Appartement Les Balcons de la Rosière

7.5Goed

• 7.5Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte
  • 8.4Ligging t.o.v. pistes

We hebben een aantal aanbieders voor Les Balcons de la Rosière voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info

38 reviews over Appartement Les Balcons de la Rosière

• 2019
    8Petra05-01-2019

Geweldig!

Heel gezellig authentiek skidorp, veel appartementen op de pistes en leuk verlicht bospad van de wijk Les Eucherts naar het centrum, Bus rijdt de gehele dag gratis door het dorp heen en weer. Een aanrader voor mensen die niet voor een al te groot skigebied gaan. La Rosiere is een sneeuwzeker dorp op 1850 meter hoogte.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• Oude reviews

8mevrouw van der Velden24-01-2015

top vakantie in mooi zonnig gebied

geweldige vakantie na verschrikkelijke heenreis misschien andere aankomstdatum niet allemaal op zaterdag aankomen een remp

Gereisd met vrienden in december 2014

• 8nanette_s27-02-2014

Voor Franse begrippen prima appartement

De ruimte in en inrichting van de appartementen is goed. Vanaf het appartement hoef je maar een heel klein stukje te lopen om te kunnen skien en terug skien naar het huis is mogelijk. Het is niet heel erg schoon, dus zelf wat schoonmaakspullen meenemen is aan te raden. Wij hadden een kachel maar de standaardtemperatuur in de appartementen is 21 grd, dus die is niet aan geweest. Nadeel voor sommige kan zijn dat er geen wifi is in het appartement alleen in de receptieruimte, maar dat zou in 2015 opgelost zijn. De aankomstdag is wat rommelig, voor 17 uur de sleutel krijgen zit er over het algemeen niet in. Het personeel spreekt over het algemeen Engels en verzoek tot reparatie werd netjes afgehandeld. Wij zijn er nu 2 maal geweest en ik kan mij voorstellen dat we in de toekomst nogmaals gaan. Er loopt een leuk wandelpad door het bos naar La Rosiere zelf, waar de supermarkt uitgebreider is. Goede bakker en relatief kleine supermarkt in Les Eucherts

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10de_willaerts16-01-2014

Geweldig appartement!

We hebben in januari '14 een week verbleven in Les Balcons de La Rosière. We hadden met 2 personen een appartement geboekt voor 2-5 personen. Hierdoor hadden we uiteraard plaats en ruimte genoeg, maar als je er effectief met 5 zou verblijven dan zou het wel krap zijn denk ik. Vooraf dachten we dat we gewoon een douche zouden hebben. Daar aangekomen bleek dat we een bubbelbad hadden, wat steeds deugd deed na een lange dag skiën. Ook het terras was ruimer dan verwacht met fantastisch uitzicht over de vallei. Alle voorzieningen zijn aanwezig om zelf lekker te koken en alles is in perfecte staat, zeer proper en goed verzorgd. De ligging tov de pistes is super, wij konden na het skiën gewoon ons appartement binnen skiën, en de lift omhoog ligt op 50 meter skiën van het appartement. Ook de materiaalruimte voor ski's is handig en ruim, met aparte lockers met sleutel. Kortom een super skivakantie gehad daar! Een aanrader!

Gereisd met partner in januari 2014

• 7fam. Van Oerle04-01-2014

inchecken is een drama

Appartementen zijn mooi gelegen en goed ingericht. Maar de stemming is in eerste instantie slecht. Voor een groot appartementen complex is 1 balie om in te checken op de zaterdag echt schandalig weinig. Ook het schoonnmaakteam is blijkbaar minimaal, want ondanks dat vertrekkende gasten voor 10:00 uur vertrokken moeten zijn, mogen aankomende gasten niet voor 17:00 uur !! het appartement in.

Dat is echt niet meer van deze tijd. Aan de receptie wordt nog voor de vorm gemeld dat je gebeld wordt als je er eerder in kunt. Dat is echt voor de vorm. De praktijk is (al een aantal jaar) dat je op zijn vroegst 17:00 of later erin kunt. Kom op Les Balcons! dat kan/MOET beter.

De rijen en frustraties op de zaterdagen bij de recepties zijn dus enorm bij vrijwel iedereen.

Gereisd met jonge kinderen in december 2013

• 8heer van den Berge07-03-2013

prima accommodatie.

Wel was het apartement niet helemaal schoon (zakdoek onder kussen bijv.). Eigenaar moet beter controleren als mensen kiezen om apartement zelf schoon te maken.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 8Miran11-02-2013

Prima accomodatie

Prima accomodatie. Met 13 personen in 17 persoons appartement gezeten. Goede ligging tov de pistes. Helaas veel sneeuw gehad, waardoor we weinig van de omgeving konden zien. Laatste dag was skiën in Italië mogelijk. Pistes waren daar perfect. Apres ski is niet aanwezig. Drankjes behoorlijk aan de prijs. Appartement mocht iets schoner. Prima vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 10Arie03-10-2012

Prima accomodatie

Via mijn werkgever met een hoop collega's op wintersport gegaan en in deze accomodatie beland. Ligt midden op de piste, is zeer ruim, netjes en schoon. Wat wil je nog meer.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 0Vansteenbrugge04-05-2012

Super qua ligging

appt was iets te klein vond ik voor het aantal personen, maar de rest maakte alles ruimschoots goed. Mooie ligging, werkelijk naast de piste, prachtig uitzicht, comfortabel, ...

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

• 0keesmannen08-03-2012

Les balcons de la Rosiere goede accomodatie

Les balcons de La Rosiere was een prima accomodatie. De ontvangst bij de receptie was goed echter het was wel voor ons een beetje zoeken hoe we het beste bij het appartement konden komen. Dit had wel even iets duidelijker uitgelegd kunnen worden. We huren een wat groter appartement met 4 slaapkamers en allemaal een eigen badkamer met toilet en bad prima voor elkaar. Ook was er nog een aparte douche voor wie niet in bad wilde douchen.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

Appartement Les Balcons de la Rosière info