Camping La Foret

Camping La Foret
9,4

2 reviews over Camping La Foret in het Nederlands

Kleinschalig, ruim, rustig en mooie uitzichten

Fam. Dijkstra
2-9-2017

Camping ligt op 1750m hoogte en is kleinschalig. Last-minute mobil home van ruim 40m2 gehuurd in hoogseizoen (2e helft augustus). Ruim van opzet en prima voor 4 personen. Prive terras met fraaie uitzichten op Les Arcs en dalen van Val-d'Ísere en Bourg Saint Maurice. Weinig Nederlanders die deze camping weten te vinden. Voor echt kleine kinderen iets te beperkt wellicht maar camping heeft wel zwembad.

Complimenten aan de eigenaar hoe hij de camping netjes houdt, spreekt frans en engels, en alle IGN wandelkaarten te leen op de camping, waar vind je dit ? Gratis internet weliswaar beperkt tot het terras, maar echt supersnel !! Filmpjes kijken op YouTube geen enkel probleem s'avonds wanneer iedereen er is. Bestelde baguettes zijn s'morgens op te halen.

Twee weken verbleven en eigenlijk niets op aan te merken. Qua prijsstelling zeer betaalbaar met ruim 400 euro/week, ook in het hoogseizoen. Aanrader voor wat je krijgt. Alleen franse satellietTV is wellicht een nadeel.

Omgeving biedt alles voor wandelen en mountainbiken, maar liefst 4 bike parks binnen 30km afstand. Uitstapjes naar Aosta-dal natuurlijk snel te maken, binnen 15 minuten in Italie via de col. Vergeet dan niet de Italiaanse kant van de MontBlanc keten in Val Ferret te bezoeken. La Rosiere is weliswaar skidorp maar gezellig en heeft ook supermarkt-faciliteiten. Je hoeft echt voor alles naar Bourg Saint Maurice. Dus dat is praktisch.

superbe

jm
26-5-2015

magnifique vue sur les montagnes tres nature en foret

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Foret in La Rosière - Montvalezan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Foret zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping La Foret scoort een 9.4 uit 10 op basis van 2 reviews.