Camping La Magerie

20 reviews over Camping La Magerie in het Nederlands

Camping voor rustzoekers

Bets Put
25-7-2015

Mooi zwembad. Aardige camping eigenaar. Staat altijd voor je klaar. Schoon sanitair. Ruime plaatsen. Op enkele plaatsen schitterend uitzicht. Zijn wel meestal al besproken. Table d' hote mogelijk.

Voor kinderen is er alleen het zwembad. Een wip en een evenwicht balk.

Omgeving goed om te fietsen. Wel met een goede versnelling.

Zijn langer gebleven als aanvankelijk de bedoeling was. Hadden geluk dat de plaats vrij was.

Kortom wij hebben genoten.

Gereisd met partner in juni 2015

Fantastische plek

wil en wim de Graaf
23-1-2014

Camping La Magerie in Roche Sur Grane is door ons al zo`n 14 jaar geleden ontdekt en sindsdien komen wij er elk jaar wel voor enkele weken logeren.

Dit plekje is als thuiskomen, prachtige omgeving, grote staanplaatsen en een zeer vriendelijk en behulpzaam beheerders echtpaar.Zonder allerlei kampregels is de sfeer er erg gemoedelijk en houdt iedereen de camping netjes, waar vind je dat. De Luxemburgse eigenaren hebben er erg veel tijd en energie in gestoken om de camping tot een parkachtig geheel te maken.

Wie dat kan waarderen kan zich geen beter plekje wensen en neemt het simpele en onverwarmde sanitair gewoon voor lief.

Gereisd met partner in mei 2013

Wow, wat een uitzicht!

E. Baas
24-4-2013

Nog nooit hebben wij op zo'n enorme kampeerplek gestaan, schitterend uitzicht op bergen en omgeving. Dat het sanitair ietwat verouderd is, je 's avonds lauw doucht vond ik minder erg, het was toch erg warm dus wel lekker eigenlijk. Het zwembad fantastisch, voor kinderen verder weinig geregeld maar die vinden elkaar wel om te spelen. Wij hebben genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Heerlijke camping voor rustzoekers

Familie van der Ploeg
21-8-2012

Wij zijn net terug van onze vakantie op camping La Magerie.

We hebben er een heerlijke tijd gehad en denken er met veel plezier aan terug. De camping heeft ruime tot zeer ruime plaatsen. Ook is de camping mooi en rustig, beheerder(s) vriendelijk en behulpzaam. Iedere ochtend is er vers brood te verkrijgen en 's avonds is er de mogelijkheid heerlijk te eten.

Het sanitair wordt goed schoongemaakt maar is gedateerd. Het zwembad is prima!!

Roger en Pierrette, dank jullie wel en tot volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Echte franse (Luxemburgse) gastvrijheid geweldige grote plaatsen en bijzonder kindvriendelijk!

En dan natuurlijk het magnefique uitzicht op de 'Roche colombe'

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

Heerlijk camping met grote plaatsen

Marijke en Johan met Floortje
29-8-2011

Rustig gelegen camping met grote plaatsen. Vriendelijke behulpzame eigenaar. Ook Kamers te huur. Gelegenheid om met de familie mee te eten voor een schappelijke prijs. Fijn zwembad op de camping. In de omgeving kun je wandelen en fietsen. Winkelen in Crest of Valence. 's Avonds kun je de sterrenhemel bewonderen. Een heerlijk fijne kleinere camping, er zijn maar 25 plaatsen. Honden zijn er zeer welkom en er wordt niet moeilijk over gedaan! De eigenaar heeft zelf 3 honden die af en toe over de camping lopen. Als je niet van honden houdt moet je hier niet naar toe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2011

leuke kleine gezellige camping

gjjk
17-8-2010

mooie uitzichten vanaf deze camping op het stadje Roche sur Grane en op de Saone bergen. Sanitair is simpel maar net goed genoeg. Leuke omgeving waar veel te zien is. Lekker zwembadje en vooral hele grote kampeerplaatsen. Weinig Fransen en dat is ook wel eens lekker rustig 's avonds.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Een mooie rustige camping waar blijkbaar meerdere Nederlanders al vele jaren terugkomen. Een mix tussen Luxemburgse en Nederlandse gasten. Zeer ruime plekken waarvan enkele met schitterend uitzicht. Het zwembad is heerlijk en ligt mooi iets afgezonderd van de camping. Jammer dat in het dorpje op de berg echt niets te beleven valt, nog geen bakkertje of terrasje. Als je 's avonds ergens anders dan voor de tent of caravan een borreltje wilt drinken kan dit alleen in combinatie met het eten (table d'hote) wat heerlijk en erg gezellig is, een aanrader!

De gastvriendelijkheid is zeker aanwezig bij het echtpaar, al moet Roger even aan de praat gebracht worden. Hun beide kinderen echter hebben wat dat betreft nog wat te leren.

De omschrijving zoals in de touroperator charme gids staat is zeer treffend. Heerlijk genoten op deze camping en van de mooie omgeving.

Gereisd met partner in juli 2010

fantastische plek

Fer
28-5-2010

Zeer rustig gelegen camping met prachtig uitzicht op het romantische minidorpje Roche sur Grane en het gebergte boven Saou. Heerlijke table d'hôte. Gastvrije onvangst. Veel (Nederlandse) rustzoekers die elk jaar terugkomen.

Gereisd met partner in september 2009

Kookkunst met Michelinster

R. van Tuijl
2-8-2009

Wij zijn hier in juli 3 dagen geweest als onderkomen voor onze ezelwandelvakantie. De camping die ook chambres heeft, wordt gerund door een ouder stel uit luxemburg. De camping is zeer zeer eenvoudig en lijkt meer op een boerencamping. Klein zwembad, maar blijkbaar was het water lekker warm. Je hebt hier de gelegenheid om halfpension te boeken, ook als je op de camping staat. En wat krijgt je dan lekker eten. Mijn petje af voor de mevrouw. Bijna in haar eentje kookt ze voor zo'n 20-25 personen. Een uitgebreid4 gangendiner. Heerlijke salades, lekkere hoofdgerecht, uitgebreide kaasplank en wat lekkers na en afgesloten door koffie of thee. En dit alles wordt voorafgegaan met een aperitief en tijdens eten, rode of rose wijn. De omgeving is mooi om te wandelen/fietsen. En het weer in de Drome is erg zonnig en warm.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping La Magerie in La Roche sur Grane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping La Magerie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.