balkon hadden wij een magnifiek uitzicht. Ook de service is prima.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 9Kristen Eijkelhoff16-10-2008

Heerlijk!

Wat een ongelovelijk mooi, gloednieuw, appartement hebben wij hier gehad. Alle luxe is aanwezig. Het is fijn toeven, daar waar het luxer is dan thuis. Ook iedere dag gratis gebruik gemaakt van het mooie zwembad, sauna en diverse stoombaden. Dit appartementen complex is zeker een aanrader voor eenieder die van luxe houdt.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in oktober 2008

• 8bokma de boer10-03-2008

Perfect appartement,gezellig ingericht.Ligging ook heel gunstig. Vlakbij de piste.Met kinderen zeker een aanrader.Brede lange makkelijke pistes.Onze kinderen hadden geen les maar konden hele dagen mee skieen. 5/9 11/ jaar. Volgend jaar weer.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in februari 2008

• 10familie chys11-02-2008

Gewoonweg prachtig. Niets op aan te merken. Prachtige chalet, superligging tov pistes, luxueus, net, heel vriendelijk personeel, alles bij de hand. Een echte aanrader. Zwembad, jacuzzi, sauna , turks stoombad en fitnesszaal gratis. Subliem.

Gereisd met familie in februari 2008

• 9Marlies27-01-2008

Prachtige, luxe appartementen. Schitterend gelegen in nieuwe wijk op loopafstand van het centrum van La Rosiere met prachtig uitzicht. Ruime appartementen voor Franse begrippen. Goed en zeer smaakvol ingericht. Bij ons waren de bedden opgemaakt bij aankomst en was de eindschoonmaak inclusief. Vlakbij de piste en skien tot aan het appartement. Fantastisch, sneeuwzeker skigebied met pistes voor iedereen. Heerlijk verwarmd zwembad, sauna, hammam (gratis) en beautybehandelingen (tegen betaling). Vriendelijke receptionisten, servicegericht. Kortom: een echte aanrader voor wie van een wintersport met luxe houdt!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met familie in januari 2008