Géén boekingskosten

• 9.3Ligging t.o.v. pistes

• Sportfaciliteiten

4 Reviews over les Cimes Blanches-La Rosiere 1850

• 9Jan deJong27-01-2019

Mooi complex direct aan de piste.

Mooi complex, met comfortabele appartementen, direct aan de piste gelegen in een aparte wijk buiten het centrum van La Rosiere, maar dit is met een wandelpad door de bossen in 10 minuten te lopen. In de wijk zelf zijn voldoende winkels e.d. aanwezig.

• 10Ligging t.o.v. pistes
  • 9Zwannet26-11-2017

Bij thuiskomst gelijk al weer heimwee.

De sfeer in het dorp was heel gemoedelijk, leuke restaurants, vriendelijke mensen en een heerlijke bakker. Het hotel is luxe, mooie kamer met een mooi uitzicht op de piste. Wij hadden het geluk dat we vanuit de kamer de piste op en af konden. Echt een aanrader en we komen zeker weer een keer terug. Voor de kinderen is er ook van alles te doen.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 8Ad19-01-2014

Prima appartementen op een fijne locatie

een geweldige plek voor de ski liefhebber die geen apres ski nodig heeft. Mooie ruime kamers met uitzicht dicht bij de piste. Alles is netjes en goed verzorgd. Minpunt zijn de korte bedden.

• 9Ligging t.o.v. pistes
  • 10Familie Verheyen - Van den Bulcke20-07-2011

Luxe

Wij verbleven de 2de week van juli in La Rosière (in een gehucht Les Eucheres). Toen we aankwamen, werden wij onmiddellijk ontvangen en kort daarna, konden we over ons appartement beschikken. In één woord samen te vatten : LUXE. Een prachtig appartement (voor 6 personen), met 2 ruime slaapkamers, 2 badkamers, 2 toiletten, een ruime living en keuken en een terras met een prachtig uitzicht. Vanaf het verblijf, vertrekken diverse wandeltochten, in een prachtige natuur. Het dorpje La Rosière, ligt op een 10tal minuten wandelen, langs een speciaal aangelegd, verlicht wandelpad. In La Rosière kan je boodschappen doen, brood kan je zelfs in het verblijf zelf bestellen en afhalen. Voor wie goedkoper wil winkelen, die moet 30 minuten rijden naar Bourg Saint Maurice (een grote afdaling!). Wij beleefden er een prachtige week : goed weer, leuke wandelingen, een rafting op de Isère, een uitstapje naar Italiê (slechts op 8 km) en lekker eten !! Kortom, voor ons super geslaagd !!

Hotel les Cimes Blanches-La Rosiere 1850 info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)